• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JUKEB0X schreef:
    Moet je je adres nu al doorgeven of moet je wachten totdat jij eerst iets laat weten? (:


    Wachten :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Wachten :3


    Oké! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nu ben ik nieuwesgierig xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik snap het even niet...:(

    ik had een reactie op pagina 10 gezet
    met de vraag: of het een probleem was. het probleem is dus: ik had als eerste een reactie gezet maar ik had er niet bij gezet hoeveel, dat had ik pas een paar pagina's verder gezet. ik wilde alleen van lady gaga 3 en de rest 1


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    (...)
    ik had een reactie op pagina 10 gezet
    met de vraag: of het een probleem was. het probleem is dus: ik had als eerste een reactie gezet maar ik had er niet bij gezet hoeveel, dat had ik pas een paar pagina's verder gezet. ik wilde alleen van lady gaga 3 en de rest 1


    oh zo...
    meerdere mensen hebben de getallen vergeten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben net thuis en heb mijn verlanglijstje in je blog gezet ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MeLuvZaynx schreef:
    Nu ben ik nieuwesgierig xd.


    Ik ook. =)

    Hahaha, dat wordt wachten dan!


    The odds are néver in our favor.

    ik heb er geen getallen bij gezet omdat ik er maar één van wou.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb er geen getallen bijgezet omdat er van elke maar 1 was xd


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Ik heb er geen getallen bijgezet omdat er maar 1 was xd

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:04 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    je hebt waarschijnlijk per username opgeschreven, ik was dus eerst Peetniss.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    je hebt waarschijnlijk per username opgeschreven, ik was dus eerst Peetniss.


    dankje voor het doorgeven...ik schrijf inderdaad per username op..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb de blog up-to-date gebracht met wat nog over is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow, er is echt nog veel *hoest even*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis