• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.


    Rylie Malika Daniels
    Er was geen ontsnappen aan, ik moest wel naar die kostschool gaan. Niet dat ik daar überhaupt veel zin in had, helemaal niet dus.
    Mijn tassen had ik allemaal al ingepakt, echter had ik er niet veel. Dit was omdat ik niet zoveel spullen had en dus ook alleen het hoognodige had. Verder maakte het me ook niet echt iets uit.
    Ik had niemand om gedag te zeggen, behalve een vriend, en die zei ik alleen met een knuffel gedag. Even keek ik hem aan in zijn ogen, maar hij wist dat ik niet van afscheid nemen hield, dus hij knikte alleen langzaam dat hij het snapte.
    Snel draaide ik me om en haastte me met mijn spullen het huis uit, waarna ik in de auto stapte die me daar zou brengen. Toen ik aan was gekomen, stapte ik de auto uit en pakte al mijn spullen.
    Langzaam, traag bijna, liep ik naar de school en kwam het plein op, waarna ik de school binnen liep.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Nicole Yasmine Blades
    Boos loop ik naar de auto op de oprit. Ik trek de auto deur open en stap in. Daarna komt mijn vader eraan. Als hij in de auto zit zegt hij 'Dit is het beste voor je' Ik zeg 'Het beste voor me, dat zeg je altijd! En toch is er tot nu toe nooit iets goeds uitgekomen' Mijn vader start de auto en we gaan naar die kostschool. Na een tijdje rijden zijn we bij de school. Ik stap uit, en kijk niet meer om naar me vader. Ik pak de koffer uit de achterbak en loop het plein op. Ik kijk rond, ik denk 'Waarom zit ik hier?' Ik loop de school binnen, en zie al een paar mensen. Alweer kijk ik rond, 'Wel mooie school' denk ik. Ik loop wat verder de school in.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:46 ]


    That is a perfect copy of reality.



    Dallas Alyssa Payton
    Glimlachend kijkt mijn vader me aan.
    "Het zal je echt goed doen." Nors richt ik mijn ogen op hem en sla mijn handen over elkaar. De auto komt tot stilstand, de motor zet hij af waaruit ik kan opmaken dat we er zijn. Het gebouw alleen al doet me rillen, maar ik kijk niet op of om, geef mijn ouders geen blik waardig.
    "Kom je lieverd?" Ik wend me even tot mijn moeder die de auto uitstapt en mijn deur opent. Alsof ik het zelf niet kan, alsof ik er zelf niet toe instaat ben. Ik ben negentien jaar oud en ze behandelen me als een klein kind.
    "Ja, het lukt me wel. Ga nou maar." grom ik zonder er werkelijk echt over na te denken. Ik gris de koffer met spullen uit mijn vader zijn hand. Voel de aansteker in mijn broekzak zwaarder worden met de seconde.
    "Inleveren," De dwang in zijn toon is duidelijk hoorbaar. Vlug laat ik mijn hand in mijn broekzak glijden en overhandig hem het voorwerp. Ik kwam vast wel aan een andere, zo moeilijk was dat niet. Nog een laatste knuffel krijg ik toegeworpen, voordat ze de auto weer instappen en verdwijnen. Ik zwaai lichtjes, maar draai me dan om. Één of ander kakwijf met veel te hoge hakken zie ik staan, ergens verderop een jongen. Ik zucht. Dit ging moeilijker worden dan ik dacht.

    [Oké, nu echt douchen, hihi.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton

    Ik kijk naar de jongen die wat van me af gaat staan en ik steek mijn neus in de lucht. Ik heb niet voor niets nieuwe parfum gekocht, dus ik stink alvast niet. Wanneer er een ander meisje aankomt, zet ik mijn zonnebril wat in mijn haar en kijk haar glimlachend aan.
    "Adriana Marjory Greppleton," stel ik me beleefd voor.
    Een oprechte glimlach siert mijn mond.
    "Maar je mag Iana of Nana zeggen."
    Ik kijk weer naar de jongen, die langzaam bij ons komt staan.
    "Owen Richard Allison," zegt hij, nadat hij klaarblijkelijk mijn naam ook heeft gehoord.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:49 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Damon

    Grijnzend kijk ik rond, ik ben geloof ik een van de weinige leerkrachten hier die niet streng is. Ik leun tegen de muur, en kijk rond. Ik ben net zo verveeld als de andere jaren, ik heb alleen deze baan omdat het goed betaalt..


