• De stelling van deze week luidt:
    Je zou met meerdere mensen moeten mogen trouwen, mits alle betrokken toestemming geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leela schreef:
    (...)

    Ja, ja, maar dan heb je het over orale seks... En dat wordt na een tijdje toch ook best wel saai? :S

    What what, in the butt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ikee1997 schreef:
    ik ga waarschijlijk een van de enige zijn die zo denkt maar ik vind da da moet kunnen. Dan kunt ge teminste me alle jongens van 1D trouwen in plaats van met een


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vindt dat het mag, alleen zelf zou ik het nooit doen en ik vindt het aan de ene kant wel raar, ik bedoel je wilt je man/vrouw toch alleen voor jezelf....


    Sorry For Party Rocking!

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    De betekenis van het huwelijk is cultureel afhankelijk. Er is niet één betekenis, er zijn meerdere. Sowieso is die voor iedere persoon weer anders.
    Jij kent duidelijk de betekenis van polygamie niet. Polygamie heeft niks met vreemdgaan te maken, binnen polygamie is dat even "slecht" als in elke andere relatie. Polygamie gaat juist om vertrouwen en wederzijds respect. Dat is binnen deze relaties juist belangrijker in andere relaties, omdat er meerdere mensen bij betrokken zijn.

    Ik heb nooit gedacht dat de meeste mensen hier op quizlet zo close-minded zijn, ik had toch gedacht dat de meeste hier op ruimdenkender waren.

    Dit ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee!
    Geen meerdere huwelijken. Lijkt me gestoord als je dat zou doen. Zo, ongehoord! Je hebt een vrouw en dan beslis je zomaar ineens: "Hé, waarom zou ik niet nog eens trouwen?" Nee!
    Ik zou dit ook niet willen doen. Als ik trouw, zal dat met een man zijn van wie ik hou, en dan wil ik niet dat ik nog behoefte heb aan iemand anders. Stel je nu eens voor dat de man van wie je houdt met iemand anders trouwt, terwijl hij ook met jou getrouwd is. Dat is zo fout!


    If it is meant to be, it will be !

    Dan ga ik mijn vriend klonen en met zowel hem als zijn kloon trouwen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:54 ]


    26 - 02 - '16

    Dit is de meest walgelijke, slechtste stelling tot nu toe, er alleen maar over stemmen is al fout vind ik. Heeeel oneens.


    Here, in the forest, dark and deep. I offer you, eternal sleep.

    Nee, vind ik niet. Dan krijg je een beetje het effect zoals in Arabische landen, waar mannen soms wel 6 vrouwen hebben. Voor iedere dag 1. Nee, ik wil me wel speciaal voelen, en dat voel ik me niet als er nog een paar andere rondhuppelen


    Fus Ro Dah!

    ja ik wil met 5 sexy jongens trouwen


    karma is only a bitch if you are i'll always shine

    DarkArt schreef:
    Dit is de meest walgelijke, slechtste stelling tot nu toe, er alleen maar over stemmen is al fout vind ik. Heeeel oneens.


    Vind je niet dat dat een beetje overdreven is?
    Ik zou sowieso niet in zo'n stel willen zitten, maar sommigen wel. En stel je voor, als er straks teveel mannen zijn of vrouwen, moeten er wel paar ongetrouwd blijven. Ik steun polygamie niet, maar ik vind het niet zo ongelooflijk afgrijselijk en kan er wel redenen in zien eigenlijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DarkArt schreef:
    Dit is de meest walgelijke, slechtste stelling tot nu toe, er alleen maar over stemmen is al fout vind ik. Heeeel oneens.


    Dus vind jij dat je het recht heb om andere mensen hun levensstijl te ontzeggen? Hier in het Westen is het interdaad niet normaal, maar is het daarom meteen walgelijk?
    Doen er niet heel veel mensen al aan trio's of meer, gewoon voor één nacht? Dan zou dat net zo walgelijk moeten zijn terwijl dat toch een stiekem sexuele fantasie van velen in het Westen lijkt te zijn [Generalisatie, okay.]

    Het feit blijft gewoon dat sommige mensen liever op die manier leven, dat ze genoeg liefde voor meerdere personen in zich hebben. Moet je zulke mensen hun levensstijl ontzeggen? Wat moeten ze doen, braaf met één persoon trouwen en gaan liegen, stiekem met meerdere mensen naar bed gaan omdat hun levensstijl illegaal is?

    Het zelfde geld voor het homohuwelijk, die mensen leven liever met iemand van het zelfde geslacht, zulke dingen zou je niet mogen horen te verbieden, vind ik. (dit is mijn mening.)
    Ik heb het gevoel alsof sommige mensen hier alles maar van één kant zien. :W

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 14:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)
    Het zelfde geld voor het homohuwelijk, die mensen leven liever met iemand van het zelfde geslacht, zulke dingen zou je niet mogen horen te verbieden, vind ik. (dit is mijn mening.)
    Ik heb het gevoel alsof sommige mensen hier alles maar van één kant zien. :W


    Mensen snappen niet helemaal dat er een onderscheid is tussen vreemd gaan en trouwen met meerdere personen (met toestemming van alle betrokkenen)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Mensen snappen niet helemaal dat er een onderscheid is tussen vreemd gaan en trouwen met meerdere personen (met toestemming van alle betrokkenen)


    Yes, thank you. I should have added that.
    Want als ze allemaal emt toestemming emt alkaar getrouwd zijn, is het geen vreemdgaan. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haha, doet me denken aan de tijd dat ik nog niet wist wat verliefdzijn was.
    Ik wou toen met 3 jongens trouwen omdat zij allemaal goede vrienden van mij waren :')
    Mwah, trouwen moet wel speciaal blijven, niet iets voor vrienden, vind ik.
    Oneens dus


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sommige mensen schijnen dat te willen dus tja, waarom niet. Ik doe het zelf in ieder geval never.


    Life is hard and then we die