• we zijn bij het 10de tijdperk van fairy tail aangekomen. deze nieuwe mages willen bewijzen dat zij net zo legendarisch zijn als de 4de generatie.


    regeld
    Rivalen mogen moet je het wel even aan mij melden
    Familie mag moet je even aan mij melden
    Dubbelen rollen mag:3
    Mensen vermoorden ofzo niet zonder mijn toestemming:3
    Buiten rpg tussen haakjes Please~


    Rollen:
    [/b]mages
    Rainbow dragon slayer- raburi purr- rainbownyan
    Fire dragon slayer- Chiya Amorina Hoshi - dragneel
    bliksem water- Xavira Mindriwa- xjhonnydepp
    bliksem- nariko dust- narikoshok
    Gravity Magic- Jeru Kawashima- saruman
    Exceeds

    Yomi- rainbownyan






    andere guild slechterik enz.


    Equip magic- raven- xfoxvosx
    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic- nurgle






    Nog wat info over fairy tail x3
    Do fairies really have tails. Do they even exist... Like them this place as eternal mystery... A never ending adventure![7] ”
    —Makarov Dreyar about the true meaning of Fairy Tail in "Now We're Even"

    It was said that the founder of Fairy Tail guild was a real Fairy.[8] First Master of Fairy Tail was Mavis Vermilion. Mavis' grave is located on Fairy Tail's holy ground, Tenrou Island.[9]

    Fairy Tail has existed for at least several decades but has only grown to its current prominence and strength in the last few years. In this growth, it began to rivAhal another large guild, Phantom Lord, and they began to be seen as symbols of the country. When the core members of Fairy Tail disappeared, the guild dropped to last place in strength, however the core members returned seven years later.

    S-Class Wizard Promotion Trial

    In the Fairy Tail Guild, the Trial (S-Class Wizard Promotion Trial) is an event that is held every year, where the Master selects the most prominent members to participate in a trial in order to be promoted to S-Class Mages. Every year the trial is different and the venue also. Current S-Class mages also take part in the Trial, to increase the difficulty of the task and make the Trial even harder to complete.

    Fantasia

    A parade held every year at The Harvest Festival where Fairy Tail Mages all display their powers in a fantastical performance. The event is looked forward to not only by the members of Fairy Tail but by the whole population of Magnolia.

    Fairy Tail's Farewell Ceremony


    Erza's Farewell Armor
    As a custom for some members, anyone leaving Fairy Tail is given a "ceremony" of sorts. When Laxus was excluded from the guild, he stayed to watch the Fantasia parade where Guild Master Makarov told Laxus through a hand sign that everyone would be looking out for him. When members of Team Natsu have friends that leave to lead their lives elsewhere, the member closest to the leaving friend recites the Three Laws of Fairy Tail.


    rollen topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130101

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:06 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Raven Sky/Equip magic

    'Maar zullen we gaan?'vroeg ik aan Ayume en probeerde niet al te snel te lopen voor haar. Opeens bedacht ik me iets dat ik eventjes contact moest gaan leggen met mijn eigen (slechte) guild. Dus ik zei eventjes tegen Ayume dat ze moest wachten en rende het bos in.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:42 ]

    Jeru Kawashima
    Jeru was die ochtend later opgestaan dan normaal aangezien hij nog last had van een kater. De avond ervoor had hij net iets te veel gezopen... blijkbaar.
    Nadat hij had ontbeten etc besloot hij een wandeling te maken door het bos. Hij liep een uurtje rond toen er ineens een vuurstoot voor hem langs schoot. Hij aarzelde niet en duwde met veel kracht in de richting waar de vlam vandaan kwam. De bomen die ervoor stonden ontwortelden door de immense kracht.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik werd opeens de grond in geduwd door een kracht die ergens tussen de bomen door kwam. Het was onmogelijk op te staan.
    'Wie is daar?!' schreeuwde ik. Als ik boos werd begon mijn lichaam altijd in vlam te staan en dat was deze keer ook het geval. Je kon beter niet bij mij in de buurt zijn als ik boos was. Ik schoot een vuurbal af naar de richting waar ik dacht dat het vandaan kwam.

    Jeru Kawashima
    Er kwam een vuurbal op Jeru af, maar deze wist hij simpel te ontmantelen door een zwart gat te creëren waar de vuurbal in werd opgezogen. Vervolgens creëerde Jeru een duwende kracht achter zich, waardoor hij vooruit schoot terwijl hij zijn zwaard trok. Hij zou die vuur magiër eens een lesje leren!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik werd nog verder de grond in gedrukt en er kwam iemand met een zwaard op me af schieten. Ik keek verbaasd omhoog maar liet mijn angst beslist niet zien.
    Ik stond - voor zover dat kon - op, maar kwam niet verder dan op mijn knieën.
    Ik wilde weer een vuurbal creëren, maar ik wist dat het toch geen zin zou hebben. Hij had de eerste, vraag me niet hoe hij het deed, toch al weten te ontwijken.
    'Wat moet je,' zei ik. Geen antwoord. 'Nou!?' Ik was kwaad. Ik had geen vuurbal nodig, mijn hele lichaam stond al in vuur en vlam. Letterlijk.

