• North Carolina heeft onlangs een nieuwe wet aangenomen om het homohuwelijk (dat al verboden was daar) nog illegaler en onwettiger te maken. North Carolina is daarmee de 30e staat die een dergelijke wet aanneemt.

    Interessant detail: De wet zorgt ervoor dat ook andere verbintenissen (partnership contracten en dergelijke) niet meer wettelijk geldig zijn. Dit heeft niet alleen gevolgen voor homoseksuelen, maar ook voor ongetrouwde samenwonde man-vrouw koppels. Dit heeft een aantal gevolgen: Als twee mensen samenwonen maar niet getrouwd zijn tellen ze voor de wet als apart wonend en kan er geen aangifte worden gedaan van huiselijk geweld, omdat ze apart wonen volgens de wet. (als ik het goed heb begrepen)

    Enfin, niet alleen homorechtenactivisten zijn pissig maar dus ook vrouwenrechtenactivisten.

    Obama is de eerste president geworden die een pro-homohuwelijk houding heeft ingenomen, ongetwijfeld om stemmen te winnen van de homoseksuele kiezers. Ik vermoed dat het homohuwelijk hierdoor een belangrijk campagnepunt gaat worden (Amerika kennende misschien een van de belangrijkste) dus het gaat erg interessant worden.

    Oh, en een leuk plaatje:





    Also: Listen to the weird squirrel!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Peetniss schreef:
    Ik heb daar echt zo'n hekel aan. Waarom zou je mensen verbieden van elkaar te houden.


    -

    DarkSavior schreef:



    helemaal mee eens (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Belachelijk , ik kan hier echt heel erg boos om worden.
    Bah laat die mensen gewoon lekker van elkaar houden en gelukkig zijn met elkaar

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 22:48 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik kijk nu al uit naar de verkiezingen in de VS. Ik vind echt dat er iets moet gebeuren aan de rechten voor homo's mensen en dat ze abortus moeten invoeren.


    Remember when...


    Til hug og blod.

    Oooo, wat zou ik toch graag willen dat al die gelovige losers die nergens voor open staan meteen te pletter op de rotsen vielen.
    Ik schaf die geloven later wel af en zorg ervoor dat iedereen eens zijn mond houdt over iemand anders zijn leven. Sterf, gelovige basterds.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?


    Met homohuwelijk word bedoeld: Same-sex-marriage, dus dat valt daar allemaal onder.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mandje schreef:
    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?

    ...
    Weet jij wel wat "gay" betekent?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Buh, laat de verkiezingen komen, ik wil weten wat die politici gaan doen om Amerika te verbeteren. In mijn opzicht; homohuwelijken toestaan bijvoorbeeld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mandje schreef:
    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?


    *facepalm*


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ontdekte net dat bestialiteit in meer staten is toegelaten dan homohuwelijk. Ik geloof 16 of 17. Er was zelfs een dierenbordeel D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Ik ontdekte net dat bestialiteit in meer staten is toegelaten dan homohuwelijk. Ik geloof 16 of 17. Er was zelfs een dierenbordeel D:



    .....
    I give up on humanity.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)


    .....
    I give up on humanity.


    This is why you shouldn't put faith in humanity :Y)


    quidquid excusatio prandium pro