• we zijn bij het 10de tijdperk van fairy tail aangekomen. deze nieuwe mages willen bewijzen dat zij net zo legendarisch zijn als de 4de generatie.


    regeld
    Rivalen mogen moet je het wel even aan mij melden
    Familie mag moet je even aan mij melden
    Dubbelen rollen mag:3
    Mensen vermoorden ofzo niet zonder mijn toestemming:3
    Buiten rpg tussen haakjes Please~


    Rollen:
    [/b]mages
    Rainbow dragon slayer- raburi purr- rainbownyan
    Fire dragon slayer- Chiya Amorina Hoshi - dragneel
    bliksem water- Xavira Mindriwa- xjhonnydepp
    bliksem- nariko dust- narikoshok
    Gravity Magic- Jeru Kawashima- saruman
    Exceeds

    Yomi- rainbownyan






    andere guild slechterik enz.


    Equip magic- raven- xfoxvosx
    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic- nurgle






    Nog wat info over fairy tail x3
    Do fairies really have tails. Do they even exist... Like them this place as eternal mystery... A never ending adventure![7] ”
    —Makarov Dreyar about the true meaning of Fairy Tail in "Now We're Even"

    It was said that the founder of Fairy Tail guild was a real Fairy.[8] First Master of Fairy Tail was Mavis Vermilion. Mavis' grave is located on Fairy Tail's holy ground, Tenrou Island.[9]

    Fairy Tail has existed for at least several decades but has only grown to its current prominence and strength in the last few years. In this growth, it began to rivAhal another large guild, Phantom Lord, and they began to be seen as symbols of the country. When the core members of Fairy Tail disappeared, the guild dropped to last place in strength, however the core members returned seven years later.

    S-Class Wizard Promotion Trial

    In the Fairy Tail Guild, the Trial (S-Class Wizard Promotion Trial) is an event that is held every year, where the Master selects the most prominent members to participate in a trial in order to be promoted to S-Class Mages. Every year the trial is different and the venue also. Current S-Class mages also take part in the Trial, to increase the difficulty of the task and make the Trial even harder to complete.

    Fantasia

    A parade held every year at The Harvest Festival where Fairy Tail Mages all display their powers in a fantastical performance. The event is looked forward to not only by the members of Fairy Tail but by the whole population of Magnolia.

    Fairy Tail's Farewell Ceremony


    Erza's Farewell Armor
    As a custom for some members, anyone leaving Fairy Tail is given a "ceremony" of sorts. When Laxus was excluded from the guild, he stayed to watch the Fantasia parade where Guild Master Makarov told Laxus through a hand sign that everyone would be looking out for him. When members of Team Natsu have friends that leave to lead their lives elsewhere, the member closest to the leaving friend recites the Three Laws of Fairy Tail.


    rollen topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130101

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:06 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    raburi purr

    er komen een soort van regenboog vlammen bij mijn handen (damn dit klinkt stom u,u) ik zie het katje ook zitten. ''oi is dat niet het katje dat jullie gingen zoeken?'' ik kijk raven vragend aan. dan zie ik nog wat vogels boven haar vliegen ik spring omhoog en ik doe mijn handen bij mijn mond 'rainbows dragon roar' en de vogels vallen naar beneden. ''goed laten we de andere waarschuwen.''


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ayume.

    Met een topsnelheid race ik naar the guild toe,. Ik heb uitgevonden waar het katje zit. Een of andere vage guild, demon black. In de verte zie ik Raven al en ik merkte niet op dat ze al gevochten hadden ofzo, gewoon odat ik zo trots op mezelf was. 'RAVEN RAVEN IK WEET WAAR HET KATJE IS!' gil ik hyper en blij uit.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Raven Sky/equip magic
    Dan zie ik opeens dat de slechte guild de weg naar de uitgang versperd dus ik transformeer me zo:


