• we zijn bij het 10de tijdperk van fairy tail aangekomen. deze nieuwe mages willen bewijzen dat zij net zo legendarisch zijn als de 4de generatie.


    regeld
    Rivalen mogen moet je het wel even aan mij melden
    Familie mag moet je even aan mij melden
    Dubbelen rollen mag:3
    Mensen vermoorden ofzo niet zonder mijn toestemming:3
    Buiten rpg tussen haakjes Please~


    Rollen:
    [/b]mages
    Rainbow dragon slayer- raburi purr- rainbownyan
    Fire dragon slayer- Chiya Amorina Hoshi - dragneel
    bliksem water- Xavira Mindriwa- xjhonnydepp
    bliksem- nariko dust- narikoshok
    Gravity Magic- Jeru Kawashima- saruman
    Exceeds

    Yomi- rainbownyan






    andere guild slechterik enz.


    Equip magic- raven- xfoxvosx
    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic- nurgle






    Nog wat info over fairy tail x3
    Do fairies really have tails. Do they even exist... Like them this place as eternal mystery... A never ending adventure![7] ”
    —Makarov Dreyar about the true meaning of Fairy Tail in "Now We're Even"

    It was said that the founder of Fairy Tail guild was a real Fairy.[8] First Master of Fairy Tail was Mavis Vermilion. Mavis' grave is located on Fairy Tail's holy ground, Tenrou Island.[9]

    Fairy Tail has existed for at least several decades but has only grown to its current prominence and strength in the last few years. In this growth, it began to rivAhal another large guild, Phantom Lord, and they began to be seen as symbols of the country. When the core members of Fairy Tail disappeared, the guild dropped to last place in strength, however the core members returned seven years later.

    S-Class Wizard Promotion Trial

    In the Fairy Tail Guild, the Trial (S-Class Wizard Promotion Trial) is an event that is held every year, where the Master selects the most prominent members to participate in a trial in order to be promoted to S-Class Mages. Every year the trial is different and the venue also. Current S-Class mages also take part in the Trial, to increase the difficulty of the task and make the Trial even harder to complete.

    Fantasia

    A parade held every year at The Harvest Festival where Fairy Tail Mages all display their powers in a fantastical performance. The event is looked forward to not only by the members of Fairy Tail but by the whole population of Magnolia.

    Fairy Tail's Farewell Ceremony


    Erza's Farewell Armor
    As a custom for some members, anyone leaving Fairy Tail is given a "ceremony" of sorts. When Laxus was excluded from the guild, he stayed to watch the Fantasia parade where Guild Master Makarov told Laxus through a hand sign that everyone would be looking out for him. When members of Team Natsu have friends that leave to lead their lives elsewhere, the member closest to the leaving friend recites the Three Laws of Fairy Tail.


    rollen topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130101

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:06 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    raburi purr

    ik stond op met yomi nog in mijn armen.
    ik rende naar de guild en legde haar veilig helemaal boven.
    ik rende weer terug om me te mengen in de strijd. die gene die yomi had geraakt moest boeten.
    er kwam een soort regenboogvlam ding om me heen [ik heb echt geen idee wat ik anders bij regenboog moet doen QAQ] ik zag een paar mensen die niet van fairy tail kwamen. rainbow dragon roar de mensen vielen neer en ik keek om me heen en schudde mijn hoofd. ''wat een puinhoop...'' ik zuchte ''wie gaat dat allemaal opruimen'' ik keek om me heen. ik zag ayume neerzakken. ''ayume'' ik schreeuwde maar ze kwam niet bij. ''o-oh nee'' ik probeerde haar op te tillen en uit het strijdgewoel te trekken voordat ze nog meer gewond raakte. ik kreeg haar alleen niet opgetilt. ''damn waar is yomi als je haar nodig hebt'' ik zag van afstand iemand die achter de bar werkte. iemand die geen magie had dus. ik riep haar en snel kwam ze hier heen. ze pakte ayume op en liep weg. ik haalde opgelucht adem en ik mengde me weer met de strijd.


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ayume.

    Ik voelde hoe ik werd opgetilt, en hoe er tegen me gepraat werd, maar steeds weer lukte het me niet om wat terug te zeggen of te bewegen. Ik was nog niet dood. Langzaam zakte ik steeds verder weg. De geluiden leken onhoorbaar, en mijn gevoel was weg. Als dit doodgaan is, waar was ik dan al die tijd zo bang voor? Ik werd langzaam moeier en moeier, en voor nu, zou ik het laten rusten.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Raven
    Ik zag dat de vijanden moe werden en een groepje vertrok,het was inderdaad een hele erge puinhoop,nu maar hopen dat we iemand met time arc hadden zo dat we het niet allemaal hoefde op te ruimen. Ik zag opeens dat Ayume door een paar leden van fairy tail werd gedragen dus ik rende naar haar toe,'Ayume! Ik heb het katje,'zei ik en `legde het slapende katje naast haar,het katje was gewond dus die zou verzorgd moeten worden. Toen liep ik naar de uitgang van de guild om een frisse neus te halen,ik transformeerde me eerst terug en zag dat de zon scheen maar in de verte regende het ook en het creëerde een beeldschone regenboog die hoog aan de horizon stond.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:34 ]

    Ik ah de regenboog ook verschijnen en kreeg honger. "err mag ik?"


