• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Skyler Fay Linscott

    Rebecca staat nog met Scott te praten, terwijl Austin richting de uitgang loopt met Beaudine. Miare loopt er een beetje achter.
    Rustig loop ik achter ze aan naar de uitgang van het vliegveld.
    Zodra ik buiten sta raken de warme zonnestralen mijn huid.
    Ondertussen was er ook een andere jongen bij ons komen lopen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alana Baylee Emerson.

    Nadat ik mijn flesje water weer in mijn rugzak heb gestopt, zie ik dat er voor me een meisje tegen iemand aanbotst.
    "Oeps, sorry" Hoor ik zachtjes, waarna ze weer verder loopt.
    Ze heeft een donkerder huidskleur dan mij en eigenlijk dan alle studenten die hier zijn en uit Amerika samen met mij hierheen gevlogen zijn, dus moet ze hier wel vandaan komen, maar zo te zien weet ze de weg in het vliegveld niet al te goed, dus besluit ik om naar haar toe te gaan.
    Met een snelle beweging werp ik mijn gesloten rugzak op mijn rug en stap ik met mijn rechter been over mijn koffer heen om hem vervolgens achter me aan te sleuren en richting het meisje te lopen.
    "Ehm, hi" Begin ik en glimlach even bescheiden. Waarom heb ik dit ook gedaan? Lekker slim, want wat wil je nou eigenlijk gaan zeggen? "Het zag er een beetje naar uit dat je de weg hier ook niet al te goed kent" Zeg ik met nog steeds dezelfde glimlach. "Alana trouwens" Stel ik mezelf dan voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beaudine Nicole Rivera.

    "Naar de uitgang? Tenminste dat lijkt me nogal logisch," Hij lacht even en wijst naar de deur.
    "Ik bedoelde eigenlijk welke kant we op moeten," Grinnikt ik en hijs de schoudertas verder op mijn schouder. Waarom moet ik ook al weer zoveel spullen meenemen? Oh, ja. Ik heb een soort van schoenen verslaving.
    "Geef mij die weekentas maar," Zegt Austin en hij lacht even.
    "Nou, het lukt wel," Maar wanneer ik de tas op mijn andere schouder hijs, staan er rode striemen op mijn schouder.
    "Aan de andere kant.. Graag," Zeg ik dan met een glimlach en zet mijn goudkleurige pilotenbril recht op mijn neus. Vlak voordat ik hier heen ging, heb ik het weekend ervoor deze bril gekocht.
    Ik overhandig hem de witte tas en loop verder richting te uitgang als ik plotseling opschrik. Ik voel een arm om mijn nek.
    "Zo?" Hoor ik iemand. "Waar gaat de reis heen?"
    Ik draai me om en kijk recht in Cádiz zijn gezicht. "Hey!" Groet ik met vrolijk. "Moet jij niet naar je gastgezin?" Vraag ik aan hem.

    Miare Cathelyn Downett

    'Nou het lukt wel,' wimpelt Beaudine het voorstel af maar schijnbaar komt ze daar snel op terug
    'aan de andere kant…… graag,'
    Ik voel een arm om mijn schouder waardoor ik een stuk opzij getrokken wordt. Geïrriteerd hef ik mijn hand al op om de gluiperd af te schudden en hem eventueel nog een mep te verkopen, wat denkt 'ie.
    'Zo, waar gaat de reis heen' de stem van Cadíz herken ik zonder om te kijken, stemherkenning ligt me sowieso goed. Wat doet hij nou hier moet 'ie niet naar z'n eigen gastgezin. Ik kan me niet herinneren dat we nou op die manier bevriend zijn dat hij nog even gedag moet zeggen.
    'Cadíz?' veronderstel ik half vragend half verast maar zonder om te kijken. Ondertussen loop ik stug door ik wil die mensen niet uit het oog verliezen kan ik dadelijk alleen door Perth struinen
    'Hey, moet jij niet naar je gastgezin?' vraagt Beaudine aan hem
    'waar gaat deze reis?' herhaal ik hem honend terwijl ik mijn hoofd schud en me afvraag waar hij mee bezig is
    'je zit hier verkeerd hoor maat ik zou je eigen gastgezin maar eens gaan zoeken dadelijk vertrekken ze zonder je,' grinnik ik waarna ik hem niet begrijpend aankijk.

