• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Gewoon ergens op het plein ofzow..]


    El Diablo.

    Adriana Marjory Greppleton

    "Dallas. Dallas Alyssa Payton."
    Ik knik zachtjes.
    "Dallas. Mooie naam."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Waarom zijn jullie hier?" vraagt Owen.
    Die jongen is ook direct. Ik sla mijn armen over elkaar heen.
    "Volgens mijn vader heb ik een shop- of geldprobleem. Ik vind dat hij overdrijft. En roken is ook geen schande."
    Ik kijk naar de jongen.
    "Problemen, thuis," zegt hij zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nicole
    Ik laat mijn koffer in de hal staan. Ik zie een groepje mensen, waaronder dezelfde mensen als die ik net ook zag, maar ook een paar nieuwe gezichten. Ik loop naar hun toe. Ik vraag 'Iemand hier die weet waar de kamers 1 t/m 20 zijn, de meidenkant?'


    That is a perfect copy of reality.

    Damon

    ik draai me om, en zie een meisje staan.
    Ik kijk even rond, eerlijk gezegd wist ik ook niet welke voor de meisjes was.
    'Volgens mij die' zeg ik, en wijs naar het rechtse gebouw.


    El Diablo.

    Dallas Alyssa Payton
    "Dallas. Mooie naam." Glimlachend kijk ik haar aan, dankbaar voor haar compliment. De kans om iets te zeggen heb ik niet, want de jongen naast me is me voor.
    "Waarom zijn jullie hier?" Ik kijk hem even verbaasd aan. Ik zelf heb dan wel een redelijk grote mond volgens vele, maar dit zou ik niet meteen vragen.
    "Volgens mijn vader heb ik een shop- of geldprobleem. Ik vind dat hij overdrijft. En roken is ook geen schande."
    "Problemen, thuis," Antwoord de jongen. Nieuwsgierig kijk ik hem aan, de problemen van het meisje laat ik aan me voorbij varen.
    "Wat voor problemen?" vraag ik aan hem, ergens wetend dat hij waarschijnlijk geen antwoord erop zal geven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Xavier Vernay Parcifal
    Ik werp een blik op Noor ze houdt mijn hand vast terwijl ik uit het raam tuur. Een enorm gebouw verpest het uitzicht verder is de natuur hier prachtig, ontzettend afgelegen zijn woorden die ik zou kunnen gebruiken om dit te beschrijven. Op het eerste gezicht ziet dit er prima uit, als er nog een beetje volk binnen zit zou ik er toch nog wat van kunnen maken.
    'Xaf het spijt me ik moet door' Noor's heldere stem wekt me uit mijn overpeinzingen en ik glimlach even. Noor heeft vrijwel altijd haast, sommige mensen zouden het vervelend vinden maar bij Noor is het meer een soort van charmant, ze weet het leuk te brengen. Haar vingers roffelen op het stuur en ze kijkt me vanonder haar wimpers glimlachend aan. Snel druk ik een kus op haar wang, het is een dubbel gevoel. Noor is degene die ervoor gezorgd heeft dat ik hier terechtkom, ze heeft het beste met me voor, zoals iedereen. Toch kan ik nooit lang boos op haar zijn vooral niet als ik me bedenk dat ik haar voorlopig niet meer zal zien.
    'Ik schrijf je wel,' zeg ik snel waarna ik de auto uitstap en richting de school loop. Hoe sneller dat voorbij is hoe beter. Op de binnenplaats staan een aantal leerlingen, ik glimlach. Leven.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Volgens mij die,' zegt de jongen/man en hij wijs naar het rechtse gebouw.
    'Okee, dankje,' zeg ik glimlachend.
    'Ben je trouwens een leraar?' vraag ik daarna op een nieuwsgierige toon. 'Ik bedoel, je ziet er een beetje te oud uit voor een leerling. Niet dat je er heel oud uit ziet maar je snapt wel wat ik bedoel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rylie Malika Daniels
    Ik begon mijn spullen uit te pakken, nadat ik mijn sleutel in het slot had staan porren en de deur weer dicht had gegooid. Terwijl andere mensen al een praatje met elkaar maakte, was ik hier in mijn kamer om alle spullen uit te pakken en me niets van andere aan proberen te trekken. Nee, ik was niet asociaal, het boeit me gewoon niet met wat voor mensen ik te maken heb. Ik wil gewoon terug naar die vriend en doorgaan met mijn leven, maar nee, natuurlijk kon dat weer eens niet. Een fles drank haalde ik uit één van de tassen en dronk er grote slokken uit, waarna ik me verslagen op het krakkemikkige, rot bed liet vallen en doods naar het plafond keek met de fles nog in mijn hand. Straks moest ik ze wel opzoeken, en dan was er helaas geen ontsnappen aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb nu alsnog het begin gemist. ;c oke ik ga wel even snel. maar waar bevind iedereen zich?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Langere posts alsjeblieft]

    Owen

    "Wat voor problemen?"
    Ik kijk het meisje strak aan en negeer Adriana even, wat ze blijkbaar niet bepaald leuk vindt.
    "Verschillende," zeg ik, en kuch even.
    "Alhoewel. Problemen kan je het niet echt noemen. Ik loop hen alleen maar in de weg. Ze moeten me niet zo."
    Subtiel probeer ik zo weinig mogelijk weg te geven, in de hoop dat ze er meer naar vraagt. Ze is best wel leuk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lowie Neville

    Ik trek mijn koffer mee naar een groepje leerlingen.
    "Hoi," zeg ik wat droogjes.
    De woorden van mijn moeder herhalen zich in mijn hoofd. 'Als je vrienden maakt mag je weer weg meisje. Sociale contacten zijn belangrijk.' Mijn missie is dus duidelijk: 'vrienden'. Een soort van vrienden dan want zodra ik thuis ben ga ik gewoon weer door met werken. Ik glimlach naar de andere jongeren en tik met mijn vingers op de hoes van mijn Macbook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Judy Fox
    'We zijn er', zegt de taxichaffeur. Ik kijk naar buiten en zie de school. Het ligt erg afgelegen. Ik stap uit, pak mijn koffer en bedank de taxichaffeur. Mijn ouders konden me niet brengen, ze moesten werken. Ik loop de binnenplaats op en zie al her en der een paar leerlingen staan. Ik loop naar een groepje mensen toe en zet een glimlach op.
    'Wat voor problemen?' hoor ik een meisje aan een andere jongen vragen. Ik loop op ze af, en luister naar zijn antwoord:
    "Verschillende," zegt hij, en hij kucht even.
    "Alhoewel. Problemen kan je het niet echt noemen. Ik loop hen alleen maar in de weg. Ze moeten me niet zo."
    Er valt een stilte en ik zeg:
    'Judy Fox, en wie zijn jullie? O, en ik ben hier omdat ik een kickverslaving heb. En lolly's kun je er ook wel toe rekenen.'
    Ik pak mijn koffer en rits hem open. Ik haal een appellolly tevoorschijn en stop hem in mijn mond.
    'Wat voor verslaving hebben jullie?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.