    I'm not short D: I just live in a big world

    [Gaah, ik ben deze RPG helemaal vergeten! D: Mag ik een samenvatting even? ^^ Ookal is het maar 2 pagina's, ik ben lui, en ik ben bezig met mijn masterpiece. (cat)]

    [samenvattig:
    ayume is flauwgevallen
    ik heb het katje gevonden en naast ayume gelegt
    het gevecht in de gilde is afgelopen
    dat was het wel zo'n beetje denk ik :3]


    Raven
    'tuurlijk,'zei ik tegen haar en ik liep naar binnen toe om een stuk taart te gaan halen omdat we deze strijd hadden gewonnen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 13:40 ]

    [Oké, bedankt ^^]

    Chiya
    Ik ga terug op mijn plek zitten en vraag me opeens af waar de rest is. Ik heb iets over een katje gehoord, maar dat is het.

    Raven
    Ik loop dus naar binnen en ga een stuk taart halen,het is een zelf gemaakte taart door één van de fairy tail leden. Terwijl ik aan een tafel zit met mijn taart zie ik dat Chiya verward rond kijkt net of ze niet weet waar iedereen is dus ik sta op en ga naast haar zitten,'Hoi,ik had me volgens mij nog niet echt voorgesteld,ik heet Raven,'zeg ik tegen haar.

    Chiya
    'Ik ben Chiya,' zeg ik. Het meisje ziet er niet onvriendelijk uit, ook al zag dat er niet zo uit toen ik haar net zag vechten.
    'Ik zag je vechten, wat is je magie?'

    Raven Sky/equip magic
    'Ik heb equip magic maar meestal verander ik me niet helemaal,dan tover ik alleen het wapen omdat dat een stuk sneller is en minder tijd kost,welke magie heb jij eigenlijk?'vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:38 ]

    Chiya
    'Vuur. Ik ben een Dragon Slayer,' zeg ik droog. 'Heb je Raburi al ontmoet? Zij is een Rainbow Dragon Slayer. Het klinkt zo best vaag, maar het ziet er heel gaaf uit, al die regenbogen.'

    Raven
    'Aah,cool! Ja ik heb volgens mij al Raburi ontmoet alleen we hadden elkaar nog niet voorgesteld volgens mij,haha grappig^^ ik heb haar gezien toen we aan het vechten waren^^'zeg ik glimlachend tegen haar. 'Maar ik moet ff weg,'zeg ik tegen haar en zeg haar gedag,vervolgens loop ik naar het bos toe en zie dat me mobiel afgaat,ik neem op 'Raven,ik zie dat je je opdracht nog niet hebt uitgevoert,we sturen dus een paar leden,'zegt de stem en hij hangt op en dan loop ik weer snel naar de guild toe.

    Ik loop luidruchtig de guild in. "heehallo" roep ik tegen niemand in het bijzonder. Ik zet een paar stappen naar achter en ik knal tegen raven op. Snel draai ik me om "s-sorry" ik ren en huppel naar de bar. De jongen die er achter staat lijkt mr. Geïrriteerd aan "wat mot je" "ik moet eten want anders sterf ik" ze doet een heel dramatisch sterf stukje na. De jongen gromt wat en geeft haar wat te eten. Raburi pakt wat geld uit haar tas. "s-shit mijn geld is bijna op." ik eet het eten op en dan komt yomi aanvliegen. Ik pak haar uit de lucht en ik zet haar op mijn hoofd. "kom op yomi het word tijd voor een job" ik loop naar het job bord toe en ik kijk of ik er iets leuks tussen kan vinden...


    I'm not short D: I just live in a big world

    Raven
    'Ow maakt niet uit hoor,'zeg ik tegen raburi purr,en ik zie dat ze naar het bord loopt dus ik loop er ook naar toe,'Ben je een job aan het zoeken,'vraag ik,ook al is dat nog al logisch. Ondertussen kijk ik ook op het bord want ik heb wel zin in een uitdaging.

    Chiya
    Ik zie Raburi naar het request board rennen, en ik bedenk me opeens dat ik ook geen geld meer heb. Ik ren achter haar aan.
    'Wauw, alweer blut? Ik trouwens ook bijna, ik dacht misschien kunnen we samen een job doen?' Ik zie waardevolle beloningen, tot wel een miljoen jewels, maar het zijn allemaal verschrikkelijke missies. Een draak uit een oerwoud halen, een vulkaan uitmesten.. Wacht eens! Ik pak het van de draak van het bord. 'Draak uit een oerwoud halen. Misschien is het wel een van onze draken!' zeg ik hoopvol tegen Raburi.