• North Carolina heeft onlangs een nieuwe wet aangenomen om het homohuwelijk (dat al verboden was daar) nog illegaler en onwettiger te maken. North Carolina is daarmee de 30e staat die een dergelijke wet aanneemt.

    Interessant detail: De wet zorgt ervoor dat ook andere verbintenissen (partnership contracten en dergelijke) niet meer wettelijk geldig zijn. Dit heeft niet alleen gevolgen voor homoseksuelen, maar ook voor ongetrouwde samenwonde man-vrouw koppels. Dit heeft een aantal gevolgen: Als twee mensen samenwonen maar niet getrouwd zijn tellen ze voor de wet als apart wonend en kan er geen aangifte worden gedaan van huiselijk geweld, omdat ze apart wonen volgens de wet. (als ik het goed heb begrepen)

    Enfin, niet alleen homorechtenactivisten zijn pissig maar dus ook vrouwenrechtenactivisten.

    Obama is de eerste president geworden die een pro-homohuwelijk houding heeft ingenomen, ongetwijfeld om stemmen te winnen van de homoseksuele kiezers. Ik vermoed dat het homohuwelijk hierdoor een belangrijk campagnepunt gaat worden (Amerika kennende misschien een van de belangrijkste) dus het gaat erg interessant worden.

    Oh, en een leuk plaatje:





    Also: Listen to the weird squirrel!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mandje schreef:
    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 13:54 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:



    Ik ben het hier mee eens. Love is love, ik ben dol op mijn vriend al is hij anders dan de rest. Ik geef echt bijzonder weinig om de mensen die het homohuwelijk verbieden, als ik een lesbi was geweest dan had ik er ook gewoon schijt aan gehad. Bah. Dat mensen nog steeds zo narrowminded zijn...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mandje schreef:
    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?



    + Amerika suckt gewoon :W

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 13:57 ]


    Shoganai i ne~

    Tigger schreef:
    (...)

    This is why you shouldn't put faith in humanity :Y)


    Imma watch the fucking squirrel again. Atleast he made sense.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:

    Imma watch the fucking squirrel again. Atleast he made sense.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik vind dat echt belachelijk, laat mensen lekker doen wat ze zelf willen.
    Ik ben het met Obama eens, het moet toch gewoon kunnen.
    Amerika is zogenaamd het grote voorbeeld voor veel landen, maar dat doen ze met dit niet echt te goede.
    Laat die mensen gewoon lekker trouwen, wat hebben andere daar nou last van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FU America.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Escritura schreef:
    (...)

    Imma watch the fucking squirrel again. Atleast he made sense.


    Of course he does. Some people simply cling blindly to their beliefs, even when they aren't necessarily correct. En dna proberen sommigen helaas ook nog eens hun mening op te dringen aan anderen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mandje schreef:
    wtf
    ik vind het discriminatie
    en de lesbische en de bi?


    http://www.bbc.co.uk/news/18046282

    Mitt Romney, die op het moment aan kop staat om de volgende republikeinse presidentskandidaat te worden, heeft zich in reactie op Obama inderdaad uitgesproken tegen het homohuwelijk.

    I quote:
    "Marriage is a relationship between one man and one woman," he told graduates at Liberty University, a Christian college in Lynchburg, Virginia.
    Bonuspunten omdat het een mormoon is, waarbij polygamie toegestaan is. Ik geloof dat ie zich nu uitspreekt tegen zijn eigen geloof (cat)

    Enfin, hij verdedigt de federale wet die het homohuwelijk verbied en is ook tegen partnerships voor homos.


    quidquid excusatio prandium pro

    Thirlwall schreef:
    Ik heb daar echt zo'n hekel aan. Waarom zou je mensen verbieden van elkaar te houden.


    Dit dus. Ik kan er zo pissig over worden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Negligible schreef:
    Wat een geweldig land is het toch


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Het was te verwachten, Obama heeft het er niet echt beter op gemaakt...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Athalie schreef:
    FU America.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:


    The universal language of art.