• we zijn bij het 10de tijdperk van fairy tail aangekomen. deze nieuwe mages willen bewijzen dat zij net zo legendarisch zijn als de 4de generatie.


    regeld
    Rivalen mogen moet je het wel even aan mij melden
    Familie mag moet je even aan mij melden
    Dubbelen rollen mag:3
    Mensen vermoorden ofzo niet zonder mijn toestemming:3
    Buiten rpg tussen haakjes Please~


    Rollen:
    [/b]mages
    Rainbow dragon slayer- raburi purr- rainbownyan
    Fire dragon slayer- Chiya Amorina Hoshi - dragneel
    bliksem water- Xavira Mindriwa- xjhonnydepp
    bliksem- nariko dust- narikoshok
    Gravity Magic- Jeru Kawashima- saruman
    Exceeds

    Yomi- rainbownyan






    andere guild slechterik enz.


    Equip magic- raven- xfoxvosx
    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic- nurgle






    Nog wat info over fairy tail x3
    Do fairies really have tails. Do they even exist... Like them this place as eternal mystery... A never ending adventure![7] ”
    —Makarov Dreyar about the true meaning of Fairy Tail in "Now We're Even"

    It was said that the founder of Fairy Tail guild was a real Fairy.[8] First Master of Fairy Tail was Mavis Vermilion. Mavis' grave is located on Fairy Tail's holy ground, Tenrou Island.[9]

    Fairy Tail has existed for at least several decades but has only grown to its current prominence and strength in the last few years. In this growth, it began to rivAhal another large guild, Phantom Lord, and they began to be seen as symbols of the country. When the core members of Fairy Tail disappeared, the guild dropped to last place in strength, however the core members returned seven years later.

    S-Class Wizard Promotion Trial

    In the Fairy Tail Guild, the Trial (S-Class Wizard Promotion Trial) is an event that is held every year, where the Master selects the most prominent members to participate in a trial in order to be promoted to S-Class Mages. Every year the trial is different and the venue also. Current S-Class mages also take part in the Trial, to increase the difficulty of the task and make the Trial even harder to complete.

    Fantasia

    A parade held every year at The Harvest Festival where Fairy Tail Mages all display their powers in a fantastical performance. The event is looked forward to not only by the members of Fairy Tail but by the whole population of Magnolia.

    Fairy Tail's Farewell Ceremony


    Erza's Farewell Armor
    As a custom for some members, anyone leaving Fairy Tail is given a "ceremony" of sorts. When Laxus was excluded from the guild, he stayed to watch the Fantasia parade where Guild Master Makarov told Laxus through a hand sign that everyone would be looking out for him. When members of Team Natsu have friends that leave to lead their lives elsewhere, the member closest to the leaving friend recites the Three Laws of Fairy Tail.


    rollen topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130101

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:06 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Raven sky | equip magic
    Terwijl ik nog steeds in mijn transformatie was merkte ik dat ze zenuwachtig was. 'je hoeft je niet zenuwachtig te voeldn hoor dit is ook mijn eerste keer' loog ik,want ik had in de slechte guild waar ik eigenlijk lid van was een paar kleine missie's gedaan,maar kennelijk vond de lord van mijn guild dat ik goed genoeg was om deze spionnen klus te doen.
    Ik liep maar het bord waar de missie's waren opgehangen,ik keek en zag dat er kennelijk een paar mensen uit me (slechte) guild iets hadden gedaan. Ik zuchte diep en keek naar het papiertje er naast. 'Kijk ayume misschien deze,"zeg ik tegen haar en daar stond op:
    Beste....
    Dit katje wordt ergens gevangen gehouden ,het is voor het laats gezien in een dorp waar de zon altijd schijnt
    Groeten -
    "het katje ziet er zo uit:

    "
    Stond er onder de tekst.

    "dus we hebben met een raadsel te maken^^ misschien wel leuk maar helaas weten we de afzender niet," zeg ik rustig dezen ayume.

    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic.

    'opzich klinkt het leuk' zeg ik, 'maar ik ben helemaal niet zo goed met raadsels' vertel ik haar dan eerlijk. Mean waar ben ik aan begonnen. misschien was het gewoon beter om niet lid van een guild te worden en gewoon mijn eigen weg te gaan. dit is zo niks voor mij.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Raven sky | equip magic

    'Ow oke,ja we weten toch niet wie de afzender is hoewel het wel een schattig katje is^^' zeg ik tegen haar. 'kies jij er maar eentje uit , ik pak altijd het verkeerde' zeg ik tegen haar.

