• De stelling van deze week luidt:
    Je zou met meerdere mensen moeten mogen trouwen, mits alle betrokken toestemming geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ondanks dat ik zo'n gezin een verschrikkelijk idee vind: als iedereen in dat huwelijk er gelukkig van wordt, waarom niet?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leela schreef:
    (...)

    Ja, ja, maar dan heb je het over orale seks... En dat wordt na een tijdje toch ook best wel saai? :S


    ... Lol (krul)


    i put the fun in funeral

    Space schreef:
    Oneens/eens, ik heb het altijd al raar gevonden dat ze in sommige culturen trouwen met meerdere vrouwen. Maar dat is hun cultuur, en die respecteer ik. Het zou natuurlijk kunnen dat je heel erg veel van twee mensen houd, en met allebei wilt trouwen. In dat geval, mits iedereen ermee eens is vind ik dat deze mensen dan wel kunnen trouwen. Anders loopt het misschien vroeg of laat toch op vreemdgaan uit, als je getrouwd bent met de ander en ook nog iemand hebt waarvan je houd maar waar je niet mee mag trouwen. Dus ik ben gedeeltelijk eens en oneens.


    where would I be, if you didn't believe?

    Leela schreef:
    (...)

    Ja, ja, maar dan heb je het over orale seks... En dat wordt na een tijdje toch ook best wel saai? :S


    *facepalm*


    quidquid excusatio prandium pro

    Trouwen voor het stadhuis met meerdere personen vind ik nog wel kunnen , als dat sommige mensen echt gelukkig maakt. Trouwen voor de kerk ? nee. Het symbool achter trouwen voor de kerk moeten we nog steeds respecteren, vind ik.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Tigger schreef:
    (...)

    *facepalm*


    Hoezo?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Facehoof?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mits iedereen er mee eens is zou ik geen reden zien om het te verbieden, ook al vind ik het persoonlijk een beetje apart in onze Westerse cultuur. In de Oosterse culturen doen ze het weliswaar ook wel, maar daar is het nooit verdwenen en om het nou hier weer te introduceren vind ik een beetje overdreven.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Uneventful schreef:
    Directioners gedachten: "Now I can marry my five boyfriends"

    whahha geweldig!

    Onees!:D


    Life is full of fake people

    Vind ik niet. Dat vind ik gewoon niet goed: als je niet genoeg van elkaar houdt om alleen bij diegene te zijn, trouw dan gewoon niet hoor.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    oneens :') een huwelijk (volgens Mijn mening) is alleen een verbintenis tussen Twee mensen.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Oneens. Het is niet bijbels en dat vind ik persoonlijk wel belangrijk. Het kan nooit ware liefde zijn als je niet weet wie je moet kiezen. Huwelijk symboliseert de liefde tuseen 2 personen. Net zoals seks, overigens.


    Intersectional feminist

    Ik vind van niet. Je hoort bij 1 iemand te blijven en daar trouw aan te blijven, anders is het toch net als vreemdgaan?


    Why drink and drive, When you can smoke and fly!

    Ik denk dat Handig is voor mensjes die bi zijn . Zelf zal ik het denk ik niet willen (A).


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise