• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rylie Mikaila Daniëls
    “Maar als ik dat zeg, ga ik dood,” Ze liet haar linkerhand even door haar rode haar gaan en ik keek haar droog en ongeïnteresseerd uit. “Waarom? Je kunt toch gewoon zeggen wat voor verslaving je denkt dat ik heb, ik zei dat als je mij éxpres Daniëls noemde, je eraan zou gaan,” Ik grinnikte even duister terwijl zij haar mobiel in haar BH stopte. “Tenzij je dat juist wilt?” Ik keek haar uitdagend aan.

    [Mijn moeder vind mij asociaal... -,- Dus ik moet mijn laptop afsluiten en beneden komen te zitten, misschien kom ik later nog, maar anders zie ik het wel. Bye!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Nee, we kunnen binnen wel iets zoeken. daarbij wil ik wel eens weten hoe het zit met het eten hier. want ik sterf van de honger.'
    Ik grinnik even als zijn maag begint te knorren.
    'Op zoek naar een kantine dus,' grijnst hij.
    'Dat lijkt me een goed plan,' zeg ik lachend. 'Nu moeten we er alleen nog achter komen of we links of rechts moeten gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonny Mabel Puckeman
    “Waarom? Je kunt toch gewoon zeggen wat voor verslaving je denkt dat ik heb, ik zei dat als je mij éxpres Daniëls noemde, je eraan zou gaan,” grinnikte ze duister. “Tenzij je dat juist wilt?” vervolgde ze uitdagend.
    'Ja, ik hou er van om er aan te gaan.' Ik keek haar aan met een strak gezicht maar moest uiteindelijk toch lachen.
    Ik stopte even en keek haar daarna weer sirieus aan. 'Oke, ik denk dat je een drankversalving heb. en dan voornamen aan Jack Daniëls.' Gaf ik toe. in mijn achterhoofd scholt ik mijn vader nu uit. Hij vond mijn ''verslaving'' verselijk, maar ik wilde niet weten wat de rest allemaal met zich meebracht. Maar ik nam het Rylie nog niet kwalijk dat ze verslaafd was aan drank. Ik wist immers niet waarom.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    'Nu moeten we er alleen nog achter komen of we links of rechts moeten gaan,' merkte Lee slim op. Ik keek even bedenkelijk rond. 'Ik vind links wel een leuke plek voor een kanite.' Ik haalde mijn schouders op. Ik had werkelijk geen flauw idee. 'Gewoon maar gaan lopen. we komen vanzelf wel iets tegen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Ik vind links wel een leuke plek voor een kantine,' zegt hij schouderophalend. 'Gewoon maar gaan lopen. We komen vanzelf wel iets tegen,'
    Ik knik en begin alvast de linkerkant op te lopen. Het valt me op dat er nauwelijks andere mensen zijn. Misschien komt het ook wel doordat het gebouw zo groot is. 'Zouden er hier veel mensen zijn?' vraag ik aan Jukka.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    'Zouden er hier veel mensen zijn?' vraagt Lee me, maar ik kan geen antoord geven op haar vraag. 'Ik weet het niet. het is hier enorm, dus dat zal best wel. Al zie ik nu niet bepaald veel mensen.' Merk ik op. terwijl ik naast haar ga lopen. UIt het niks slaak ik een gil. 'Kijk het eggoot.' Grinnik ik als ik mijn stem hoor verdwijnen in het niets.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [En dan wordt er niet meer gereageerd xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Rylie Mikaila Daniëls
    “Ja, ik hou er van om er aan te gaan.” Ze had een strak gezicht maar moest uiteindelijk lachen. Ik kon alleen maar grijnzen om haar opmerking. “Sarcastisch, huh? Oké, I like that.”
    Ze stopte even met lachen en keek me weer serieus aan. “Oké, ik denk dat je een drankverslaving hebt. En dan voornamelijk aan Jack Daniëls.” Gaf ze toe.
    Ik grijnsde. “Goedzo, kleine rooie,” Grinnikte ik duister. “En? Wat nog meer?” Ik trok mijn wenkbrauwen afwachtend op en deed mijn armen over elkaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (en, waar zitten we?(;)


    If there's no risk, there's no reward.

    [ xHeavenlyx --> xMarvelous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oke, nogmaals, kan iemand een samenvatting geven?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trident schreef:
    - Paco 'Levi' Donson
    'Dus...' zeg ik zachtjes en kijk haar even aan. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk naar de zee. Ik blijf het koud hebben. Mijn witte haren waaien in mijn gezicht.


    Nicole

    'Dus...' zegt hij zachtjes. 'ik heb een drugsverslaving' zeg ik zachtjes. Ik zie dat Paco zijn armen over elkaar slaat. 'Heb je het koud?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    - Paco 'Levi' Donson
    'ik heb een drugsverslaving' herhaalt Nicole. Ik knik en onderdruk een geeuw. 'Heb je het koud?' vraagt ze. Nogmaals knik ik.
    'Ja, best wel. Jij niet dan?' vraag ik haar en kijk naar de golven. Het water is doorzichtig, maar donker. Ik denk te koud om in te zwemmen. Ik kijk weer naar Nicole en glimlach voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:44 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole

    'Ja, best wel ja. Jj niet dan?' antwoord hij op mijn vraag. 'Neuh, ik heb het niet zo snel koud' zeg ik. Ik kijk Paco aan, hij kijkt mij ook aan en glimlacht. Ik glimlach terug.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    - Paco 'Levi' Donson
    'Neuh, ik heb het niet zo snel koud' antwoord Nicole en ze glimlacht terug. Ik kijk naar mijn schoenen. Eigenlijk zit ik best fijn hier, ondanks dat ik het koud heb. Ik wiebel met mijn voeten.
    [Wie opent het nieuwe topic? :3 ]

    EDIT; Topic 2

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:08 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."