• North Carolina heeft onlangs een nieuwe wet aangenomen om het homohuwelijk (dat al verboden was daar) nog illegaler en onwettiger te maken. North Carolina is daarmee de 30e staat die een dergelijke wet aanneemt.

    Interessant detail: De wet zorgt ervoor dat ook andere verbintenissen (partnership contracten en dergelijke) niet meer wettelijk geldig zijn. Dit heeft niet alleen gevolgen voor homoseksuelen, maar ook voor ongetrouwde samenwonde man-vrouw koppels. Dit heeft een aantal gevolgen: Als twee mensen samenwonen maar niet getrouwd zijn tellen ze voor de wet als apart wonend en kan er geen aangifte worden gedaan van huiselijk geweld, omdat ze apart wonen volgens de wet. (als ik het goed heb begrepen)

    Enfin, niet alleen homorechtenactivisten zijn pissig maar dus ook vrouwenrechtenactivisten.

    Obama is de eerste president geworden die een pro-homohuwelijk houding heeft ingenomen, ongetwijfeld om stemmen te winnen van de homoseksuele kiezers. Ik vermoed dat het homohuwelijk hierdoor een belangrijk campagnepunt gaat worden (Amerika kennende misschien een van de belangrijkste) dus het gaat erg interessant worden.

    Oh, en een leuk plaatje:





    Also: Listen to the weird squirrel!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Werkelijk, wat is er raar aan Homo's
    Het kan wel zijn dat in de bijbel staat dat mannen en vrouwen met elkaar moeten trouwen, maar het geloof neemt af in de samenleving en lang niet iedereen is gelovig meer
    Ik heb geen hekel aan gelovigen als ik dit hier mee opwek, maar ik vind het wel apart dat laatst de joodse bisschop van Amsterdam heeft gezegd dat Homoseksualiteit een ziekte is!
    Dat gaat mij niet iets te ver!


    ©1998

    Ik snap niet dat mensen daar nog van opkijken, in mijn ogen is de VS geen eens een eerste wereld land.

    Yeah right, en dan zeggen ze dat Amerika het land van de vrijheid is... keep dreaming.

    Van de Zuidelijke staten had ik het wel verwacht die zijn zo rascistisch en discriminerend als maar kan. Maar de rest!? Doet me toch even denken van: waar ging het mis.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    not, fair


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Je mag dus trouwen met je neef of nicht en misschien wel gehnadicapte kinderen kirjgen maar trouwen met een man als je een man bent en trouwen met een vrouw als je een vrouw bent mag niet omdat het niet mag volgens de bijbel. Ik denk niet dat God graag inteelt of incest wil maar goed. Ik vind het maar raar en ben blij voor de homo´s die in Nederland wonen omdat ze hier wel mogen trouwen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Je mag dus trouwen met je neef of nicht en misschien wel gehnadicapte kinderen kirjgen maar trouwen met een man als je een man bent en trouwen met een vrouw als je een vrouw bent mag niet omdat het niet mag volgens de bijbel. Ik denk niet dat God graag inteelt of incest wil maar goed. Ik vind het maar raar en ben blij voor de homo´s die in Nederland wonen omdat ze hier wel mogen trouwen


    Wat, by the way, bullshit is.

    "Thou shalt not lie with mankind, as with womankind: it is an abomination.[3](Leviticus 18:22 KJV)"
    "If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them. (Leviticus 20:13 KJV)"


    Beiden van Leveticus, het oude testament, waar ook in word vermeld dat je niet twee dezelfde gewassen naast elkaar mag planten, twee soorten stoffen mag combineren in je kleding, en weet ik veel wat nog meer. /I'm not the expert.
    En ik wed dat meer dan de helft van de gelovigen dit wel doen, dus dit argument is gewoon dom.
    Je moet het alleen niet in het geheel op de gelovigen afschuiven, wat velen niet doen. Niet alle gelovigen zijn namelijk zo, er zijn oop gelovigen, Christelijke mensen zelfs, die hier niet in geloven. Naar mijn mening gooien sommige gelovigen gewoon met dit argument rond omdat het ze ingeprent is dat het 'walgelijk' is. Omdat iedereen heeft geleerd dat je alleen op het andere geslacht mag vallen, anders ben je ziek.

    Edit:
    Het zelfde geld voor de argumenten dat het 'niet natuurlijk' of zelfs 'aanstekelijk' zou zijn. Voor dat eerste, I present to you a list of animals that display homosexual behaviour.Dat tweede is al helemaal dom, aangezien het geen ziekte is. En zolang het geen ziekte is, kan ik er niemand mee aansteken.
    zo is er nog een lijst met argumenten die zeer makkelijk neer te slaan zijn.
    Zoals ik zei, het zijn niet alleen gelovige mensen die 'tegen' het same-sex-marraige zijn. Het zijn bijna alle narrowminded mensen. Mensen die geen veranderingen wíllen in de maatschappij.
    [Want ja, we hebben ook nog donkere mensen als slaven en vrouwen mogen niet stemmen.]

    Tegenwoordig is er gelukkig al veel vooruitgang daarin, en ik hoop dat als ik later mijn kinderen opvoed, met mijn vrouw, en ze dit leren op school, dat ze het net zo belachelijk vinden dat mensen nu nog in 2012 meoten vechten voor hun mensenrechten.

    Edit 2: Dit is waarom ik hier niet over meot beginnen, I will rant till eternity...

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 11:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz staat weer te ranten :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Lizz staat weer te ranten :D


    It's what I do. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LLN moeten Hazza and Lou daar maar niet heen xD


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    LLN moeten Hazza and Lou daar maar niet heen xD


    and then you get dumbass comments like this...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    and then you get dumbass comments like this...


    I dont even know what it means...


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    I dont even know what it means...


    It's a 1D thing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    It's a 1D thing.


    Oohhh... Like that chick who said polygamie should be allowed so she could marry all those one direction... persons who are possibly male?


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Oohhh... Like that chick who said polygamie should be allowed so she could marry all those one direction... persons who are possibly male?


    Yes, only this one wants two of the 1D male-ish members to marry.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Yes, only this one wants two of the 1D male-ish members to marry.


    Little boys aren't allowed to marry. They must be at least 18 before they can marry!

    At least people realize this is a serious problem which really bothers some people. Right? right?
    <_<


    quidquid excusatio prandium pro