• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Scott Louca Covin.

    "Ik was opzoek naar de uitwisselingstudenten,"
    Ik knik kort. "Goed dat jij dat doe.." Mompel ik dan een beetje schuldig.
    "En ik ben zijn jongere zusje," Nadat ik me voorgesteld had.
    "Ja, dat ben ik netzoals Manon, maar die is weer eens de weg kwijt," Zegt ze met een klein, héél klein glimlachje. Die kan wel groter!
    Ik ga op mijn tenen staan er strek me uit. "Wij zoeken iemand genaamd; Manon!" Schreeuw ik door de mensenmassa. Direct kijken een paar mensen naar me om, maar er is geen reactie.
    "Oké, dan moeten we hier nog wel even blijven wachten," Mompel ik tegen Nathalie en Alana.

    Bethany Richelle Blueford
    "Dit lijkt me ook wel een hele leuke plek om te wonen. Amerika is best saai, net zoals puerto rico trouwens als je het geweld niet mee rekent" zegt Damario
    "Het is hier ook heel saai, het is overal heel saai, maar je moet er zelf wat van maken, dan wordt het pas echt leuk" zeg ik. "Ik ben trouwens 16, had je me ouder geschat dan?"
    Ik eet het laatste stukje van mijn ijsje op en veeg mijn handen aan een servetje af, terwijl ik mijn blonde haar even naar achteren schut.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Austin Braylon Linscott.

    "Dat ik klein ben, betekend nog niet dat ik niet zelf kan praten," Zegt Beaudine dan tegen me. Zo, we hebben een felle tante in huis. Dan zal ze ook wel net zo koppig zijn als Rebecca en mij. Nou, dat word nog gezellig.
    "Dát is niet wat ik zei. Ik zei dat Cádiz het ook aan ons had kunnen vragen. En het feit dat je klein bent heeft daar niets mee te maken" Zeg ik een kijk haar even aan. Ze is duidelijk op haar teentjes getrapt, maar goed, we hebben er wel meer in de familie die snel aangebrand zijn, zoals mijn moeder.
    "Dan mag jij het ook een keer zeggen als je daar heel gelukkig van wordt." Zegt Cádiz en aait even over Beaudine haar hoofd heen en schud dan grinnikend zijn hoofd.
    "Cádiz, en dat had ik inderdaad kunnen doen, maar het leek me beleefder als ik jullie namen al wist" Zegt hij dan, waarna hij zijn schouders even ophaalt en zijn zonnebril op zijn neus zet. "Het maakt niet uit hoor" glimlach ik vriendelijk en steek dan over via het zebrapad waar ik vanochtend bijna onder een auto lag.
    "Zo te zien had je een heel vrouwengezin" Zegt hij dan. "Ja, inderdaad, maar dat heb ik altijd al gehad." Zeg ik en haal even mijn schouders op, voor zoverre dat kan met een weekendtas.
    Ik kijk even rond, maar er is geen Rebecca in de buurt. Ze zal vast wel bij Scott zijn. In ieder geval zal ze niet verdwalen, aangezien we best dicht bij het vliegveld wonen en de weg te dromen is.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 18:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathalie
    'Goed dat jij dat doe..' mompelt hij dan. 'Ja dat ben ik net zoals Manon, maar die is weer eens de weg kwijt' zegt ze met een klein glimlachje. Ik kijk even naar Scott die op zijn tenen gaat staan en schreeuwt 'We zoeken iemand genaamd; Manon!' Ik zie een paar mensen naar ons kijken, maar we krijgen geen reactie van iemand. 'Goeie actie zeg' zeg ik sarcastisch tegen Scott 'Heeft heel erg geholpen' zeg ik daarna nog sarcastisch.


    That is a perfect copy of reality.

    Alana Baylee Emerson.

    "We zoeken iemand genaamd; Manon!" Galmt er door het vliegveld heen, nadat Scott op zijn tenen is gaan staan en de zin luidkeels door het vliegveld heeft geroepen. Het maakt mijn glimlach een stukje groter, maar al snel word hij weer zoals hij was.
    "Goeie actie zeg" Zegt Nathalie sarcastisch tegen Scott. We hebben hier duidelijk te maken met echte broer en zussen liefde. "Heeft heel erg geholpen" Zegt ze nog steeds sarcastisch.
    "Ze komt vanzelf wel" Zeg ik en kijk even rond of ik haar misschien kan zien tussen de menigte, aangezien ik weet hoe ze eruit ziet en dat ze nog wel eens verdwaalt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Bezig met typen. ;p]

    [Joehoe, onweer bij ons opkomst ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    [ik ga even een recensie afschrijven, leren en eten dan ben ik er weer]

    Beaudine Nicole Rivera.

