• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meh, dacht ik al.. Niks voor mij. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er zitten helaas geen leuke meer tussen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dan wordt de rest dus oud-papier voer :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben nu wel benieuwd naar de A3 posters *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben nu wel benieuwd naar de A3 posters *O*


    dat wordt toch pas zondag, denk ik....morgen na het werk komt namelijk ook mijn vriend hierheen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoe laat zondag? Ik moet dan namelijk werken van 9 tot 5


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doe maar rustig aan hoor met de posters, we willen het je niet te druk maken. Ik bedoel, jij hebt uiteindelijk ook weekend. ^^

    DrayMalfoy schreef:
    Hoe laat zondag? Ik moet dan namelijk werken van 9 tot 5


    's avonds...ik moet werken van 14:00 tot 19:30...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Alucard schreef:
    Doe maar rustig aan hoor met de posters, we willen het je niet te druk maken. Ik bedoel, jij hebt uiteindelijk ook weekend. ^^


    ik wil ze zelf nu ook wel eens weg hebben hoor...maar moet wel genoeg tijd steken in my own life :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    's avonds...ik moet werken van 14:00 tot 19:30...

    Dan lukt het wel ja (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vraagje, stuur je een PB'tje naar degene die iets hebben gewonnen of zet je het in het topic?


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Vraagje, stuur je een PB'tje naar degene die iets hebben gewonnen of zet je het in het topic?


    ik zet aan het einde een lijstje in het topic wie post krijgt...en ik stuur een pb naar diegene van wie ik gegevens nodig heb...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vanavond toch? :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    *wacht gespannen af*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nog een half uur en ze is klaar met Werk :'D.
    En kom ik Dqbm nou alweer tegen? x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'