    Nathalie
    'Ehm, hi' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie een meisje staan, voordat ik kan reageren zegt ze 'Het zag er een beetje naar uit dat je de weg hier ook niet al te goed kent' zegt ze met een glimlach. 'Alana trouwens' stelt ze zich dan zelf voor. 'Hi, nee ik kom hier bijna nooit, en ik heet Nathalie' zeg ik. Dan denk ik aan de namen van de uitwisselingstudenten en ik vraag 'Ben jij misschien een uitwisselingstudente?'


    That is a perfect copy of reality.

    Cádiz.

    "Hey! Moet jij niet naar je gastgezin?"
    En ook het andere klasgenootje begint tegen me aan te praten.
    "Cádiz? je zit hier verkeerd hoor maat ik zou je eigen gastgezin maar eens gaan zoeken dadelijk vertrekken ze zonder je."
    Ik grijns breed en schud mijn hoofd.
    "Aangenaam," grinnik ik. "Vanaf nu ben je mijn zusje."
    Lachend kijk ik hen aan.
    "School heeft iets verkeerds gedaan dus Shane en ik zijn bij andere onderverdeeld."
    Ik haal nonchalant mijn schouders op en buig me naar Beaudine toe.
    "Je moet me alleen we even helpen. Wie zijn deze mensen?"

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Scott Louca Covin.

    Ik knik kort naar Rebecca en loop dan snel achter Nathalie aan, maar voor ik het weet is die verdwenen. Kom op Nathalie!
    Een paar keer roep ik haar naam, maar ze is nergens meer te bekennen. Plotseling zie ik haar staan.
    "Nathalie waar was je nou?" Vraag ik lichtelijk geïrriteerd.
    "Ehm, hi," Zegt een meisje, waar Nathalie tegenover staat. "Het zag er een beetje naar uit dat je de weg hier ook niet al te goed kent," Ook niet al te goed, zal zij dat een van de uitwisselingsstudenten zijn?
    "Alana trouwens," Zegt ze dan.
    "Hi, nee ik kom hier bijna nooit, en ik heet Nathalie," Antwoord Nathalie. "Ben jij misschien een uitwisselingstudente?"
    "Dat wilde ik vragen!" Zeg ik met een grijns en kijk naar Alana. "Ik ben Scott Covin," Stel ik me voor.

    Austin Braylon Linscott.

    "Ik bedoelde eigenlijk welke kant we op moeten," Grinnikte Beaudine nog voordat we buiten waren. De frisse lucht doet me goed. Ik denk niet alleen mij, maar ook de rest en vooral omdat hun beide niet echt zijn gewend.
    "Nou, het lukt wel," Slaat Beaudine mijn aanbod af. Ik haal mijn schouders even op en een klein scheef glimlachje verschijnt op mijn gezicht, wanneer ik weer een paar deuntjes van mijn muziek binnen krijg.
    "Aan de andere kant…… graag," Zegt ze er best wel snel achter aan, waardoor ik even grinnik en haar weekendtas van haar overneem. Ik ben wel wat gewend, aangezien ik voor mijn werk nog veel moet dragen. Lichte of zware pakketjes ik moet het dragen. Ow, en nee ik ben geen postbode.
    Beaudine en Miare beginnen te praten, maar ik kan uit het gesprek drie stemmen halen. "Je zit hier verkeerd hoor maat ik zou je eigen gastgezin maar eens gaan zoeken dadelijk vertrekken ze zonder je" Vang ik op van Miare. "School heeft iets verkeerds gedaan dus Shane en ik zijn bij andere onderverdeeld." Legt de jongen uit aan Beaudine en Miare. Nóg een logé, gezellig. Dan zit ik tenminste niet meer alleen met vier meiden op gescheept.
    "Je moet me alleen we even helpen. Wie zijn deze mensen?" Hoor ik hem zachtjes zeggen. "Austin" Stel ik mezelf aan de jongen voor, "En dit is Skyler, maar je had het ook gewoon aan ons kunnen vragen, in plaats van aan Beaudine" Zeg ik en glimlach even vriendelijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "Wat doe je normaal altijd, shoppen?" vraagt Damario.
    Ik glimlach.
    "Ik vind shoppen erg leuk, maar ik zou inmiddels blut zijn als ik dat zo vaak zou doen, ik ben vaak op het strand, of ik ga naar een feestje, hang bij de starbucks rond met mijn vriendinnen, ga uit mijn dak op te harde muziek om Summer te pesten," zeg ik lachend "Ik hou van iedere keer iets anders doen, laatst ben ik bijvoorbeeld een hele hippe disco voor 18+ ingeglipt met wat vriendinnen, dat was echt kicke." Ik lach bij de gedachte van de wekenlange voorpret die we hadden, de nep ID's maken, en natuurlijk dansen tussen alle knappe jongens.
    "Of die ene keer dat een of ander knappe Spanjaard die hier op vakantie was me voor zonsopgang kwam halen om op een surfbord ver van de kust te ontbijten voor zonsopgang, dat was echt heel leuk, de volgende dag was ik wel ziek, kou gevat."