    El Diablo.



    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    Voordat ik de taxi uitstap geef ik de chauffeur zijn geld. Buiten de auto loop ik naar de kofferbak en voordat de chauffeur kan protesteren heb ik mijn koffers er al uitgehaald. Ik glimlach nog even naar de hem en loop dan richting het gebouw terwijl ik de koffers achter me aansleep. Er zijn behalve mij al een paar andere mensen. Twee jongens, waarvan de ene heel licht haar heeft en de andere juist donker haar en een paar meisjes. Een van de meisjes draagt hoge hakken en een andere heeft blauw haar.
    Ik zucht zachtjes en kijk om me heen. Genoeg ruimte om hard te lopen in ieder geval. Gelukkig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nicole Yasmine Blades
    'Adriana Majory Greppleton' hoor ik iemand roepen. Ik draai me om naar waar de stem vandaan komt en zie daar een jongen&meisje staan. Ik loop naar hun toe en zeg 'Nicole Yasmine Blades'

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Burlington schreef:
    [Mijn topics :3]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    Verveeld loop ik een beetje rond, kijkend naar de nieuwe verslaafde mensen. Met mijn handen in mijn zakken blijf ik staan en kijk wat rond. Jep, ik gedraag me echt niet als een leerkracht.


    El Diablo.

    [Willen jullie jullie posts alsjeblieft een beetje verzorgen? D.i. iets typen waarop geantwoord kan worden en/of wat meer dan 3 zinnen.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rylie Malika Daniels
    Ik had geen zin in andere leerlingen en ook niet in leraren. Op het moment zijn er mensen met elkaar aan het kennis maken en ik heb geen zin om daaraan mee te doen, als iemand me wilt ontmoeten, zal diegene toch echt naar mij toe moeten lopen. Met rollende ogen kijk ik naar welke kamer ik moet en haal ik mijn sleutel. Kamer dertien. Sommige vinden dat een ongeluksgetal, maar ik niet – mij bracht het altijd geluk. Op een slakkentempo loop ik met mijn paar tassen naar mijn kamer.
    Great, ik had nu al koppijn van dit gedoe. Dat vraagt straks om een drankje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Burlington schreef:
    [Willen jullie jullie posts alsjeblieft een beetje verzorgen? D.i. iets typen waarop geantwoord kan worden en/of wat meer dan 3 zinnen.]

    [Mijn 2e reactie is tegen joun personage bedoeld]


    That is a perfect copy of reality.

    xFlyy schreef:
    (...)
    [Mijn 2e reactie is tegen joun personage bedoeld]


    [Weet ik, maar mijn personage was eerst tegen dat van Amy bezig, dus vind je het erg als ik even op een antwoord wacht?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Lowie Neville

    Zuchtend druk ik nog een kus op mijn moeders wang voordat ik de auto uitstap.
    "Je laptop," zegt ze streng.
    Ik slaak een nog diepere zucht.
    "Gebruik ik alleen als het echt nodig is," herhaal ik voor de zoveelste keer het in gestudeerde zinnetje.
    Mijn moeder lacht naar me en werpt me nog een kushandje. Ik rol met mijn ogen en haal de koffer uit de achterbak. MEt mmijn laptoptas onder mijn arm geklemd en de koffer achter me aan rollend loop ik richting het internaat. Het was absoluut niet mijn keuze om hierheen te gaan. Ik kan goed leven met mijn werk, ik leef echter voor mijn werk. Men kan me daar niet missen en nu moeten mijn oouders roet in het eten gooien want sociale contacten heb ik niet. Ik heb die contacten niet nodig. Ik werk hard voor mijn geld en de meeste mensen met een grote vriendengroep hebben niet veel geld, in mijn ogen. Daarbij is werken gewoon belangrijk. Je moet het onderste uit jezelf halen en dat wordt altijd zo gepushed. Bij mij wordt het juist afgestraft, heel hard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:04 ]


    That is a perfect copy of reality.