• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ergens had ik een gevoel welke jongen. Zo dom was ik niet. Arrow bleef liggen zoals hij lag. Ik glimlachte een beetje naar hem. 'Je beweegt.. Een heleboel,' zei ik met een klein lachje. 'Het maakt me wakker en je murmelt en je maakt geluidjes. Zachte slaap kreuntjes en smak geluidjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    De helft hoorde ik niet want ik was afgeleid door zijn mooie ogen en o zo zachtroze lippen.
    Maar ik vermeen dat ik hem wakker hield.
    Ik voelde dat ik rood werd.
    "Serieus? O, s-sorry. Kan ik het goed maken?" Vraag ik en kijk hem nog steeds aan.
    Mijn ogen staan nu denk ik al ietsjes wakkerder dan net.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders lichtjes open keek hem een beetje aan. 'Ik weet het niet,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik glimlachte een beetje. 'Sliep jij wel lekker?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Sliep jij wel lekker?"
    Ik knikte licht.
    "I-ik wil het bed wel verlaten zodat jij wat kan slapen, dan kijk ik of de tv het doet." Zeg ik dan.

    [zeg ja, ik heb zo een goed idee! :p]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek naar Arrow. 'Maar jij moet ook slapen,' zei ik zachtjes en ik begon weer te gapen. Mijn ogen vielen alweer bijna dicht. 'Moet er gewoon aan wennen.. Denk ik.'

    [Maar gelijk ja gaat tegen zijn natuur in D: zo ook goed? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Maar dat doe ik morgen dan wel, denk ik. Ik ga zo naar bed. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Ik knikte begrijpelijk.
    Ik drukte een vluchtig kusje op zijn wang, nadat ik van hem af was gerold.
    "Ga nou maar slapen, ik probeer mezelf wel te vermaken." Zeg ik en woel even door zijn haar heen. "Je ogen vallen vanzelf al dicht." Zeg ik. ik zit nu aan het bedrand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ghehe is goed, ik ga ook zo]

    Joshua Adams

    Ik keek hem eventjes aan toen hij mijn wang een kusje gaf. Ik moest moeite doen om mijn ogen open te houden, maar wat hij deed vernam ik dus echt wel. 'Ga nou maar slapen, ik probeer mezelf wel te vermaken,' zei hij en ik voelde zijn hand door mijn haren heen woelen. 'Je ogen vallen vanzelf al dicht,' zei hij. Ik opende mijn ogen weer een beetje en zag dat hij aan het bedrand zat. Ik glimlachte zwakjes naar hem en hij had gelijk. Mijn ogen vielen vanzelf gewoon dicht, hoe erg ik ze ook open wou houden. Misschien was eventjes slapen niet zo heel erg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nee misschien is dat even niet zo heel erg, slapen.
    Mijn ogen vallen nu ook vanzelf dich. Ik goa X ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha xd slaap lekker]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jij ook alvast bye. P.s ben er morgen pas ná vieren of zelfs later ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Is goed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik stond op en liep naar het zwart-wit tv'tje en drukte op de aanknop, wonderbaarlijk genoeg deed hij het ook.
    Ik zoch een afstandsbediening die ik uiteindelijk achter het tv'tje vond.
    Ik zocht naar het nieuwskanaal.
    "Hier is een extra nieuwsrapport: In een aantal verschillende steden worden jongeren vermist, het gaat hier om:
    Sammy-May Rodriguez. Daniël Rhodes. Levi Runner. Joshua Adams. Sofie Bennet. Arrow Stevers. Chayenne Avery en Sarah Hall.
    Heeft u tips of informatie over waar deze tieners kunnen zijn bel dan 0900-.... en geef uw tip door. De ouders van deze tieners zijn erg ongerust, en het is van belang dat we ze terug vinden. Alvast bedankt!"

    Ik bleef versteend naar het beeld kijken. Bij de namen waren foto's geplaatst.
    Ik liet me op de stoel zakken.
    "Arrow is altijd netjes optijd, het is een keurige jongen, waarom zou hij willen weglopen? Het is belangrijk dat we hem terug vinden, hij heeft hartproblemen!" Hoor ik iemand tegen de camera roepen.
    Ik keek op en zag mijn moeder. Ik gilde even en sloeg mijn hand voor mijn mond, met tranen keek ik naar het beeld.
    Ik zat nog steeds naar het beeld te kijken, terwijl er ondertussen een aantal andere ouders ook oproepen deden.
    Ik slikte.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 7:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    Mijn Topics


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    Ik hoorde ver op de achtergrond de tv. Hij deed het dus wel. Ik glimlachte wat zwakjes in mijn slaap.
    Ik schrok toen ik iemand hoorde gillen. 'Wie, wat, waar?' zei ik terwijl ik op me heen keek. Ik zag alleen niemand, alleen maar Arrow. Ik wreef een beetje in mijn ogen en bekeek Arrow. Geschrokken keek hij naar de tv. Vragend keek ik even van hem naar de tv. Reclame? 'Arrow? Wat zat jij te kijken?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you