• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Hij trok me iets tegen zich aan.
    "Als het goed voelt moet je er geen zorgen om maken." Zei hij.
    Ik voelde zijn handen naar mijn buik gaan.
    Weer voelde ik die tintelingen.
    "D-daar zijn ze weer." Zeg ik zacht. "Heeft het iets te m-maken met wat jij doet?"
    Vroeg ik toen, en legde mijn linkerhand op zijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik haalde lichtjes mijn schouders op en moest glimlachten toen hij zijn hand op de mijne legde. 'Ik weet het niet,' zei ik met een klein slaperig glimlachje. Om te kijken of het zo was, schoof ik een hand onder zijn shirt, op zijn blote buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (als dit maar niet zo erg word als kirial, of Lyle, LOL LYle xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik voelde zijn hand op mijn buik, onder mijn shirt gaan.
    Weer kwam r een tinteling.
    Ik trok mijn buik door de tinteling even in.
    "Wa-" Ik wist even niets uit te brengen.
    Het voelde vreemd maar toch prettig.
    Als Joshua weet wat het is mag hij het zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Zijn buik hield hij eventjes in en hij maakte een geluidje. Hij wou wat zeggen, maar hij kwam niet verder dan 'Wa-.' Ik glimlachte een beetje en legde mijn hand weer op zijn shirt. 'Wat wou je zeggen?' vroeg ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde zijn hand weer onder mijn shirt weggaan.
    Hij zei iets maar ik verstond niet wat.
    "S-sorry, wat?"
    Ik draai me op mijn rug en kijk hem even aan.
    Ik merk dat mijn ademhaling iets sneller is dan normaal.

    [Ik ga zo slapen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte eventjes. 'Ik vroeg wat je wou zeggen. Je begon net te praten, maar je maakte het eerste woordje al niet af,' zei ik en ik glimlachte weer eventjes.

    [Is goed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Serieus kel? jij en vroeg slapen?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "O..." Ik bloos even. "Ik wilde zegen 'Wat doe je' maar toen kreeg ik jeweet dat gevoel weer."
    Zeg ik dan en kijk hem weer even recht aan.
    "Maar wat houd dat nu eigenlijk in, ik wil het graag weten." Zeg ik dan.
    Ik heb op school nooit echt Bio gehad, de docent is was vaak ziek, we zijn nog niet bij hs 2.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ghehe srik je even van he liefie xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik beet eventjes op mijn lig en haalde mijn armen voorzichtjes om hem vandaan. 'Mag ik iets proberen?' vroeg ik en ik ging rechtop zitten. 'Zo ja, wil je dan ook komen zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Yuss, ik ga dwarsliggen ^^ ik mag geen draken meer tekenen dus ga ik andere dingen tekenen op school >:3)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Hij haalde zijn armen om me vandaan en vroeg of hij iets mocht proberen.
    Ik knikte en ging ook recht zitten.
    "Wat wil je doen dan?" Vraag ik en kijk hem aan.
    Wat wil hij doen?
    Waarom zegt hij niet wat het inhoud?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en keek hem eventjes aan. Zou ik? Misschien was zijn gevoel toch van wat anders. Ik legde mijn hand op het stuk waar zijn nek overging naar schouder. Ik keek hem nog eventjes aan voordat ik een klein kusje op zijn mond drukte. 'Wat voelde je?' vroeg ik daarna.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik keek even naar de hand die hij op mijn schouder legde en toen weer terug.
    Ik voelde een grotere tinteling door me heen gaan toen hij zijn lippen kort op de mijne drukte.
    "Wat voelde je?" Vroeg hij toen.
    "E-een g-grotere tint-eling." Zeg ik en staar hem aan.
    Deed hij dat nou? Nee ik droom vast...
    Ik kneep mezelf even maar merkte dat ik wakker ben. Pijnlijk wrijf ik over de plek waar ik kneep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.