• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beaudine Nicole Rivera.

    "D-, wacht dat zijn wij," Zegt hij en lacht even. Het komt nogal stom over, maar zijn uiterlijk maakt het weer helemaal goed. Wat een hunk.
    "Nou dat komt goed uit, ik ben Miare," Stel ze zich netjes voor. Misschien moet ik ook maar zo netjes gaan doen? Nee, dat ben ik niet. Ik ben meer een spontaan iemand, niet netjes. Dat past niet bij mij.
    "Rebecca," Stelt het meisje zich voor. Dan is zij waarschijnlijk de gene waarmee ik contact heb gehad.
    "En dit is mijn niet zo intelligente broer Austin," Voegt ze eraan toe. Góh, dat had ik nog niet opgemerkt.
    Ik glimlach liefjes en kijk van Rebecca naar Austin. Ondertussen komt er een ander meisje aangerend.
    "Austin dus, de niet zo intelligente broer van Rebecca dus," Bevestigd hij. Uit de zwarte koptelefoon die om zijn nek hangt komen een paar gedempte dreunen. Aha. Hij is dus een muziekliefhebber.
    "Sorry dat ik zo laat ben, ik was in het bos aan het fotograferen en ben de tijd vergeten," Verontschuldigd ze zich.
    "Hoi, ik ben Skyler," Zegt ze dan.
    "Hay, ik ben Miare,"
    "Ik ben Beaudine," Stel ik me voor.
    "Maar, als jullie hier klaar zijn stel ik voor om naar huis te gaan? Of voor jullie het huis waar jullie de komende dagen verblijven,"
    "Ik ben hier wel klaar volgens mij," Antwoord Miare.
    Ik knik kort. "Ik vind het goed, het is hier echt benauwd," Het laatste mompel ik erachteraan.
    Terwijl ik begin te lopen - en echt geen idee heb waar in heen moet - trek ik mijn koffer op wieltjes achter me aan. Mijn andere weekendtas hangt over mijn schouder en ik voeg me naast Austin.
    "Weet jij waar we heen moeten, niet zo intelligente broer van Rebecca?" Vraag ik met een grijns op mijn roze lippen.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Ze heeft het tegen iemand ander volgens mij, lang verhaal.


    [Ik had het terug gelezen. A little bitchfight.]

    Bitchfight? Nee joh, ik had alles verkeerd en het werd me gewoon even lekker duidelijk gemaakt. En oh, wat ben ik toch een zwakkeling. Een zielig meisje die geen enkel tegen-argument verdragen kan. Dus ja, haal me maar uit de lijst want ik heb hier geen zin meer in, en ik ben niet de enige die geen zin meer heeft in mijn aanwezigheid, volgens mij. Doei allemaal, au revoir.

    [What the hell? Ik heb drie keer gezegd dat ik het niet gemeen bedoelde. De enige die je afbreekt, ben jijzelf hoor.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [What the hell? Ik heb drie keer gezegd dat ik het niet gemeen bedoelde. De enige die je afbreekt, ben jijzelf hoor.]


    [ Ach, laten we er maar over ophouden. Dan zal ik iemand over moeten plaatsen ;$. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Is het goed als ik Fennila overplaats? ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cosette schreef:
    [What the hell? Ik heb drie keer gezegd dat ik het niet gemeen bedoelde. De enige die je afbreekt, ben jijzelf hoor.]


    Zeg ik dat het gemeen was? Nee, dus je argument gaat op niks van mijn uitleg in. En ik ga al weg dus hou ajb op.

