• we zijn bij het 10de tijdperk van fairy tail aangekomen. deze nieuwe mages willen bewijzen dat zij net zo legendarisch zijn als de 4de generatie.


    regeld
    Rivalen mogen moet je het wel even aan mij melden
    Familie mag moet je even aan mij melden
    Dubbelen rollen mag:3
    Mensen vermoorden ofzo niet zonder mijn toestemming:3
    Buiten rpg tussen haakjes Please~


    Rollen:
    [/b]mages
    Rainbow dragon slayer- raburi purr- rainbownyan
    Fire dragon slayer- Chiya Amorina Hoshi - dragneel
    bliksem water- Xavira Mindriwa- xjhonnydepp
    bliksem- nariko dust- narikoshok
    Gravity Magic- Jeru Kawashima- saruman
    Exceeds

    Yomi- rainbownyan






    andere guild slechterik enz.


    Equip magic- raven- xfoxvosx
    Ayume Tokugawa.| Time arc, Lost magic- nurgle






    Nog wat info over fairy tail x3
    Do fairies really have tails. Do they even exist... Like them this place as eternal mystery... A never ending adventure![7] ”
    —Makarov Dreyar about the true meaning of Fairy Tail in "Now We're Even"

    It was said that the founder of Fairy Tail guild was a real Fairy.[8] First Master of Fairy Tail was Mavis Vermilion. Mavis' grave is located on Fairy Tail's holy ground, Tenrou Island.[9]

    Fairy Tail has existed for at least several decades but has only grown to its current prominence and strength in the last few years. In this growth, it began to rivAhal another large guild, Phantom Lord, and they began to be seen as symbols of the country. When the core members of Fairy Tail disappeared, the guild dropped to last place in strength, however the core members returned seven years later.

    S-Class Wizard Promotion Trial

    In the Fairy Tail Guild, the Trial (S-Class Wizard Promotion Trial) is an event that is held every year, where the Master selects the most prominent members to participate in a trial in order to be promoted to S-Class Mages. Every year the trial is different and the venue also. Current S-Class mages also take part in the Trial, to increase the difficulty of the task and make the Trial even harder to complete.

    Fantasia

    A parade held every year at The Harvest Festival where Fairy Tail Mages all display their powers in a fantastical performance. The event is looked forward to not only by the members of Fairy Tail but by the whole population of Magnolia.

    Fairy Tail's Farewell Ceremony


    Erza's Farewell Armor
    As a custom for some members, anyone leaving Fairy Tail is given a "ceremony" of sorts. When Laxus was excluded from the guild, he stayed to watch the Fantasia parade where Guild Master Makarov told Laxus through a hand sign that everyone would be looking out for him. When members of Team Natsu have friends that leave to lead their lives elsewhere, the member closest to the leaving friend recites the Three Laws of Fairy Tail.


    rollen topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130101

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:06 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Jeru Kawashima
    "Hmm... je leeft omdat we in dezelfde gilde zitten. Niks meer, niks minder. En wat je verklaring betreft weet ik het zo net nog niet. Maar ik weet niet wat je in het bos probeerde te doen, maar er zijn niet veel mensen die blij zijn als het bos in de hens gaat, oefen de volgende keer gewoon op het strand." Daarna liep Jeru het huis uit, om verderop te gaan mediteren.

    [Ik ben morgen en overmorgen niet online, dus daarom gaat Jeru nu ff weg. Sorry for the inconvience]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik stampte het huis ook uit en probeerde mijn weg terug te vinden.
    Die vent ging mij niet de les lezen. Eenmaal bij de guild ging ik aan de bar zitten, en praatte tegen niemand, hopend dat mijn boosheid weg zou ebben.

    [even een vraagje het is toch guild? Owo?]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Rainbownyan schreef:
    [even een vraagje het is toch guild? Owo?]

    [Gilde is het Nederlandse woord voor guild. Guild is Engels.]

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Gilde is het Nederlandse woord voor guild. Guild is Engels.]


    [dat verklaart meer uwu]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Raburi purr

    Kom yomi we hebben een missi." de exceed klimt op haar hoofd en als ze buiten zijn gaat yomi op haar rug zitten en vlIegt ze weg. "dag dag fairy tail". Raburi zwaait




    [ik ga tot donderdag op kamp dus ik reageer niet:3]


    I'm not short D: I just live in a big world

    [Veel plezier, ookal ben je er al denk ik. (;]

    [I'm back =D]

    Jeru Kawashima
    Terwijl Jeru aan het mediteren was slopen er drie verdachte personen op hem af. De eerste was ontzettend klein en rond, de tweede zag er uit als een bodybuilder en droeg een grote strijdhamer en de derde was tenger en lang met een haviksneus. "Nemen we hem te grazen?" vroeg de tengere. "Nee, we hebben een eerlijk 3 tegen 1 gevecht" antwoordde de bodybuilder met een zware stem. "HEEE! LANGHAAR!" riep de kleine. Jeru keek op en zag de drie staan. "WE GAAN JE AFMAKEN FEETJE" riep de kleine. Jeru stond op en vroeg ze wie ze waren. "Wij zijn lid van de Cruzo Gilde" antwoordde de bodybuilder. De naam Cruzo kwam Jeru bekend voor, het was een van de vier gildes van de Shade Alliance, die de plek van de Baram Alliance had ingenomen nadat deze was vernietigd door het oude Fairy Tail.

    [De Tartaros gilde is niet in de manga of anime voorgekomen, maar wss worden ze toch door FT verslagen :3]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 14:59 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ze komt de guild in en ze kijkt yomi aan "waar is iedereen?" [nee even serieus waar is iedereen QAQ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    [Geen idee, ik kan niet twee keer achter elkaar gaan posten denk ik]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Raven sky/equip magic

    'Hoi Raburi purr!,'zeg ik en zeg dat ik eigenlijk bezig was met het zoeken van het katje alleen dat Ayume nergens te bekennen meer is.

    [srry kon een week niet op de pc (was af gepakt:(]

    [Had even geen zin meer en gisterenavond was ik op een slaapfeest. :3]
    [En ik ben inspiratieloos.]

    (aha dat verklaart wat meer u,u ik heb wel een idee :3)

    ik wil net raven begroeten als ik oppeens een geluid hoor. ik kijk omhoog en daar zie ik wat een groot grijs ding met een groep mensen er op. ik herken ze niet. ik kijk vragend naar de andere. en ik zie dat er een paar mensen beginnen te gillen. ''eh?'' er begint echt paniek uit te breken. ''waarom is iedereen zo angstig dat is toch gewoon ee...'' dan herken ik ze. het is de nummer een van sterkste slechte guild van het moment. demon black...


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ayume

    Hmm, ik zat in het huis waar ik woonde, boeken lagen versprijd over de tafels en het boek dat ik in mijn hand had bladerde ik door, bladzijde voor bladzijde. Ik moet zorgen dat die kat terug komt..

    [oke, dit was heel erg slecht x'D Maar oke, ik heb het de laatste tijd een beetje druk dus kan niety echt veel schrijven, en woensdag t/m vrijdag ga ik op kamp x'D]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 19:09 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    raven sky/equip magic

    Ik verander me snel en pak mijn pijl en boog en schiet een demon vogel neer. 'Kom Raburi purr,we moeten de andere misschien gaan waarschuwen.' zeg ik tegen haar en ik hou mijn pijl en boog gereed voor het geval dat.
    Maar opeens zie ik het katje in een kooi zitten bij de demon black die ik samen met Ayume ging zoeken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:05 ]