    "Cádiz," Stelt ze jongen die naast me staat zich voor. "En dat had ik inderdaad kunnen doen maar het leek me beleefder als ik jullie namen al wist," Wat is hij toch weer netjes..
    "Zo te zien had je een heel vrouwen gezin," Wacht, nu valt het me pas op!
    Cádiz aait over mijn hoofd. "Dan mag jij het ook een keer zeggen als je daar heel gelukkig van wordt,"
    "Waf," Mompel ik en rol even met mijn ogen. "Nee," Antwoord ik dan kort.
    "Dát is niet wat ik zei. Ik zei dat Cádiz het ook aan ons had kunnen vragen. En het feit dat je klein bent heeft daar niets mee te maken,"
    "Dat heeft er wel mee te maken! Kleine mensen worden altijd behandelt alsof ze kleuters zijn. En zo behandel jij me ook," Mompel ik stug. Ja, deze vrouw gaat de discussie aan. Maak je borst maar nat, Austin. Hoewel.. volgens mij zit dat er erg sexy uit..
    Ik droom even weg, maar ben al snel weer terug op de wereld. "Het maakt niet uit hoor," Antwoord Austin.
    "Ja, inderdaad, maar dat heb ik altijd al gehad," Beantwoord hij Cádiz zijn opmerking.
    "Als ik straks niet heel snel in een zwembad lig, ben ik echt een gebraden kipje," Mompel ik en veeg tegen over mijn voorhoofd. Ondertussen lopen we nu buiten over de parkeerplaats.

    Damario da silva reyes
    "Niet veel ouder maar wel een beetje ja" zeg ik knikkend. "Gelukkig ben ik ver van die leeftijd." Ik grinnik even. "Dat is een hele vervelende leeftijd" zeg ik geamuseerd en sta op. "Ik ben 20 btw. Zullen we gaan? Langs wat winkels en dan naar het strand zon board halen enzo" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Louca Covin.

    "Goeie actie zeg," Zegt Nathalie sarcastisch. "Heeft heel erg geholpen," Vervolgt ze.
    "Zoek haar dan lekker zelf," Mompel ik. Het is niet lullig bedoelt, alhoewel klinkt het wel enigszins zo.
    "Ze komt vanzelf wel," Zegt Alana.
    Ik haal mijn schouders op. "Heb je geen telefoonnummer van haar?" Vraag ik dan aan Alana.
    Ondertussen kijk ik nog steeds rond. Kom op Manon..

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 16:20 ]

    Bethany Richelle Blueford
    "Ik ben 20 btw. Zullen we gaan? Langs wat winkels en dan naar het strand zon board halen enzo" zegt Damario
    Ik lach.
    "Dus jij bent niet zo'n stil zitter?" vraag ik. "Kom de straat hiernaast heeft heel veel mannen kledingwinkels."
    We lopen de ijssalon uit en de volgende straat in.
    We beginnen bij een winkel die vast wel Damario-kleding verkoopt.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [Ik moet gaan x]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathalie
    'Zoek haar dan lekker zelf' mompelt hij. Het kwam er wat lullig uit. 'Ze komt vanzelf wel' zeg Alana. Ik zeg 'Ik ga wel zoeken'
    'Al weet ik zeker dat ik dan weer verdwaal' mompel ik en ik ga zoeken. 'Misschien is ze bij een andere aankomsthal' denk ik. Ik loop weer wat rond, al gauw ben ik weer de weg kwijt.


    That is a perfect copy of reality.

    Damario da silva reyes
    "Ik ben een sporter" grinnik ik. "Ik kan wel stilzitten maar met dit weer niet echt" ik loop achter Beth aan de eerste winkel ik. Ik kijk om me heen. Ik zie al dat ze hier kleding verkopen die ik graag draag maar eigenlijk ben ik opzoek naar zwemshorts. "Ik ben niet zo op de hoogte van de modetrends hoor" zeg ik tegen Beth als ik langs de rekken loop. "Draag meestal gewoon een wit t-shirt of hemd aangezien ik totaal niet weet wat me staat" ik grinnik "houd me er nie zo veel mee bezig"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]