    Bethany Blueford
    Als mijn kamer deur opengaat stop ik met spelen rn draai ik me om.
    "Ja is goed, vanaf hier is het maar een klein stukje lopen," geef ik lachend antwoord.
    Ik loop voor hem uit naar beneden en stop snel een 5je in mijn zak,


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [Best wel raar als je dat doet aangezien we al begonnen waren dat ze in de bluefords is]

    Damario Da Silva Reyes
    "Oke dan" ik volg Beth naar beneden. "Ik moet nog wel even pinnen zodat ik hier ook wat geld heb" ik grinnik even "en ik moet een surfboard kopen als ik hier wil surfen tenminste, die van mij staat namelijk nog in Miami" zeg ik ik controleer of mijn mobiel en portomonnee nog in de zakken van mijn korte broek zitten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Blueford
    "Geen probleem er zijn hier genoeg pinautomaten, en als je een surfbord nodig hebt moet je bij Summer zijn die weet daar echt alles vanaf," zeg ik terwijl ik de deur achter me dicht trek.
    We steken over en lopen de straat uit.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [SkyFall, langere posts graag]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario da silva reyes
    Ik stop mijn handen in mijn zakken tijdens het lopen.
    "Hmm volgens mij mag summer me niet echtt. Maar ik heb lange tijd gesurft dus ik weet wat ik moet hebben voor mezelf" antwoord ik. "En zwemshorts want die van mij thuis waren oud dus besloot dat ik hier maar wat zou halen" ik grinnik even. "Daar kan jij me vast wel advies in geven?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MeLuvZaynx schreef:
    [SkyFall, langere posts graag]

    [Sorry op mn ipod leek hij 6 regels :\]

    Bethany Blueford
    Ik lach "Naast het strand is een hele goede surf winkel, daar verkopen ze echt alles," zeg ik. "Daar kunnen we zo ook wel heen lopen."
    We steken nog een aantal straten over en dan zijn we in de stad.
    "Daar staat een pinautomaat," zeg ik wijzend naar de overkant van de straat.
    We steken over en hij pakt zijn pinpasje uit zijn portemonnee.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 15:52 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    damario da silva reyes
    "Is goed" antwoord ik. We lopen de straat over en ik pak mijn pinpasje. Ik heb heel veel geld. Een paar duizend dollar gespaard hiervoor. Ik pin 300 dollar en stop het in mijn portomonnee. Hier moet ik de komende week wel mee doorkomen. Ik stop mijn portomonnee in mijn zak. "Heb je zin in een ijsje?" Vraag ik vrolijk. "Daarna gaan we wel in wat inkels kijken voor leuke shorts en whatever


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alana Baylee Emerson.

    Ik zucht even en trek mijn vest uit, om hem vervolgens rond mijn middel te knopen. De hitte is hier niet te houden, maar ik denk wel dat het buiten wat frisser is. Tenminste, dat mag ik hopen, want hier hou ik het echt niet zo lang meer uit.
    Manon kan ik nog steeds niet vinden, evenals die Nathalie en Scott waar wij samen deze dagen moeten overnachten. Langzaam laat ik mezelf op een bankje ploffen en rolt er een geïrriteerd zucht over mijn lippen heen. Ik ben nu al klaar met ons uitwisselingsproject. Ten eerste kan ik Manon niet vinden. Ten tweede weet ik niet eens wie Nathalie en Scott zijn en hoe ze er in godsnaam uitzien. En dan als laatste, het is hier snik heet, maar om nu naar buiten te gaan lijkt me ook niet echt een goed idee, aangezien Nathalie en Scott hier vast al binnen zullen zijn.
    Ik rol mijn koffer op zijn wielen tussen mijn benen en laat hem op die plek staan, zodat ik hem goed in de gaten kan houden. Nog steeds blijf ik rondkijken en zoek ik naar Scott en Nathalie, terwijl ik niet weet hoe ze eruit zien.
    Ik haal met een gemakkelijke beweging de grijze rugtas van mijn rug en zet hem op mijn schoot om hem vervolgens open te ritsen en er een fles water uit te halen. Het flesje heb ik thuis op het vliegveld gekocht, nadat ik door de douane heen was gegaan, want vloeistof mag je niet meenemen, alleen als je het na de douane koopt. Belachelijk eigenlijk, vind je niet? Ach, ik begrijp ze wel. Het is voor de veiligheid, want ook lossen mensen drugs op in flessen en kunnen ze zelfs op plekken verstoppen waar je liever niet wilt komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'