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:40 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Nathalie
    'Waar was je nou?' hoor ik iemand licht geïrriteerd zeggen. Ik draai me om en zie Scott staan. 'Ik was opzoek naar de uitwisselingstudenten' zeg ik en ik draai me weer om. 'Dat wilde ik vragen!' hoor ik Scott zeggen. 'Ik ben Scott Covin' zeg ik dan. 'En ik ben zijn jongere zusje' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Alana Baylee Emerson.

    "Hi, nee ik kom hier bijna nooit, en ik heet Nathalie," Antwoord ze. "Ben jij misschien een van de uitwisselingsstudente?" Vraagt ze dan.
    "Waar was je nou?" hoor ik iemand licht geïrriteerd zeggen. "Ik was opzoek naar de uitwisselingstudenten" Zegt Nathalie dan en draait zich weer om om zich vervolgens weer op mij te richten.
    "Dat wilde ik vragen!" Zegt een nogal grote jongen met een grijns en kijkt me aan. "Ik ben Scott Covin" Stelt hij zichzelf voor. "En ik ben zijn jongere zusje" Zegt Nathalie er snel achteraan.
    Ik knik even lichtjes. En ja hoor, daar komt mijn stille ik weer naar boven, terwijl ik in de bus nog zo druk als wat was.
    "Ja, dat ben ik netzoals Manon, maar die is weer eens de weg kwijt" Zeg ik met een bescheiden glimlachje,
    Ik ben wel blij aangezien ik 'mijn' familie al gevonden heb. Nu nog wachten op Manon en dan kunnen we gaan.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:42 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beaudine Nicole Rivera.

    Gelukkig neemt Austin de zware tas van me over. Cádiz zijn arm blijft om mijn nek hangen.
    "Cádiz? je zit hier verkeerd hoor maat ik zou je eigen gastgezin maar eens gaan zoeken dadelijk vertrekken ze zonder je," Merkt Miare op.
    "Aangenaam," Grinnikt Cádiz. "Vanaf nu ben je mijn zusje,"
    Ik schud mijn hoofd. "Hé!" Roep ik en geef hem een duwtje.
    "School heeft iets verkeerds gedaan dus Shane en ik zijn bij andere onderverdeeld,"
    Ik zucht kort. "Wat jammer dat jij precies bij mij in het gastgezin ben geplaatst, waar ik ook in zit!" Zeg ik sarcastisch en kijk hem aan met een brede grijns op mijn gezicht.
    "Je moet me alleen we even helpen. Wie zijn deze mensen?"
    Ik wil net mijn mond opentrekken, maar Austin is me voor. "Austin," Stelt hij zich voor. "En dit is Skyler, maar je had het ook gewoon aan ons kunnen vragen, in plaats van aan Beaudine,"
    Ik kijk hem aan, terwijl mijn mond een streepje is geworden. "Dat wilde ik net zeggen," Mompel ik dan.
    "Dat ik klein ben, betekend nog niet dat ik niet zelf kan praten," Zeg ik tegen Austin.