    Raven sky/equip magic

    Ik stond achter een boom een eindje verder op van Ayume maar zo,dat je me niet kon zien of horen. Nadat ik contact had gelegd en gezegd had dat ik een missie ging doen en dat er een nieuw meisje was genaamd Ayume. 'Hier neem dit,'zei de stem en er teleporteerde een pijl uit het apparaatje. De pijl was anders dan de andere pijlen die ik had en zag dat er een naam opstond: Ayume Tokuwaga. Dus ze wilde dat ik haar doodde,daar werd ik een beetje boos om,maar mijn gedachte leidde ergens anders na toe. Ik zag opeens dat er een meisje in vuur en vlam stond dus ik bleef achter de boom staan kijken wat er gebeurde.

    Jeru Kawashima
    Het wicht dat hem aanviel dacht dat hij haar verontschuldigingen schuldig was? HA! Hij creëerde twee magische cirkels, een boven haar en een onder haar. Beiden trokken haar naar de cirkel toe waardoor ze uit elkaar getrokken werd. Ineens viel hem iets op. Ze droeg het teken van Fairy Tail! "Zit jij in Fairy Tail?" vroeg Jeru, terwijl hij de magie iets liet afzwakken waardoor ze zichzelf niet kon bewegen, maar ook niet uit elkaar getrokken werd.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Raven Sky/equipe magic

    Ik zag wat er gebeurde en wilde het meisje gaan helpen en had mezelf bijna verraden tot dat hij opeens Fairy tail zei. Ik kwam achter de boom vandaan en liep gespannen naar hem toe,hij was zeker wel een machtige tovenaar dat was gewoon te zien vond ik. 'Heey,laat haar met rust,'zei ik zacht tegen hem maar wel dat je het nog kon horen en richtte de pijl naar hem toe die eigenlijk voor Ayume was.

    Chiya Amorina Hoshi
    Als mijn hij mijn Fairy Tail tattoo op mijn arm niet had gezien, was ik nu al dood geweest dus.
    Ik knikte zwak. Ik kon niet bewegen, maar ik was tenminste nog heel. Niet dat mijn vuur wegging door de zwaartekracht, maar er was niet erg veel meer van over.
    Ik zag dat hij lichtelijk onstabiel was, misschien had hij te veel gedronken. Ik maakte daar dankbaar gebruik van en schoot nog een vlam af, hopend dat hij even zijn concentratie zou verliezen.
    Toen ik dan ook het meisje wat net nog bij Fairy Tail was een pijl op hem zag richten, gaf ik haar een waarschuwende blik. Niet doen, je word in stukken gescheurd.
    Ze zei iets. Maar het was zo zacht dat ik, en hoogstwaarschijnlijk ook de jongen, haar niet zou horen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]

    Raven Sky/equipe magic
    Ik zag haar waarschuwende blik en stopte de pijl weg die ik door midden brak. En dus ik rende snel weer terug naar de andere en zuchte diep zij was dus ook van Fairy tail. 'Oja Ayume misschien moeten wij nog die stempel gaan halen zei ik tegen haar en bleef tegen over haar staan.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:16 ]

    Jeru Kawashima
    Het meisje dat ineens tevoorschijn was gekomen was weer weggerend, en dus richtte Jeru zijn aandacht weer op het meisje dat in zijn Gravity trap zat. En toen kreeg hij een vuurstoot vol in zijn gezicht, waardoor hij zijn concentratie verloor en het meisje los werdt gelaten. Ze was blijkbaar aan het einde van haar krachten, want ze stond niet direct meer op. Jeru liep vervolgens naar het meisje toe, tilde haar op en bracht haar naar zijn woning.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Chiya Amorina Hoshi
    Wat, alleen brute kracht nu? Ik durfde het niet te zeggen, ik wilde niet weer in een Gravity Trap zitten.
    Ik verzette me, maar hij was simpelweg te sterk, en ik had geen krachten meer. Als er ergens nu een vuur was...
    Dragon Slayers konden hun eigen element eten om sterker te worden, dat was inmiddels al bekend. Ik schaamde me er dan ook niet voor als mensen me eens een vuur zagen eten, en zij keken dan ook niet raar op.
    Ik werd meegesleurd naar een woning.
    'Opnieuw, wat moet je van me?' vroeg ik.

    Jeru Kawashima
    Jeru legde haar in zijn bed voordat hij antwoordde. "Rustig maar, ik doe je niks meer. Je moet begrijpen dat het niet vreemd is dat ik mezelf verdedig als ik ineens word aangevallen. Maar ik begrijp dat je een lid van Fairy Tail bent. Het verbaast me niks dat je me niet kent, ik kom niet vaak bij de gilde. Maar mijn naam is Kawashima, Jeru Kawashima. Je mag me gewoon Jeru noemen. Misschien zegt die naam je iets?"


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik was nog steeds boos, maar minder. Niet dat ik nog de kracht had om boos te zijn.
    'Nee. Zegt me niks. Ik leef omdat ik lid ben van Fairy Tail? Dat is ook fijn dan. Oh, en ik heb je helemaal niet aangevallen. Ik was aan het oefenen en werd opeens de grond in gedrukt.' Ik zat met mijn armen over elkaar. Ik keek strak voor me.

    Raburi purr

    "e-eh waar is iedereen?" ze kijkt om zich heen maar ze ziet niemand. Zelfs achter de bar stond er niemand. Yomi vloog op haar af. Raburi pakte een klein balletje en ze gooide de bal naar de exceed die hem ving. "yomi weet jij waar idereen is?"
    Ze exceed schudde haar hoofd en keek om zich heen. "well wat zullen we eens gaan doen?"


    I'm not short D: I just live in a big world