    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic.

    'nee joh! we kunnen deze wel gewoon doen. ik wil dat kleine schattige katje redden en hem naar zijn papa en mama toebrengen! En het maakt me niet uit hoe we dat gaan doen.' zeg ik vastbesloten.
    [het katje uit shugo chara <3]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Raven sky | equip magic

    'Ow oke^^'zeg ik vrolijk tegen haar. 'misschien kunnen we eerst in het dorp het gaan vragen of zij er iets meer af van weten' zeg ik vrolijk tegen haar

    [jep het is Yoru:3 ~nya ik ben nu zelf shugo chara aan het kijken en vind Yoru zoo schattig:3]

    [ hij is veels te lief, en ik heb de helft van de serie gezien, hij is wel goed ;'D http://www.youtube.com/watch?v=pkV7Mc8WJCs]

    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic

    'Zullen we anders morgen gaan? dit is pas mijn eerste dag hier en ik wil graag nog even wennen aan de mensen' mompel ik verlegen. lachend kijk ik haar aan. Het lijkt me echt geweldig om een kat te gaan zoeken ;'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Raven sky

    'ja is goed,"zeg ik tegen haar vrolijk terwijl ik ondertussen denk aan het katje^^

    [ja idd ik ben nu bij episode 82 maar in ep 81 komt yoru kei veel voor dat het denk ik wel een lievelings ep is^^]

    [Ervan uitgaand dat ik wordt toegelaten... kan iemand me dan oppikken uit 't bos? - abo]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Raven sky| equip magic

    'Heey Ayume,zullen we gaan op naar de missie?' vraag ik aan haar. 'Misschien kunnen we nog meer mensen gaan zoeken die ook mee willen,'zeg ik tegen Ayume. 'Oja de afzender betaalt 50.000 juwelen er voor als we dus het katje terug brengen.' en ik liep de guild alvast uit naar het bos toe waar achter het dorp lag. Ik zuchte diep,het was niet gemakkelijk om zo vrolijk te doen terwijl ik ondertussen moest spioneren en het was al helemaal niet gemakkelijk als ik nu vrienden ging maken. Ik was bijna Ayume vergeten en liep naar de ingang voor de fairy tail guild.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:44 ]

    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic


    Snel rende ik de guild uit, Raven achterna. Ik was zo zenuwachtig! Mijn eerste missie! Ik hoopte dat we nog meer mensen tegen zouden komen die mee wouden want ik voelde me een beetje ongemakkelijk alleen met haar. Maar als er niemand meekwam was het ook niet echt een groot probleem. Ineens knalde ik tegen iemand op. Ik keek even wie het was. 'Sorry Raven!' roep ik uit.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Raven sky | equip magic
    [ps Raven is een meisje]

    Ik hoorde Ayume sorry Raven zeggen dus ik keek achter om en zag een jongen staan,waar kwam die opeens vandaan? Vroeg ik me af dus ik liep een eindje terug naar Ayume.

    raburi purr

    ze rekt zich uit. ze ziet van een afstandje dat jullie blijven staan. ''sorry chiya, ik ga even kijken wat daar aan de hand is.'' raburi rent naar raven ayume en de vreemdeling. yomi vliegt haar achterna. als ze er is kijkt ze naar de jongen. ''hayo'' ze glimlacht


    I'm not short D: I just live in a big world

    Saruman schreef:
    [Ervan uitgaand dat ik wordt toegelaten... kan iemand me dan oppikken uit 't bos? - abo]

    [Ik wel.]

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Ik wel.]


    [oke, ik pak m'n tas ff en dan schrijf ik m'n eerste stuk =3]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)

    [oke, ik pak m'n tas ff en dan schrijf ik m'n eerste stuk =3]

    [Schrijf ze, ik stuur Chiya wel op pad alvast. :')]

    Chiya Amorina Hoshi | Fire Dragon Slayer
    Ik knikte naar Raburi. 'Ik ga denk ik ook even naar buiten.' Ik liep de gilde uit en richting het bos. Daar kon ik ook altijd ongestoord oefenen.
    Ik liep naar mijn gebruikelijke open plek waar ze altijd ook wat schroeiplekken op de grond zag. Ik begon willekeurige richtingen in te schieten, maar paste wel op dat ik geen bomen raakte.