• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Puh. Austin zal jullie echt niet alleen maar gaan helpen hoor. Hij is en blijft chef Austin. x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [chefke Austin past maar op want Mia bijt]

    [O.o. Dat merken we nog wel]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Como zit bij Linscott en moet zich haasten om bij Miare en Beaudine te komen die al bij de uitgang staan samen met Austin. Skyler en Rebecca zijn nog op het vliegveld. Shane zit nu bij Covin en hoeft zich niet te haasten, omdat ze nog gewoon aanwezig zijn.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wie wil met Summer praten? En hoe moet ik nu dan verder met Cádiz? Leuk dat jullie hem bij een ander hebben gestopt maar hoe ga ik dit oplossen dan?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Even kijken. Wat was hij aan het doen? En we skippen dat gebeuren anders met dat andere meisje? Misschien is het dan wat makkelijker?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dat kan wel. Toch een vreemd verhaal maar ja, even voor iedereen: zo bitchie bedoelde ik het niet. Maar ik verzin wel iets.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik weet dat je het niet zo bedoelde (: En je kan Beaudine en Miare nog zien verdwijnen bij de uitgang?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario da silva reyes
    Ik kijk Beth aan. "Lijkt me wel een leuk idee" zeg ik met een glimlach. "Wat doe je normaal altijd Beth?" Vraag ik. Ik neem het laatste hapje van mijn ijsje. "Shoppen?" Ik grinnik even. Dat doen mijn zusjes nou ook altijd. Shoppen. Het is wel oke en als je weet wat je moet hebben niet als je alles moet dragen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mebarak schreef:
    [Dat kan wel. Toch een vreemd verhaal maar ja, even voor iedereen: zo bitchie bedoelde ik het niet. Maar ik verzin wel iets.]


    Sommige mensen vatten dingen wat te zwaar op, moet je maar niet op letten (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Thank you (:]

    Cádiz.

    Ik zeg Shane vluchtig gedag als ik mijn 'nieuwe' gastgezin het vliegveld uit zie lopen. Jammer, dat ik niet meer bij die jongen zit maar de meisjes zijn absoluut niet mis. Er was iets verkeerd gegaan bij de administratie waardoor we allebei een nieuw gezin krijgen. Snel ren ik naar Beaudine en Miare toe en ik sla mijn armen rond hun halzen zodat ik in het midden loop. Lachend kijk ik hen aan.
    "Zo?" vraag ik met een klein lachje. "Waar gaat de reis heen?"
    Ik laat mijn ogen over de mensen van het gastgezin gaan en stel mezelf vriendelijk voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    [Wie wil met Summer praten? En hoe moet ik nu dan verder met Cádiz? Leuk dat jullie hem bij een ander hebben gestopt maar hoe ga ik dit oplossen dan?]


    [Je kan doen dat de andere familie wegens een overlijden of zo iets af hebben gezegd. (:]

    [Ik heb al iets. Niet zo sterk maar dat maakt nu even niet zo heel erg uit.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathalie
    Ik loop in me eentje door het vliegveld heen, ik heb geen idee waar die uitwisselingsstudenten zijn, of hoe ze eruit zien, het enigste wat ik weet was hun naam. 'Shane, Manon en Alana dacht ik' zeg ik in mezelf.
    Ik kom bij Aankomsthal 3 aan, en zie niemand staan. 'Hebben we ook dat weer' denk ik en ik loop terug. Ik loop weer terug, maar kan de weg niet echt meer vinden. 'En ik ben weer is verdwaald' mompel ik in mijzelf. Ik raak in gedachten, dan knal ik tegen iemand aan. 'Oeps sorry' zeg ik en ik loop snel verder.


    That is a perfect copy of reality.

    [komt goed we spelen er gewoon op in, ik vind het eigenlijk niet eens zo heel verkeerd bedacht]