• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    sorry moe eten... kom zo denk ik terug


    welkome to my garden of fantasy

    Eliana Quincy Salomon
    Langzaam loop ik naar het geluid toe. Zodra ik er ben steek ik mijn hand naar voren. Snel trek ik mijn hand terug als ik iemand voel. 'W-wie ben jij?,'vraag ik hem stotterend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Hylke komt morgen een stukje van, heb nu ff geen inspi hiervoor]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    In een grote, vuurrode jurk liep ik de balzaal binnen. Lichtelijk verveeld keek ik om me heen. Ik was naar veel ballen geweest, maar ze zijn keer op keer hetzelfde. Al hield ik op deze manier mijn reputatie hoog, dus moest ik wel.
    Heupwiegend liep ik naar de tafel met alle drankjes, en nam een glas. Ik keek de balzaal rond, die al aardig vol was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tessa 'Tess' Lynn Felice
    'Hee' zegt iemand, ik draai me om en zie een jongen staan. [Quinten dus] 'Hee' zeg ik glimlachend terug 'Denk je dat we hier nog lang veilig zijn?' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    @ TheRumIsGone
    Tot zo (: We moeten straks even bedenken hoe die ouders dat bekend gaan maken, misschien op dat bal of zo.

    Tariq Lupus Sandulf
    Haar concentratie leek opeens een stuk verder weg te zijn, en haar lichaamshouding vertelde me dat ze er dan ook niet meer met haar gedachten bij was.
    Eigenlijk was het wel vreemd dat ik dit meisje niet echt kende. Ik kon vrijwel iedereen in Bejo bij naam noemen, maar haar gezicht kwam me alleen maar bekend voor.
    En daarbij, ik had de komende uren toch helemaal niks te doen, dus waarom niet?

    Myla Reina Dulce
    Ik wierp even een blik naar mijn huisje, maar die stond er nog steeds verlaten bij.
    Daarna keek ik weer naar Kane, mijn wenkbrauwen gingen sceptsich een stukje omhoog. "Alle harten?" vroeg ik.
    Als Kane niet zo'n enorme player was had ik hem nog wel leuk kunnen vinden. Nou ja, eigenlijk waren dat soort type's juist degenen díe ik leuk vond, maar ik mocht er van mezelf niet aan beginnen. Sowieso had ik nog nooit iets met een jongen gedaan.
    Gewoon, kwestie van principes.

    Chiara Jalil Nuray
    "Oh.."
    Hij leek er niet blij mee te zijn, of juist wel. Misschien blij dat hij geen contact meer had, maar nog boos om de reden ervan. Een reden die hij waarschijnlijk niet aan elke wildvreemde op een bankje zou vertellen, dus zou ik er ook maar niet naar vragen.
    "En hoe kom je in Solange terecht?"
    Vrouwen in baljurken liepen voorbij, keken me vreemd aan omdat ik niet op weg naar het bal was. Mij niet gezien, dan kreeg ik alleen maar de ene na de andere jongen te zien terwijl m'n moeder enthousiast kirde hoe leuk hij wel niet was.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:34 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimi Solei Miku

    Hmm, goede landing. Ik liep een stukje om het gebouw heen en keek door een raam naar binnen. Het bal, natuurlijk, waar ik dus compleet geen zin in had dus ik ging er lekker vandoor. Ik zag Cathy staan in die vuurrode jurk, ik vond hem vreselijk. Maar het is haar keuze, lekker saai tussen al die snobs, mijn oom en mijn vader. Nee, zo moest ik niet over haar denken. Ze was altijd heel aardig tegen me.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Quinten Delviora
    'Vast wel en desnoods bescherm ik jou wel' zeg ik haar met een grote glimlach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /wie wil degene zijn die Eliana tegen komt please anders kan ik niet verder met haar/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Satori Shinobi
    Verveeld liep ik langs de vele kraampjes. Ik zou nu aan het trainen moeten zijn. Als de vuurnatie Bejo innam, zou ik mezelf nooit vergeven. Dat was het moment waarop ik besloot buiten de muren te gaan trainen. Ik had het vaker gedaan en ik was niet bang om de vuurnatie tegen te komen, maar de vorige keer was mijn moeder er achter gekomen en ik wilde haar nooit meer zo overstuur zien. Ik negeerde het schuldgevoel dat langzaam opborrelde en begon richting de muren te lopen. Eenmaal daar zou ik met mijn aardsturen er gemakkelijk een gat in kunnen maken.


    Cookies!

    Mirany Joanne Page
    Uiteindelijk besloot ze dan maar kennis te maken met deze vreemdeling, die ze wel eens had zien lopen, maar verder nooit had aangesproken. Met een kleine beweging van haar wijsvinger stegen er een paar druppels water op. Ze vingen het zonlicht op en kaatsten het terug in alle richtingen, maar niet voor lang. Mirany maakte een snelle draaibeweging met haar hand en de druppels vlogen tegen zijn shirt aan. Het was niet veel water, zijn shirt was amper nat, maar het ging om de gedachte.

    Nathan Lockwood
    'En hoe kom je hier in Solange terecht?' Hoewel hij eigenlijk gewoon een kop koffie en een pijnstiller tegen zijn kater wilde, besefte hij dat hij waarschijnlijk niet onder een gesprek uit zou kunnen komen zonder erg onbeleefd te zijn. Nu was dat zijn specialiteit, maar dit meisje was best aardig voor hem geweest en dus plofte hij naast haar neer op het bankje. 'Een hoop alcohol en een meisje,' legde hij grinnikend uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tess

    'Vast wel en desnoods bescherm ik jou wel' zegt de jongen. 'Wat een flirter' denk ik. 'IK ben trouwens Tessa, maar noem me maar Tess, Wat is joun naam?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [;o. Ik was de hele tijd weg dus heb ik het begin gemist --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [;o. Ik was de hele tijd weg dus heb ik het begin gemist --"]

    Same problem x)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Daar baal ik eigenlijk wel van, omdat ik me wel op deze RPG had verheugt.]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:42 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'