• De stelling van deze week luidt:
    Je zou met meerdere mensen moeten mogen trouwen, mits alle betrokken toestemming geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    (...)

    Nog even een vraag: Als iemand zielsveel van zijn hond zegt te houden, moet je ze dan laten trouwen? En met een auto? Met een dode? Met een denkbeeldig persoon? Met een verstandelijk gehandicapte?


    http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2035996/Woman-married-to-Berlin-Wall-for-29-years.html

    Trouwen met gebouwen en andere objecten is al toegestaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    oh wat een GEWELDIG argument. *Sarcasme*

    Lees mijn posts. Vorige pagina, laatste bericht.

    In mijn mening zou iedereen met wie dan ook mogen trouwen zolang ze beiden menselijk zijn en beiden toestemming geven,.


    't Is geen argument, 't is een vraag (cat).
    En hee, misschien is het wel liefde, dat jij dat gevoel nou niet kent.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    't Is geen argument, 't is een vraag (cat).
    En hee, misschien is het wel liefde, dat jij dat gevoel nou niet kent.


    Daarom dat eht mijn mening is en mensen niet zou verbieden om te trouwen met objectn of dieren als ze dit willen. Zolang deze objecten en dieren zelf toestemming geven, vind ik het best. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tigger schreef:
    (...)

    http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2035996/Woman-married-to-Berlin-Wall-for-29-years.html

    Trouwen met gebouwen en andere objecten is al toegestaan :Y)


    Stoer. Ach, als het toch toegestaan is, waarom zal ik niet gewoon met de hele wereld trouwen? Ik heb zoveel liefde om weg te geven.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Stoer. Ach, als het toch toegestaan is, waarom zal ik niet gewoon met de hele wereld trouwen? Ik heb zoveel liefde om weg te geven.


    Dan doe je dat toch lekker? :W zolang de hele wereld toestemming geeft.
    I'll pass though, I'm spoken for.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Audacity schreef:
    (...)

    Homohuwelijk is iets heel anders. Ik ben inderdaad hetero, maar ik kan me prima voorstellen dat er andere mensen zijn die veel gelukkiger zijn met een partner van hetzelfde geslacht. Homoseksualiteit komt ook bij dieren voor, je wordt gewoon geboren met je geaardheid.
    Het punt met polygamie is dat het naar mijn weten helemaal niet natuurlijk is en volgens mij had ik ooit ergens gelezen dat het zelfs onmogelijk is om echte liefde voor meerdere personen te voelen. Is dit toch het geval? Mij best, ga trouwen. Maar ik weet zeker dat als polygamie in alle landen toegestaan wordt, er misbruik van zal worden gemaakt. Er zijn genoeg mannen die wel graag een paar extra vrouwen willen. Die vrouwen hebben niet altijd wat in te brengen. Dwang, geld, bedreigingen... Van liefde zal in ieder geval nauwelijks sprake zijn.
    Polygamie is juist ontzettend natuurlijk, dat is wat continu gebeurd in het dierenrijk. De sterkste leeuw krijgt alle vrouwtjes, zo werkt het daar.


    Life is hard and then we die

    Oneens, walgelijk -.-

    SmokeyEyes schreef:
    Oneens, walgelijk -.-


    Reacties zoals deze zijn belachelijk. Heb je daar ook argumenten voor of beoordeel je nu gewoon in een paar secoden? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SmokeyEyes schreef:
    Oneens, walgelijk -.-


    Waarom walgelijk?
    Geef argumenten voor je mening, want dit kan je gewoon geen mening noemen..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Suiren schreef:
    Wat een onzin haha echt weer de maatschappij van tegenwoordig. Als je met meerderen trouwen als consideration neemt trouw dan niemand en neem een open relatie.


    In Israël, in de tijd van de bijbel, gebeurde dit anders heel erg veel. Iemand met veel vrouwen had veel aanzien.


    26 - 02 - '16

    Op zich heb ik er geen problemen mee.
    Maar wat is dan het nut om te trouwen ???
    Want je trouwt toch met iemand als je, je leven met diegene wilt delen en je heel veel van elkaar houdt.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    LoveYaaa schreef:
    Op zich heb ik er geen problemen mee.
    Maar wat is dan het nut om te trouwen ???
    Want je trouwt toch met iemand als je, je leven met diegene wilt delen en je heel veel van elkaar houdt.


    Meerdere mensen kunnen toch ook van elkaar houden :/


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Weetje, op de sims 2 heb ik een hack waarmee polygamie mogelijk is, als in, 1 persoon kan met meerdere personen trouwen. Echt stoer. :3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, op de sims 2 heb ik een hack waarmee polygamie mogelijk is, als in, 1 persoon kan met meerdere personen trouwen. Echt stoer. :3


    Ah!
    Lauw :Y)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, op de sims 2 heb ik een hack waarmee polygamie mogelijk is, als in, 1 persoon kan met meerdere personen trouwen. Echt stoer. :3

    Haha, dat had ik bij de Sims 3, maar dat was gewoon een fout, toen was mijn man met twee vrouwen getrouwd..


    & Eens, al zou ik nooit van mijn hele leven met meerdere mensen trouwen.. hoe zou het ooit gaan als ze met zijn alle samen wonen.. haha, nee, ik kan het me niet voorstellen hoe het dan gaat, maar oké. Het is hun leven, hun keuze, en als degene die willen trouwen het écht allemaal willen, mogen ze dat toch gewoon? Zelfde als bij een homohuwelijk en zo. (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 23:05 ]