• Hallo gisteren heb ik een bloedneus gekregen omdat ik naar TH luister.. ik vind dat we hier iets aan moeten doen ze hebben mijn TH tas afgepakt en in de doorns gegooit..
    Meld je nu aan
    Schrijf je naam en het ergste wat jou is overkomen omdat je fan was..

    Mijn beste vriendin is ook fan bij haar hebben ze een hele hand haar afgetrokken en haar in de doorns gesmeten ( met mijn tas dus ) ze kwam echt bloedend thuis en moest naar de dokter


    sorry hoor!! maar dat is toch gewoon een vorm van mishandeling... kun je daar niet mee naar de jeugdzorg gaan fzo?:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..


    gvd!! dat meen je niet!!!


    Ik meen het dus wel.. Ze stonden te kyken en sommige leraren zelfs te lachen..


    weten je ouders dat?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..

    Omg dat meen je niet?! En die leraars doen er niets aan?! Op wat voor een school zit jij zeg? xS Weetj.. Kom gewoon bij mij op school zitten xD heb je daar geen last meer van enzoo.. Ze laten je gewoon met rust :)

    wees blij:P
    al moet ik zeggen.... bij mij is het ook minder geworden,,, voirg jaar was het veel erger, toen was ik de enige fan in de klas... nu zijn we met zn vieren:D


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..


    gvd!! dat meen je niet!!!


    Ik meen het dus wel.. Ze stonden te kyken en sommige leraren zelfs te lachen..


    weten je ouders dat?


    Ja.. En die hebben er met de directeur over gepraat. Als het nog een keer zou gebeuren zou ik prive les krygen..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..


    gvd!! dat meen je niet!!!


    Ik meen het dus wel.. Ze stonden te kyken en sommige leraren zelfs te lachen..


    weten je ouders dat?



    sorry hoor!! maar dat is toch gewoon een vorm van mishandeling... kun je daar niet mee naar de jeugdzorg gaan fzo?


    ja dat gebeurt ze drft niet meer haar huis uitkomen en gaat niet meer naar school voor 6 maand ze belt me alleen nog of msnt met me het kan zijn dat die littekens nooit meer weg gaan maar

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..

    Omg dat meen je niet?! En die leraars doen er niets aan?! Op wat voor een school zit jij zeg? xS Weetj.. Kom gewoon bij mij op school zitten xD heb je daar geen last meer van enzoo.. Ze laten je gewoon met rust :)


    Ben ondertussen al 2 x van school verandert maarja.. Ze blyken allemaal hetzelfde te zyn. Myn ouders zyn van plan dat als het nog een keer gebeurt ik prive les kryg. Want ze vinden het niet normaal dat je als fan van iets/ iemand gepest word..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    idd! ik vind dit echt vreselijk!!! dit slaat toch helemaal nergens op!! haloooo!! nederland!! vrijheid van menigsuiting!!!! waarom doen mensen zo?! ik snap het echt niet hoor:S:S:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ze zouden in een jeugdinstelling moeten maar niemand doet er iets aan

    ze zouden in een jeugdinstelling moeten maar niemand doet er iets aan


    maar kun je zoiets niet aangeven dan? dit kan mensen traumatiseren voor het leven!!:O:O:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ze zouden in een jeugdinstelling moeten maar niemand doet er iets aan


    maar kun je zoiets niet aangeven dan? dit kan mensen traumatiseren voor het leven!!:O:O:S

    is ook gebeurd bij me vriendin hé

    ja! ik vind dat echt té erg!! ik begin hier bijna te janken:S en ik huil niet zo snel:|:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Wtf waarom doen al die mensen dat:S dat slaat egt fokking nergens op .. allemaar afmaken die haters xD


    <3

    ja! ik vind dat echt té erg!! ik begin hier bijna te janken:S en ik huil niet zo snel:|:S

    zij jangt elke dag 5 uur aan een stuk !!!!

    Wtf waarom doen al die mensen dat:S dat slaat egt fokking nergens op .. allemaar afmaken die haters xD



    laat ze elkaar maar afmaken, maar niet mensen die daar niet om vragen!


    You can't win the match if you can't beat the best.