• Hallo gisteren heb ik een bloedneus gekregen omdat ik naar TH luister.. ik vind dat we hier iets aan moeten doen ze hebben mijn TH tas afgepakt en in de doorns gegooit..
    Meld je nu aan
    Schrijf je naam en het ergste wat jou is overkomen omdat je fan was..

    Pff.. bij mij schelden ze me uit voor Emo :S maar ze slaan me niet in elkaar moest er ook nog eens bijkomen hé.. krijgen ze zelf bloed, wel hondig lange nagels..
    Maar ik vind het dom, ze doen lullig omdat we van TH houden en als wij een opmerking maken over hardcOre[sorry is vind het niks aan] of Jan smit ist gelijk niet goed -.-' laat ons lekker

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..


    gvd!! dat meen je niet!!!


    Ik meen het dus wel.. Ze stonden te kyken en sommige leraren zelfs te lachen..




    WTF dat is egt niet normaal.. ik zou meteen van die school af gaan


    Wat wou je doen dan? Ik ben al 2x van school verandert! Alle scholen in de stad afgaan? Helpt toch niet want als ze zeggen dat de school waar ik nu op zit de beste & VEILIGSTE is hoe zouden die andere dan zyn..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :S
    Dan heb ik nog geluk vergeleken met een paar hier...Ik word samen met 4andere meisjes gwn uitgelachen...Niet dat ik het leuk vind maar...Slaan Omdat je TH-fan bent is toch wel ver hoor :S Njja...Verdedig ulle!!


    Don't be a drag, just be a queen.

    :S
    Dan heb ik nog geluk vergeleken met een paar hier...Ik word samen met 4andere meisjes gwn uitgelachen...Niet dat ik het leuk vind maar...Slaan Omdat je TH-fan bent is toch wel ver hoor :S Njja...Verdedig ulle!!


    Verdedigen tegen een hele groep jongens..?
    Da lukt my dus echt niet.. Ik in myn uppie toen ze myn piercing eruit trokken en zy met zyn 8e lekker slaan, uitlachen, en pesten en dan uiteindelyk piercing eruit!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omg wat erg allemaal :|

    als ik kijk naar wat ze doen op mijn school.

    Kan ik niet geloven wat daar allemaal gebeurd!...

    Het enige wat ze hier doen zijn flauwe opmerkingen enzo.

    En het domste dat ik nog heb gehoord is :
    * zo'n mormel zat druk me tokio hotel tas te bekijken * ik : kun je het zien? zij : Nee, 1 van hun leek op een wijf. maar ik weet niet meer welke.

    echt.. somige mensen zijn vaag.

    maar... vind het echt heel erg wat ik hier allemaal lees :| .

    x

    Ik ben nog nooit bedreigd ze:p En zouden ze dat doen, ik word ni aggressief of azoe, kzou zegge "gij vind bill nen homo?" "moet gij weten" en lachend weglopen, mijn vrienden kunnen tegen mijn fan-zijn:p

    OMG ! ik heb gewoon een boterham tege mn kop gead n die gast riep da TH stinkt ..


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    pff kzit ook met da probleem

    zij mogen naar hun muziek luisteren
    maar wij mogen nix .
    zij mogen th afbreken
    maar wij mogen hun groep ni afbreken
    pfff da zijn zielige mensen
    xxxx

    dat ze dat allemaal doen:O, bij ons valt het geloof ik wel mee en schelden ze alleen uit. Van mij weten ze volgens mij niet eens dat ik TH luister..
    Oke dat zij ze niet leuk of goed vinden kan, maar als ze dit allemaal doen gaan ze echt te ver!!!


    Thank you that it is the morning of another day..

    Srry maar dat is ziek!
    dat doe je toch niet.
    gelukkig is het bij ons nog niet zo erg, daar schelden ze je alleen uit ofzo, maar mijnvrienden kunnen er nu wel mee omgaan gelukkig.
    Maar ik wens jullie heel veel sterkte toe! (flower)


    Träume sind wirklich!!

    bij ons op sgool doen ze helemaal niks. je kan gewoon met een tokio hotel shirtje lopen. me beste vriendin mag tokio hotel niet maar ze laat mij gewoon fan zijn en gaat gewoon met mij om..

    je moet het juist negeren
    vinden ze het al snel niet leuk meer.
    Juist als je er heftig op gaat reageren of actie gaat ondernemen wordt het erger.
    Laat ze in hun waarde

    Omg... Wat een stelletje opgetyfte mensen=S
    Die hebben geen leven.........:S
    Bij mij is nog niks gebeurd..
    Jaah.. Een paar opmerkingen over Bill...
    Maar die waren niet zo heftig als een bloedneus, een uitgetrokken piercing of whatever=S


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    je moet het juist negeren
    vinden ze het al snel niet leuk meer.
    Juist als je er heftig op gaat reageren of actie gaat ondernemen wordt het erger.
    Laat ze in hun waarde

    ik reageer toch niet

    okkee, wat ben ik hier zóó blij dat ze dat mij niet doen!
    ik vind het echt nááien van de haters als ze zo doen!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42