• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op. 'Hoe moet ik dat nou weer weten?' vroeg ik zachtjes. Ik trok mijn knieën verder op. Ik wou er niet aan denken. Ik hoopte dat hij er gauw over stopte, al was de kans klein. Ik wil niet weten waar hij nu aan dacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Hoe moet ik dat nou weer weten?" Vraagt Joshua zacht.
    "Draai je alsjeblieft naar mij toe." Zeg ik zacht.
    Ik legde mijn hand op zijn schouder en kneep er zacht in.
    Ik vind dit erger dan alles, hier kan ik zo boos om worden.
    Al ben ik een mietje doe overal bang voor is, ik kan hier niet tegen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Draai je alsjeblieft naar mij toe,' zei hij zachtjes. Ik wou het liever niet. Ik voelde zijn hand die zachtjes in mijn schouder kneep. Ik beet eventjes op mijn lip en draaide mijzelf toen om op mijn andere zij. Ik keek naar voren, maar de benen van Arrow.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Hij draaide zich naar me toe en keek naar mijn benen.
    "Joshua, wat werd er allemaal met je gedaan?" Vraag ik dan.
    "Je kan me vertrouwen, echt." Zeg ik dan en probeer hem aan te kijken, wat niet echt gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Waarom?' vroeg ik zachtjes. Ik keek hem heel eventjes aan. 'Ik heb het net toch verteld?' zei ik nog wat zachter. Moest ik alles in detail vertellen? Hoe hij mijn kleren van mijn lijf scheurde en zijn hitsige behoeftes op mij deed? Ik schokte even toen ik er weer aan dacht en er ging een rilling over mijn hele lijf.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik heb het net toch verteld?"
    Ik schudde mijn hoofd even.
    "Iet anders dan, wát moest je doen." Zeg ik dan.
    Ik zie hem rillen maar vraag door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik beet eventjes op mijn lip. 'Dat is verschillend,' legde ik zachtjes uit. 'Echt van alles was je maar kan bedenken. Schoonmaken, boodschappen doen en seksuele slaaf zijn een paar van die dingen,' ging ik zachtjes verder. 'Al was seksuele slaaf meestal ook een straf.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik luisterde naar wat hij zei.
    Ik slikte even en legde mijn hand op zijn arm.
    "Ben je nooit naar iemand toe geweest? De politie of jeugdzorg?"
    Vraag ik dan.
    Ik probeer hem weer aan te kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik kon het niet en het had toch geen nut,' zei ik zachtjes. 'Het was normaal om door verkocht te woorden,' zei ik zachtjes. Ik bleef naar zijn benen staren en hoopte zo erg dat hij niet verder ging. Ik wou niet meer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vijf is er al ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Ik kijk Joshua stil aan.
    Ik weet niet meer wat te zeggen.
    "Welke idioot doet zo iets!" roep ik ineens uit en ga overeind zitten.
    Hier, de andere kant van mij.
    Ik kijk Joshua aan en dan weer weg, ik voel me boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek hem aan toen hij recht op was gaan staan. Ik keek een beetje emotieloos naar hem. Hij was anders dan ik van hem gewend was. Ik ging zitten in een kleermakerszit en ik keek hem bedenkelijk aan. 'Welke idioot?' vroeg ik zachtjes. 'De idioot die arm was en zijn kind verkocht om de rest van de familie te onderhouden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik slikte even en kijk om, ik sta met mijn rug naar Joshua toe.
    Ik draai mijn gezicht weer naar voor.
    "Sorry, ik- Het is niet normaal." Zeg ik dan nogsteeds boos.
    Had ik dat serieus gezegd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik staarde naar de rug van Arrow. Lekkere uitzicht. Ik moest even glimlachen om mijn gedachte. 'Daar was het normaal,' zei ik schouder ophalend. 'Kan er ook niks aan doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik schudde mijn hoofd.
    "Het is niet normaal, al denk je dat het daar zo is- Waar kom je eigenlijk vandaan dan?" Vraag ik dan en draai me om.
    Ik kijk Joshua aan.

    [Ik ha douchen, ik kom derekt op mijn Ds denk k wel weer ;)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.