• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Nieuws, wij worden vermist. Mijn moeder op tv. Oproep. Bellen." Stamel ik en kijk naar het beeldscherm waar nu reclame is, maar ik neem het niet op.
    Ik voelde een rilling.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Dan zijn ze er wel snel achter,' zei ik zachtjes en ging wat rechterop zitten. 'Ik bedoel, we zijn hooguit een paar uurtjes weg.' Ik glimlachte eventjes, ergens voelde het fijn om te zien hoe bezorgd mensen kunnen zijn. Ik opende mijn armen weer een beetje en keek naar Arrow. 'Kom maar,' fluisterde ik met een klein, slaperig glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Kom maar." Ik kijk naar hem en sta op.
    Ik ga naast Joshua liggen, in zijn armen.
    "Mijn moeder zag bezorgd. En ik weet de tijd, het is twee over acht." Zeg ik en draai me met mijn rug tegen hem aan.
    Ik ril even van de kou.
    Ik kijk in de richting van het tv'tje en zie dat er herhalingen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik sloot mijn armen om hem heen en luisterde wat hij vertelde. Hij draaide zich om en zat met zijn rug tegen mij aan. Hij rilde. Ik keek even naar de tv en zag dat het nieuws er weer op was. Vast herhaling, want het ging weer over ons. Ik zag mijn vriendin, nou ja ex.. Ik beet eventjes op mijn lip. Ze zag er verdrietig uit en vertelde dat ze van me hield. Ik snapte het niet. Ik bleef nog eventjes naar het tv staren, ook al was er allang iemand anders aan het vertellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    annemellark -> xMockingjayy


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {Kan ik ergens inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    Bill Kaulitzion

    'Wat...' even slikte ze. 'Je hand, hij was net nog goed, wat heb je in die tijd ermee gedaan?' vroeg ze en ze wierp een blik op Levi ik. 'En waarom komt hij niet bij?' vroeg ze angstig.
    Ik kijk haar aan en zucht.
    'dat komt later, maar hij is niet in gevaar,maar wil je helpen?' ik hou mijn hand omhoog.
    'Oh en die bloedtrouma van mij... toen ik klein was had ik een oudere zus, en ze was heel beschermend, op een dag beschermde ze me, ik stond achter haar.
    Ik was jong, ik herinner me niet meer was er was en wat ze zeiden, maar toen werd ze neergestoken... Ik zag het mes door haar rug eruitkomen, en toen nog eens en nog eens, bloed spatte overal over me heen... Ik heb sindsden een trouma, en 4 jaar een hulp docent gehad daarvoor...' eenbrok zit in mijn keel, en ik sla mijn ogen neer, dit was de waarheid en ik verafschuw mezelf dat ik nu ook wild word van bloed... het mag niet....


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Aangezien je een slachtoffer ben, is het beste om beginnen met een stukje waarin ze is ontvoert. Zo begonnen alle slachtoffers]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Oke!}


    Tijd voor koffie.

    Sofie Bennet

    Ik luisterde naar toen hij vertelde. Waarom vertelde hij mij dit? Ik wou helemaal niet weten hoe hij aan die bloed trauma kwam. Hij had mij gevraagd om te helpen. Ik keek even naar zijn hand. 'Misschien moet je het eerst onder lauw water houden. Misschien weekt het dan los?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    Ik had gehoopt dat ze me meer zou vertrouwen... me aardig zou vinden, maar ze vond me alleen maar vreemder. dat was te lezen in haar ogen.
    Ik knikte zwak en liep naar de kraan, na 3 minuten liep ik terug naar haar en vroeg ik of ze het los zou willen trekken.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Eliza Maya Winter
    Het is al veel te laat, de lucht is allang donker, maar ik heb geen zin om naar het Huis te gaan. De aandacht gaat uit aan de jongere kinderen, de nieuwelingen, of de probleemkinderen. Ik trap tegen een steentje. In de verte zie ik het licht van een café, en aarzelend doe ik een stap in die richting, maar als ik zie dat er voornamelijk dronkelappen zijn, keer ik telleurgesteld om. Een kat rent langs mijn voeten, en ik hou stil om hem even snel te aaien. Verrast keert hij terug, en strijkt zijn wangetje tegen mijn vingers. Ik denk aan Luna, die nu nog buiten is. Huisdieren zijn eigenlijk verboden, maar ik hou hem toch. Stiekem dan wel. Het beestje rent weer weg, terug naar zijn huis, waar het ook mag zijn. De stilte is beklemmend; het enige geluid is het rumoerige café verderop. Ik zucht. Dan hoor ik ineens een geluidje. Het is heel zachtjes en vluchtjes, maar maakt dat ik rillingen krijg. Het was alsof iemand langs me bewoog. Dan krijg ik ineens een klap mijn hoofd. Hij is hard, en ik zie een flits. Ik val bijna op de grond, als ik ineens een lap tegen mijn mond krijg. Ik probeer te gillen, maar het lukt niet. Het laatste wat ik zie, is het café dat gewoon doorgaat.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 18:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Sofie Bennet

    Ik keek toe hoe Bill naar de kraan liep en hield zijn wond eronder. Ik glimlachte eventjes en vond het een wonder dat hij naar mij luisterde. Toen hij weer terug was vroeg hij weer hetzelfde aan mij. Ik knikte lichtjes en reikte naar het stof. Ik pakte het beet en begon er zachtjes aan te trekken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    Ze begon er voorzichtig aan te trekken, en wonderbaarlijk genoeg deed het minder pijn dan als ik het zelf deed.
    Ik keek gewoon rustig toe, dankbaar dat ze me wilde helpen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik het stof verder los peuterde. 'Doe ik je geen zeer?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik keek hem even aan. De helft van het stof was er nu van af. 'Wil je trouwens aan niemand vertellen hoe ik heet?' vroeg ik daarna. Ik keek weer naar het stof en begon hem verder los te peuteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you