• Ik ben zo ontzettend gepest door die klote kinderen, omdat ik ''anders'' was en geen zin had om mee te doen met die bezopen dingen die zij deden. Dan kijken ze met grote ogen naar mij, ik word dan knalrood [dat zeggen omstanders dan] en voel me dan heel stom, ik heb dan zo'n buikpijn opeens. Ik ben uitgescholden, mocht nooit op verjaardagen komen in drie jaar lang dat ik met mensen zat [zat op Montessori, google maar als je niet geheel weet wat dat inhoud] terwijl ongeveer de hele klas was uitgenodigd, dat ze met z'n alleen naar mij toe kwamen om te vertellen dat niemand mij aardig vond en ik stom was, ik was druk en vervelend en al die fucking shit. Zelfs de juf zei in groep 8 tegen mij toen ik terug kwam van werken met een leraar dat ''Het net zo rustig was tot jij er was, Myke, en nu is iedereen weer onrustig en dat is jouw schuld.' terwijl iedereen zat te praten en ik tegen mijn tafelgroepje 'Hoi.' zei. Ongelooflijk. En kom je ze tegen op straat en gaat dat aan je voorbij. Ik ben zo verdrieitg geweest een paar jaar lang om die klote school, bijna geen vrienden. Niet veel vrienden hebben is niet erg, maar ze zaten allemaal op andere scholen of in andere klassen. Ik ben altijd het buitenbeentje geweest en ook nu, alleen nu is de klas een stuk leuker en heb ik meer zelfrespect. Daarbij boeit het mij ook nauwelijks wat klasgenoten/schoolgenoten vinden, ze vinden mij toch een raar, druk, hyper kind.

    Zijn jullie ook ondervonden aan pesterijen? :c

    Anyway, after rain comes sunshine: klik.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ah ok :/ als je ooit wilt praten ofzo dan kan het ^^

    nja ik ben ook aardig veranderd sinds dien ander kapsel haar geverfd etc xd herinneringen van het middelbaar ben ik gelukkig grotendeels ook vergeten :P


    Ik heb een andere bril genomen destijds, compleet ander kapsel, dit jaar geverfd, lang laten groeien again en een totaal andere stijl ontwikkelt (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik heb een andere bril genomen destijds, compleet ander kapsel, dit jaar geverfd, lang laten groeien again en een totaal andere stijl ontwikkelt (:


    ah cool en zo lang je het zelf ook mooi vindt zo hoort het ook ^^ doen wat je zelf wil en mooi vindt :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ah cool en zo lang je het zelf ook mooi vindt zo hoort het ook ^^ doen wat je zelf wil en mooi vindt :)


    Exactly :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Exactly :3


    en hoe raar het ook klinkt het komt echt wel goed het middelbaar is gwn ja vaak klote :/ maar zodra je ouder wordt wordt het echt minder

    op het mbo is het ook een stuk minder iedereen is ook veel meer volwassen :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    en hoe raar het ook klinkt het komt echt wel goed het middelbaar is gwn ja vaak klote :/ maar zodra je ouder wordt wordt het echt minder

    op het mbo is het ook een stuk minder iedereen is ook veel meer volwassen :)


    Dit was de basisschool, middelbare is veel leuker. ;3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dit was de basisschool, middelbare is veel leuker. ;3


    dat kan natuurlijk ook voor mij was het middelbaar erger XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb nog steeds iedere dag shit op school :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik heb nog steeds iedere dag shit op school :W


    Awh, dat suckt echt :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben nog nooit gepest en heb altijd vrienden gehad. Daar ben ik zo dankbaar voor, vooral als ik zoiets lees. Ik kan er zo boos om worden dat mensen zulke dingen kunnen doen, zo ga je toch niet met elkaar om?! Kut pesten. ><'

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 23:20 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    I know the feeling, maar als ik die mensen tegen kom probeer ik altijd boven ze te staan. :Y)En maar statussen op FB zetten dat ze zo tegen pesten zijn en bla bla bla.

    AFIL schreef:
    I know the feeling, maar als ik die mensen tegen kom probeer ik altijd boven ze te staan. :Y)En maar statussen op FB zetten dat ze zo tegen pesten zijn en bla bla bla.

    Oké, dat laatste vind ik écht zielig. Gewoon zinloos haast... Serieus -

    Oké, ik hou me in, maar daar kan ik soms echt pissed van worden. Denk zelf eens lekker een keertje na!


    Deep inside, I've never felt alive

    TheCosplayer schreef:
    (...)
    op het mbo is het ook een stuk minder iedereen is ook veel meer volwassen :)

    *uche uche* *kuch kuch*


    ars moriendi

    Yeah shure dat het op het mbo een stuk rustiger is
    pff
    daar zijn ze nog dommer en klootzakken bij elkaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    AFIL schreef:
    I know the feeling, maar als ik die mensen tegen kom probeer ik altijd boven ze te staan. :Y)En maar statussen op FB zetten dat ze zo tegen pesten zijn en bla bla bla.


    HEY die ken ik uit mijn klas, die zeggen dan de hele tijd: Grote bek op twitter, niks in het echte leven. En ik ben like: AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH *adem halen* AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHA.

    Yayde, yups, ik zou er ook dankbaar voor zijn, en het is wel fijn dat je altijd vrienden hebt gehad. (: Chill :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ah, dat zuigt echt ontzettend.. o.o Ik ben zelf nooit gepest, al werden er af en toe wel eens flauwe opmerkingen gemaakt. Toch heb ik wel gemengde gevoelens als ik sommige van mijn oude klasgenoten terugzie omdat ik me nooit echt thuis voelde bij hun.


    Full of envy behind that anonymous mask