• we zijn bij het 10de tijdperk van fairy tail aangekomen. deze nieuwe mages willen bewijzen dat zij net zo legendarisch zijn als de 4de generatie.


    regeld
    Rivalen mogen moet je het wel even aan mij melden
    Familie mag moet je even aan mij melden
    Dubbelen rollen mag:3
    Mensen vermoorden ofzo niet zonder mijn toestemming:3
    Buiten rpg tussen haakjes Please~


    Rollen:
    [/b]mages
    Rainbow dragon slayer- raburi purr- rainbownyan
    Fire dragon slayer- Chiya Amorina Hoshi - dragneel
    bliksem water- Xavira Mindriwa- xjhonnydepp
    bliksem- nariko dust- narikoshok
    Gravity Magic- Jeru Kawashima- saruman
    Exceeds

    Yomi- rainbownyan






    andere guild slechterik enz.


    Equip magic- raven- xfoxvosx
    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic- nurgle






    Nog wat info over fairy tail x3
    Do fairies really have tails. Do they even exist... Like them this place as eternal mystery... A never ending adventure![7] ”
    —Makarov Dreyar about the true meaning of Fairy Tail in "Now We're Even"

    It was said that the founder of Fairy Tail guild was a real Fairy.[8] First Master of Fairy Tail was Mavis Vermilion. Mavis' grave is located on Fairy Tail's holy ground, Tenrou Island.[9]

    Fairy Tail has existed for at least several decades but has only grown to its current prominence and strength in the last few years. In this growth, it began to rivAhal another large guild, Phantom Lord, and they began to be seen as symbols of the country. When the core members of Fairy Tail disappeared, the guild dropped to last place in strength, however the core members returned seven years later.

    S-Class Wizard Promotion Trial

    In the Fairy Tail Guild, the Trial (S-Class Wizard Promotion Trial) is an event that is held every year, where the Master selects the most prominent members to participate in a trial in order to be promoted to S-Class Mages. Every year the trial is different and the venue also. Current S-Class mages also take part in the Trial, to increase the difficulty of the task and make the Trial even harder to complete.

    Fantasia

    A parade held every year at The Harvest Festival where Fairy Tail Mages all display their powers in a fantastical performance. The event is looked forward to not only by the members of Fairy Tail but by the whole population of Magnolia.

    Fairy Tail's Farewell Ceremony


    Erza's Farewell Armor
    As a custom for some members, anyone leaving Fairy Tail is given a "ceremony" of sorts. When Laxus was excluded from the guild, he stayed to watch the Fantasia parade where Guild Master Makarov told Laxus through a hand sign that everyone would be looking out for him. When members of Team Natsu have friends that leave to lead their lives elsewhere, the member closest to the leaving friend recites the Three Laws of Fairy Tail.


    rollen topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130101

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:06 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    *Searches topic for Zeref* I'm such a nolifer, derp.


    No growth of the heart is ever a waste

    raburi purr

    ik luister niet echt maar ik kijk nog door tot het tot me doordringt dat je draak zei. ik til mijn hoofd op en fluister ''draak...'' ik denk aan niji. ''laten we gaan chiya.'' ik pak snel een tas en stop er eten in. ''sorry raven dit is belangrijk.'' ik kijk naar chiya. ''waar moeten we heen?'' ik trek aan haar arm en roep ondertussen yomi bij me. die klimt op mijn hoofd zoals gewoonlijk.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:16 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Chiya
    Ik kijk op het blaadje en roep Haya bij me, die net als Yomi bij Raburi, op mijn hoofd klimt. 'Watari Island,' zeg ik kortaf. Misschien zou het Igneel kunnen zijn, of misschien Raburi's draak, Niji. De draken waren teruggekeerd maar verborgen voor de rest van de wereld. Ik ben in het bos Igneel tegengekomen. De zoektocht die bij Natsu Dragneel een leven lang heeft geduurd, heb ik volbracht in vijf jaar. En perongeluk ook nog. Maar op mijn twaalfde verdwenen te draken weer, en zo kwam ik bij Fairy Tail. Ik wist dat het al eerder met de draken gebeurt was dus ik was niet echt druk bezig met zoeken. Maar als ik een hint tegenkwam.. Ging ik er gelijk achteraan. Zoals nu.
    Haya tilt me op en we vliegen naar de haven.

    raburi

    Als we op de boot zijn kan ik niet stil zitten. Ik loop wat rondjes op de boot tot een matroos woedend op me word. Ik loop naar Chiya. "Chiya wanneer heb jij dragneel voor het laatst gezien " ik kijk naar de zee wachtend op een antwoord.