    Damario da silva reyes
    "Op een surfboard ontbijten" vraag ik verbaast. "Dat heb ik nooit eerder gehoord" ik grinnik. "Zo te horen lijd je een leuk leven" ik grijns even. "Hoe oud ben je dan? Als je een 18+disco in moet glippen?" Ik haal even speels mijn wenkbrouwen op. "Dit lijkt me ook wel een hele leuke plek om te wonen. Amerika is best saai, net zoals puerto rico trouwens als je het geweld niet mee rekent"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cádiz

    "Wat jammer dat jij precies bij mij in het gastgezin ben geplaatst, waar ik ook in zit!"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Ik kan precies het zelfde zeggen," grinnik ik.
    "Austin. En dit is Skyler, maar je had het ook gewoon aan ons kunnen vragen, in plaats van aan Beaudine."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Cádiz," stel ik mezelf voor. "En dat had ik inderdaad kunnen doen maar het leek me beleefder als ik jullie namen al wist."
    Ik haal opnieuw mijn schouders op en zet mijn zonnebril weer op mijn neus.
    "Zo te zien had je een heel vrouwengezin."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Arme jongen.. Nu is waarschijnlijk zijn droom weg.
    "Dat wilde ik net zeggen. Dat ik klein ben, betekend nog niet dat ik niet zelf kan praten."
    Ik geef Beaudine een aai over haar hoofd.
    "Dan mag jij het ook een keer zeggen als je daar heel gelukkig van wordt."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    [Ik ga leren.]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Miare Cathelyn Downett

    Braafjes neemt Austin de weekendtas van Beaudine over en loopt naar buiten, de warme zon schijnt vol op mijn gezicht zodat ik mijn ogen even dicht moet knijpen. Tegelijkertijd voel ik een fris briesje langs mijn armen strelen. Oké dit is toch wel veel beter, Perth is goed vertoeven.
    'aangenaam vanaf nu ben je mijn zusje. School heeft iets verkeerd gedaan dus Shane en ik zijn nu bij anderen onderverdeeld' Lachend schud ik zijn arm van m'n schouder
    'mooi zo dat kunnen we er ook nog wel bij hebben neem ik aan, welkom,' glimlach ik. Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind, niet dat ik hem nou extreem goed ken maar het had altijd slechter gekund.
    'Wat jammer dat jij precies in mijn gastgezin bent geplaatst, waar ik ook in zit' verzucht Beaudine maar aan de grote grijns op haar gezicht te zien vindt ze het niet zo erg. Cadíz buigt een beetje naar Beaudine toe,
    'Je moet me alleen wel even helpen, wie zijn deze mensen?' vraagt hij op gedempte toon maar het lijkt me stug dat Austin en Skyler het niet horen
    'Austin en dit is Skyler maar je had het ook gewoon aan ons kunnen vragen in plaats van aan Beaudine' zegt hij glimlachend. Beaudine schijnt dat niet zo leuk te vinden, haar mond vertrekt tot een streepje en ik zet alvast een paar stappen naar voren. Ze is niet iemand die haar irritaties voor zich houdt en alhoewel ik niet snap wat er aan de hand is ben ik er liever niet bij betrokken.
    "Cádiz, en dat had ik inderdaad kunnen doen maar het leek me beleefder als ik jullie namen al wist. Zo te zien had je een heel vrouwengezin.' zegt Cadíz mijn blik blijft echter op Beaudine gericht die kijkt nog steeds niet zo heel blij.
    'Wat is er mis met een vrouwengezin,' vraag ik zonder er verder over na te denken of te verlangen naar een antwoord.
    'Dat wilde ik net zeggen. Dat ik klein ben wil nog niet zeggen dat ik niet zelf kan praten' ik grijns even maar werp dan een blik op Austin, hij lult zich er vast wel weer uit, hopelijk.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:51 ]