    Ik pak mijn zwaard en laat het dan samen smelten met een steen, ik teken een cirkel in de lucht en er komen allemaal wapens die stil hangen in de lucht. Een man roept demon speren op en ik ontwijk ze maar net,’ Raburi Purr,deze neem ik wel,’zeg ik. Dan stuur een paar wapens op hem af maar mijn magie wordt omgebogen en ze komen in de muur terecht. Plots zie ik dat Ayume naar de guild toe rent met een vrolijk gezicht,’Pas op!,’schreeuw ik tegen haar dan went ik me weer naar mijn vijand en laat de wapens vlak belanden voor hem steken in de houten vloer, ‘Ik heb je plan wel door,’zegt hij maar het is al te laat ik roep tegen Raburi en Ayume dat ze niet moeten kijken en maak hem dan dood met mijn wapens. ‘Ayume,kom ook mee helpen deze mensen zijn van de Demon Black guild,’leg ik snel uit aan haar terwijl ik over de uitgang vlieg met mijn vleugels en beland dan naast haar.

    Rainbownyan schreef:
    raburi purr

    er komen een soort van regenboog vlammen bij mijn handen (damn dit klinkt stom u,u) ik zie het katje ook zitten. ''oi is dat niet het katje dat jullie gingen zoeken?'' ik kijk raven vragend aan. dan zie ik nog wat vogels boven haar vliegen ik spring omhoog en ik doe mijn handen bij mijn mond 'rainbows dragon roar' en de vogels vallen naar beneden. ''goed laten we de andere waarschuwen.''

    [Rainbow dragon roar... Dan denk ik aan dit.]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 23:00 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Rainbow dragon roar... Dan denk ik aan dit.]


    [lool xD]


    I'm not short D: I just live in a big world

    ["Doctor, I think I'm gay". "Why do you think that, son?" "RAINBOWS"]

    Jeru Kawashima
    De Cruzo Guild vormde samen met de Demon Black Guild en de Shadow Phoenix Guild de Shade Alliance. Demon Black stond bekend om haar wreedheid, Cruzo om haar vele leden en Shadow Phoenix om het feit dat zij de beste waren in moordopdrachten. Jeru was daarom niet echt onder de indruk van deze leden van Cruzo, het waren vast toch weer een paar die dachten dat ze sterk waren omdat ze lid waren van Cruzo. Zonder nog een woord te zeggen creëerde hij een magische cirkel voor de drie van Cruzo en daaruit kwam een gigantische duwende kracht, en voordat ze nog iets konden doen werden ze weggevaagd door de immense kracht van de magie.

    Aangezien Jeru toch niet meer in staat was om te mediteren liep hij naar Fairy Tail, om daar een missie te beginnen. Een beetje verandering doet wonderen, dacht hij. Toen hij bij Fairy Tail aankwam zag hij tot z'n verbazing dat er een gevecht bezig was, en aangezien de mensen die tegen Fairy Tail met de rug naar Jeru stonden aarzelde hij niet en gebruikte de zwaartekracht om ze te verpulveren.

    [En nu hebben we de tegenstanders van Fairy Tail voorlopig met 3 dark guilds. Gaat dit gevecht met deze mensen nog lang duren (dus niet met de gildes)?]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:46 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Raven Sky/equip magic

    [Geen idee ik denk niet meer zo lang...]

    Ik zag opeens dat er een jongen was bijgekomen,volgens mij was die van de Fairy tail guild hoewel ik hem pas één keer had gezien. Ik keek naar hem en zag toen dat de mensen van de Shadow Phoenix guild het katje hadden,hoe durvde ze! ik werd boos,ook als was Shadow Phoenix mijn 'echte' guild ik vond het wreed dat ze het katje hadden opgeloten maar gelukkig merkte ze me niet op dat ik het was.
    Ik zou me gaan afmelden bij die slechte guild en zou dan verder gaan met de fairy tail guild hoewel ik eigenlijk geen keus had want als je eemaal lid was van de Shadow Phoenix guild dan zou je ook voor altijd lid moeten blijven behalve als je je moordmissie had gedaan dan konden ze er nog over na denken,maar zelden gebeurde dat iemand de moordmmissie had voltooid. Mijn moordmissie was eigenlijk alle leden van de fairy tail guild uitroeien maar ik wist gewoon dat mij dat nooit zou gaan lukken want ze waren veelste aardig.
    Ik transformeerde me weer zo dat ik nu een pijl en een boog had en schoot dat recht op één van de mensen af van de Shadow Phoenix guild gelukkig waren ze maar met zijn tweëen en ik haatte eigenlijk alle mensen uit de Shadow Phoenix guild,eigenlijk haatte iedereen elkaar maar dat lieten we soms wel merken maar ook soms niet.
    Ik had hem raak geschoten precies in zijn been zodat hij uit de lucht viel,de jongen die ik had geraakt heette Reny en hij had water magic,het meisje dat nog wel in de lucht was kennde ik niet bij naam maar ze gebruikte lucht magic.
    Reny schoot een paar water stalen op me af maar ik ontwijkte hem gemakkelijk,toen maakte ik hem dood maar kon nog net uitbrengen tegen het meisje dat ik Raven was. Het meisje was nu woedend en gooide het katje dat nog steeds in de kooi zat weg.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:44 ]

