• Ik ben zo ontzettend gepest door die klote kinderen, omdat ik ''anders'' was en geen zin had om mee te doen met die bezopen dingen die zij deden. Dan kijken ze met grote ogen naar mij, ik word dan knalrood [dat zeggen omstanders dan] en voel me dan heel stom, ik heb dan zo'n buikpijn opeens. Ik ben uitgescholden, mocht nooit op verjaardagen komen in drie jaar lang dat ik met mensen zat [zat op Montessori, google maar als je niet geheel weet wat dat inhoud] terwijl ongeveer de hele klas was uitgenodigd, dat ze met z'n alleen naar mij toe kwamen om te vertellen dat niemand mij aardig vond en ik stom was, ik was druk en vervelend en al die fucking shit. Zelfs de juf zei in groep 8 tegen mij toen ik terug kwam van werken met een leraar dat ''Het net zo rustig was tot jij er was, Myke, en nu is iedereen weer onrustig en dat is jouw schuld.' terwijl iedereen zat te praten en ik tegen mijn tafelgroepje 'Hoi.' zei. Ongelooflijk. En kom je ze tegen op straat en gaat dat aan je voorbij. Ik ben zo verdrieitg geweest een paar jaar lang om die klote school, bijna geen vrienden. Niet veel vrienden hebben is niet erg, maar ze zaten allemaal op andere scholen of in andere klassen. Ik ben altijd het buitenbeentje geweest en ook nu, alleen nu is de klas een stuk leuker en heb ik meer zelfrespect. Daarbij boeit het mij ook nauwelijks wat klasgenoten/schoolgenoten vinden, ze vinden mij toch een raar, druk, hyper kind.

    Zijn jullie ook ondervonden aan pesterijen? :c

    Anyway, after rain comes sunshine: klik.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet letterlijk 'pesten', maar ik ben vreselijk vaak buitengesloten... >.<

    Maar das echt kut, ja. Als je ooit nog eens iets kwijt moet... Je weet waar m'n PB is en GB ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Niet letterlijk 'pesten', maar ik ben vreselijk vaak buitengesloten... >.<

    Maar das echt kut, ja. Als je ooit nog eens iets kwijt moet... Je weet waar m'n PB is en GB ;]


    Precies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tchaikowski schreef:
    Niet letterlijk 'pesten', maar ik ben vreselijk vaak buitengesloten... >.<
    Maar das echt kut, ja. Als je ooit nog eens iets kwijt moet... Je weet waar m'n PB is en GB ;]


    Die GB die gelijk toen ik op Q was een bericht bombardeerde? (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, maar ik heb alleen maar medelijden met die mensen.
    Dat zij zo laag willen zinken, en dat andere mensen daar de dupe van moeten worden, dat is pas zielig.

    Maar ik zou ze wel met een knuppel willen bewerken (cat)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:44 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben zelf nooit gepest, maar ik kan me op zich wel in denken hoe dat gevoelt zou hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Symphonia schreef:
    (...)

    Die GB die gelijk toen ik op Q was een bericht bombardeerde? (:

    Haha, ja ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoppus schreef:
    Ja, maar ik heb alleen maar medelijden met die mensen.
    Dat zij zo laag willen zinken, en dat andere mensen daar de dupe van moeten worden, dat is pas zielig.

    Maar ik zou ze wel met een knuppel zou willen bewerken (cat)


    Je wilt niet weten hoe graag ik soms een punch in hun face heb willen geven, maar het genot toen en nu gunde ik hun niet, stelletje aso's.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tchaikowski schreef:
    Haha, ja ;]


    Dat klinkt bekend. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    yep ik herken het hier ook gepest en buitengesloten omdat ik anders was :/ ben ook allang blij dat als ik mensen tegenkom van mijn oude school niemand me herkent :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    yep ik herken het hier ook gepest en buitengesloten omdat ik anders was :/ ben ook allang blij dat als ik mensen tegenkom van mijn oude school niemand me herkent :)


    Bij mij doen ze dat wel, ik had mijn metamorfose tot de eerste moeten laten wachten. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [double message]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij mij is het ook gebeurd en als ik ze tegen komt ben ik dit:



    Maar wel kut ja :c


    Shoganai i ne~

    ehm
    door mijn klas vanaf klas 1 tot 5 op de basisschool
    Werd genegeerd NOOIT aangesproken
    ook nooit geprobeerd om met hun te praten,(was in een ander land Suriname)/ ik ging altijd met veel ouder kinderen om, meestal van groep 8 en 7. die vonden me aardig
    in Nederland precies het zelfde, maar dan scholden ze me uit. of dumpen ze me omdat ze geen zin meer in mijn gezelschap hadden. maar ik ging weer telkens met oudere kinderen om. dankzij in van ze heb ik mijn beste vriendin ontmoet. zelf zat zei niet in de klas waar mijn vriendin op zat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Symphonia schreef:
    (...)

    Bij mij doen ze dat wel, ik had mijn metamorfose tot de eerste moeten laten wachten. :/


    ah ok :/ als je ooit wilt praten ofzo dan kan het ^^

    nja ik ben ook aardig veranderd sinds dien ander kapsel haar geverfd etc xd herinneringen van het middelbaar ben ik gelukkig grotendeels ook vergeten :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    In groep 1 en 2 had ik geen vrienden, doen ben ik overgeplaatst naar de parallel klas waar ik in groep 3 in vriendin had,die me later nog kei hard heeft laten val voor die trut die me sinds groep 3 heeft gepest. En sinds groep 4 ben ik gepest door het merendeel van de jongens uit mijn klas, een deel van de kinderen uit de parallel klas en de jongens uit de ene klas hoger. En de leraar die deden niks, nee hoor. Waarom zouden ze? Op de middelbare ben ik niet echt gepest, op de vele opmerkingen in de eerste na en de paar opmerkingen in de rest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall