• Hallo gisteren heb ik een bloedneus gekregen omdat ik naar TH luister.. ik vind dat we hier iets aan moeten doen ze hebben mijn TH tas afgepakt en in de doorns gegooit..
    Meld je nu aan
    Schrijf je naam en het ergste wat jou is overkomen omdat je fan was..

    is dat echt zo? Bij ons op school vindt iedereen het wel oke... als je gewoon zet dat je fan bent, zonder te gille van BILL IS HEET! ofzo, zegge ze er niks op... krijg wel vaak de vraag of ik me snijdt, want TH is emo; ten eerste ik ben niet emo en TH ook niet echt en ook heus niet alle emos snijde zich... mja, als je daar niet echt op reageert of ze eens raar aankijkt vindt niemand het erg :D

    ja! ik vind dat echt té erg!! ik begin hier bijna te janken:S en ik huil niet zo snel:|:S

    zij jangt elke dag 5 uur aan een stuk !!!!


    ik vind het echt fucking zielig:s dat meen ik echt:'(


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja! ik vind dat echt té erg!! ik begin hier bijna te janken:S en ik huil niet zo snel:|:S

    zij jangt elke dag 5 uur aan een stuk !!!!


    ik vind het echt fucking zielig:s dat meen ik echt:'(


    ja.. ik huil telkens met haar. . ze heeft een maand in het ziekenhuis gelegen de jongens moeten 6 maand elke maandag een uur nablijven maar dat is toch niet genoeg

    idd! ze blijven het toch wel doen... maar ik vind dit echt erg... en dat meen ik serieus:S


    You can't win the match if you can't beat the best.

    idd! ze blijven het toch wel doen... maar ik vind dit echt erg... en dat meen ik serieus:S

    weet ik wel

    Ik vind die haters echt niet normaal. Voor my part haten ze Tokio Hotel maar ze moeten ons er niet mee lastig vallen!
    By ons word er zelfs niks aan gedaan al zeggen ze wel dat het dé veiligste school van de stad is.. Toen myn piercing eruit werd getrokken werd IK geschorst voor 2 weken i.p.v zy!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik snap dit egt niet :S dat mensen deze dingen egt doen?? Ik bedoel, heeft iemand nog VERSTAND tegewoordig?? Zulke dingen doe je mensen niet aan! Om geen enkele reden! (behalve als die persoon Bill vermoord zou hebbe >.<)

    Ik ben nog Nooit gepest, ik heb al met een kussen van Th rond gelopen op sgool, niemand zei er iets op! mn agenda is VOLgeplakt met allemaal kleine foto's van TH, niemand zegt er iets op!
    Ik ben laatst naar Loitsche nzo geweest, de halve sgool weet het, en in zichzelf mompele ze wel 'freak' maar niemand durft me er voor uit te maken! De enigste die het ooit heeft geprobeerd mijd me nu, omdat ik hem die keer op zn neus heb geslage xD

    LAAT JE NIET DOEN MENSEN, TOON DIE FUCKING HATERS DAT JE JE NIET LAAT DOEN, DOOR JE WOEDE OP HEN TE UITEN!! DOE HET VOOR TH!!

    ze moete ma gwn onze stijl respecteren
    k word er nie mee gepest omda ze wete da k mij kan verdedige


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ze moete ma gwn onze stijl respecteren
    k word er nie mee gepest omda ze wete da k mij kan verdedige


    dat weten ze nu bij mij ook (A)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..


    Omygod! IK WURG DIE LERAREN


    I recycle my thoughts.

    Dat heb ik al geprobeerd ^^ (6)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik word er ook nie mee gepest, soms vragen ze wel eens van 'luisterde nog naar th' en dan zeg ik van jah doh, dan zuchten ze eens voor de lol, maar ze vinden het echt niet erg XD iedereen vind het eigenlijk wel grappig, omdat ik en Eva bij de weinige zijn bij ons op school (in het 3e middelbaar) die graag naar th luisteren XD

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..


    gvd!! dat meen je niet!!!


    Ik meen het dus wel.. Ze stonden te kyken en sommige leraren zelfs te lachen..




    WTF dat is egt niet normaal.. ik zou meteen van die school af gaan


    <3

    Och weet je al die verhalen zijn nog niet eens zo erg ik hoorde laats een meisje van 17 en die was nog fan van k3. Maar er gebeuren/zeggen vaak wel dingen er over waar je zo mega boos om kan worden.

    Het ergste wat ze by my hebben gedaan is myn piercing eruit getroken en in elkaar geslagen waar IEDERE leraar by stond en gewoon lachte of stond te kyken..

    Fuck ö
    Painfull Meisje :S