    raburi purr

    angstig ren ik uit de vechtende menigte. een klein groepje niks mis mee maar dit. vaag krijg ik beelden van een draak in mijn hoofd. niji (betekend regenboog) had dit niet goed gevonden. ze was boos geweest. ik zak tegen de muur op de grond en begin te huilen. w-waarom ben ik nou zo bang. ik hoor vrienden te helpen. ze trilt.

    yomi

    r-raburi?'' ik vlieg omhoog en trek aan haar haar. ''raburii'' schreeuw ik nu. ze kijkt nog steeds niet op. ik trek een paar gekke bekken. ze kijkt nog niet op. ik vlieg omhoog en dan word ik geraakt door een of andere straal van magie. ik val naar beneden.


    raburi purr

    ''yomiii neee'' ik ren naar yomi toe maar ze beweegt niet. ik kijk woedend om me heen ''wie heeft dat gedaan...''


    I'm not short D: I just live in a big world

    Raven Sky/equip magic
    Ik kon gelukkig net het katje opvangen maar het viel weer uit mijn handen want ik zag dat Raburi niet meer bewoog,snel vloog ik er na toe. Gelukkig was het meisje me kwijt geraakt en was me zo te zien aan het zoeken.

    [Wie vechten er allemaal mee? Chiya wants to join. :3]

    [ik ben al aan het vechten in de rpg:3]

    [Where's the fight? In the guild? D:]

    Dragneel schreef:
    [Where's the fight? In the guild? D:]

    [jep:3]

    [Pfkukuku. :3]

    Chiya | Fire Dragon Slayer
    Ik werd gek van al het vechten in de gilde. Ik was al geïrriteerd en het werd erger toen de jongen die ik tegenkwam ook iedereen de grond in drukte. Na een tijdje was het voorbij en ik heb het die tijd maar uitgehouden maar vloog op de rest van de menigte af en een paar van de mensen stopten omdat ze van mijn kracht af wisten en er ook wat bang voor me waren omdat ik zomaar kon ontploffen, maar de meesten gingen gewoon door. Een paar mensen vingen klappen op van mij. Ik stond inmiddels helemaal in vuur en vlam. Ik was nu dus echt boos, en blijkbaar was mijn kracht ook weer terug.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:01 ]

    Ayume

    Ik keek verbaasd om me heen, weg vrolijke bui. Iedereen was in een gevecht verzijld geraakt, maar om de een of andere reden kon ik me niet beweging. Was het een of andere vage magie?? NEE Absoluut niet, het was Angst, het ergste wat er op zo'n moment kan gebeuren vind ik. Toen sprong ik op, gewoon uit, gewoon uit het niets had ik mijn krachten terug gevonden. Ik mengde me in het gevecht, trok mijn zwaard en begon te vechten. Ik negeerde de geluiden om me heen probeerde me te concentreren, ik heb nooit echt serieus gevochten. Ik ontweek een paar zwaarden, werd geraakt door een paar zwaarden, maar ik ging gewoon door. Maar toen, helemaal uit het niets werd ik geraakt door een zwaard die van achter kwam, en daarna een energystoot, magie. Ik zakte in elkaar en dacht nergens meer bij na, is het nu over?

    [Vanaf morgen ben ik er niet meer, daarom is Ayume geraakt. Als ik terug kom van kamp, dus vrijdag avond, dus vanaf zaterdag kan ze denk ik wel weer wakker worden :'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”