    I'm not short D: I just live in a big world

    Raven
    'ow oke,maakt niet uit,'zeg ik tegen haar en kijk verder op het bord 'nja,niets bijzonders,'zeg ik mompelend in mezelf en dan bedenk ik me dat ik misschien een huisje moet zoeken,een paar uurtjes later heb ik een huisje dicht bij de fairy tail guild en dan ga ik naar de slechte guild waar ik eigenlijk dus lid van ben,na een tijdje gewandeld te hebben zie ik de demon black guild en ik klop op een boomstam en dan komt er een trap te voorschijn,ik zucht eens diep,ik meld me af,ja dat ging ik doen.
    terwijl ik naar beneden loop zie ik dat het meisje die ik bij het gevecht tegen kwam op een bank zitten,boos kijkt ze me aan,'Ik wil de baas spreken,'zeg ik tegen een wachter die bij een deur staat waar de baas van de guild achter zit. De wachter doet de deur open en ik loop naar binnen,'Ik meld me af!,'roep ik uit,'Ook hoi,'zegt de baas tegen mij en kijkt me boos aan,'Jij brengt je taak eerst vol!,'schreeuwt hij terug. Ik transformeer me snel en schiet dan zonder aarzeling de pijl op hem af,de pijl raakt zijn hart en hij is op slag dood. Wat een sukkeltje,denk ik bij mezelf en zie dat de wachter en een paar leden met open mond staan te kijken naar me,'Lang leve Raven,'roept er opeens iemand,opeens realiseer ik me dat ik de baas nu ben van de guild,hoewel er veel leden vluchtte naar weer een andere slechte guild wijs ik iemand aan die ik al best lang ken zo dat hij de baas mag zijn van de guild,'maak er iets beters van,'fluister ik in zijn oor en ik ga dan terug naar de fairy tail guild.
    [Raven is nu dus gewoon lid van de fairy tail guild,ze behoort niet meer tot een andere guild^^]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:32 ]

    Chiya
    'Igneel. Dragneel was de Fire Dragon Slayer voor mij.' Ik dacht na. De dag weet ik nog precies. 'Igneel zou me een nieuwe truc leren die dag, maar toen ik wakker werd, was hij weg. Ik heb het hele bos doorzocht, zelfs het halve gebergte. Nooit een spoor van hem gevonden.' Ik keek Raburi aan. 'En jij?'

    raburi
    "i-ik ik kan me herinneren dat we in een grot waren. Het was warm. Ik zat bij haar. En voor de rest weet ik niets meer" ik schud mijn Hooft en ik krijg tranen in mijn ogen. "ik hn nooit naar haar gezocht. Ze was weg zomaar ze kon overal zijn."
    Ze zijn op het eiland aangekomen. Ik kijk zenuwachtig naar het bos dat er zit.




    [sorry ik vergiste me u.u]. [ik verheug me echt op het moment dat ze de draken gaan ontmoeten QuQ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    [en toen was het dood U.U]


    I'm not short D: I just live in a big world

    raburichan schreef:
    [en toen was het dood U.U]

    [Oh, was ik helemaal vergeten haha.]

    Chiya
    Ik slikte even toen ik het donkere, dichte bos zag. Ik stapte van de boot en zelfs Haya was even stil, dat was waarschijnlijk voor het eerst.
    De opdrachtgever wachtte ons op aan de rand van het bos. Hij was klein en mollig, met een grote neus en serieuze uitdrukking.
    Nou, gezellig, zei ik in mezelf.

    raburi
    ik liep verder naar de opdrachtgever. hmm hij kwam me bekent voor. ik dacht na maar ik kwam er niet op. ik liep verder en yomi vloog zenuachtig op en neer. de opdrachtgever sprak met een rare hoge piepstem ''het zit daar in het bos'' hij wees vaag naar een punt in het bos.


    I'm not short D: I just live in a big world