• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Miare Cathelyn Downett

    "Dát is niet wat ik zei. Ik zei dat Cádiz het ook aan ons had kunnen vragen. En het feit dat je klein bent heeft daar niets mee te maken" zegt Austin
    "Dat heeft er wel mee te maken! Kleine mensen worden altijd behandelt alsof ze kleuters zijn. En zo behandel jij me ook" reageert Beaudine vrijwel meteen.
    Niet geheel vrijwillig luister ik mee naar de discussie of liever gezegd ik hoor de discussie aan, om me ergens anders op te kunnen concentreren vestig ik mijn aandacht op het geluid van de wieltjes van mijn koffer op de stoep.
    Af en toe werp ik een blik om me heen, Perth voldoet ongeveer wel aan mijn verwachtingen dadelijk zouden de zandstenen huizen in beeld verschijnen. De gevels bedekt met klimop en de enorme tuin omheind met een smeedijzeren hek ten minste als ik de ansichtkaartjes moet geloven. Het gesprek heeft inmiddels een andere wending genomen, op dit moment gaat het over de hitte. Ik trek een blauw elastiekje van mijn pols en bind daarmee mijn haren in een staart. Niet snel daarna dwalen mijn gedachten toch weer af, Daan. Misschien is dit gewoon even de tijd die we nodig hebben. Hoe vaak ik er ook over nadenk en hoeveel theorieën ik ook overweeg de verklaring heb ik nog niet gevonden. Ik bijt op mijn lip, ik had mezelf voorgenomen er niet meer aan te denken en dat ga ik vanaf nu ook niet meer doen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:47 ]

    Shane Welsch

    Het blijft heel even stil aan de andere kant van de lijn.
    "Eh, ja. Bel je alleen daar voor?"
    Ik lach zachtjes. Die arme Alana heeft natuurlijk geen idee wat er gebeurd is. Ik schud mijn hoofd, en besef dan pas dat ze dat niet kan zien.
    "Nee, natuurlijk niet," zeg ik kalmpjes. Ik leg uit dat ik door een fout in de administratie van school niet bij de Santoras kan verblijven en dat ze me nu dus naar de Covins sturen. Ik vertel haar ook dat ik dacht opgevangen te hebben dat zij ook bij hen zou verblijven en dat ik daarom bel.
    "En nu heb ik dus geen idee hoe die mensen eruit zien, of waar ze jullie- nou ons- zullen opwachten," voeg ik er aan toe. "Kan ik naar je toekomen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alana Baylee Emerson.

    Zachtjes hoor ik hem lachen tussen het geruis door, want de drukte hier op het vliegveld lijkt wel steeds groter te worden en de benauwdheid ook, niet te vergeten.
    "Nee, natuurlijk niet" Zegt hij kalmpjes, waarna hij begint met zijn uitleg. Als ik het dus goed begrijp heeft de administratie van school een fout gemaakt en kan hij, dus ook Cádiz, niet bij de familie Santora verblijven en sturen ze hem dus naar de familie Covin. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Al zal ik aan het begin wel wat stilletjes zijn, net zoals aan het begin van ieder schooljaar.
    "En nu heb ik dus geen idee hoe die mensen eruit zien, of waar ze jullie, nou ons, zullen opwachten" Voegt hij er nog snel aan toe. "Kan ik naar je toekomen?" Vraagt hij dan.
    Ik kan het niet laten om even zachtjes te lachen. "Het lijkt me een goed idee om naar mij toe te komen, aangezien ik Nathalie en Scott al heb gevonden" Zeg ik en glimlach even, ook al kan hij het niet zien.
    "Mijn witte koffer met een groot rood hart is nogal erg opvallend tussen de menigte, misschien zou je die kunnen volgen" Stel ik dan voor, terwijl ik even rond kijk op zoek naar Shane. Het zou kunnen dat zijn hoofd even boven de menigte uit stak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shane Welsch

    Ik vraag me af waarom ze plots lacht, maar het is wel een aangenaam geluid.
    "Het lijkt me een goed idee om naar mij toe te komen, aangezien ik Nathalie en Scott al heb gevonden. Mijn witte koffer met een groot rood hart is nogal erg opvallend tussen de menigte, misschien zou je die kunnen volgen," antwoordt Alana.
    Dat is even een meevaller. Alleen heb ik geen idee hoe ik in deze menigte een witte koffer moet vinden. Ik blijf even rustig aan de lijn, tot ik een idee krijg. Ik ga op een bankje dichtbij staan en laat mijn ogen over de hoofden speuren.
    "Zie je ergens een bruinharig hoofd bovenuit steken?" vraag ik ondertussen lachend.
    Ik zie iemand waarvan ik vermoed dat het Alana is. Voorzichtig steek ik even mijn hand op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik zit straks van 6 tot 9 achter de kassa op werk dan kan ik nie reageren ):]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik heb het heet x'D
    en ga waarschijnlijk vanavond zwemmen ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ik zit nu bij het zwembad... K ga zo naar huis)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [phantasia > XScaramouche]

    [Vanmiddag heb ik lekker niks gedaan en nu moet ik huiswerk maken. Ik reageer waarschijnlijk morgenochtend.]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:03 ]

    Alana Baylee Emerson.

    De lange stilte aan deandere kant van de lijn begint nu toch een beetje te irriteren. Straks is er iets gebeurd? Alana, Shane kan zich heus wel redden hier in dit vliegveld.
    "Zie je ergens een bruinharig hoofd bovenuit steken?" Is de vraag die me even opgelucht laat zuchten. Zijn lachende stem vaagt langzaam weg en ik bedenk weer even wat hij ookalweer zei. 'Een hoofd bovenuit steken' Galmt er door mijn hoofd heen.
    Snel laat ik mijn ogen even langs de menigte gaan en zie dan uiteindelijk wat bruine haren en een hand boven de menigte uitsteken.
    "Gevonden" Zeg ik lachend door de telefoon en zwaai even terug. Nu aleen nog Manon.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shane Welsch

    Mijn vermoedens blijken juist te zijn als ze terug zwaait.
    "Gevonden," bevestigt haar stem nog een keer aan de telefoon.
    Ik zoek een paar referentiepunten zodat ik haar tussen de menigte ook terug kan vinden. Ze staat ongeveer bij een parfumwinkeltje. Goed, dan gewoon opletten voor die witte koffer.
    "Oké, blijf daar staan," lach ik. "Ik kom er aan."
    Het zou niet de eerste keer zijn dat klasgenoten een grapje uithalen, niet slecht bedoeld, dat weet ik wel. Maar ik heb geen zin om Alana te gaan zoeken. Ik druk af, spring van het bankje en raap mijn hele verhuis weer op. Ik focus me op het parfumwinkeltje en als ik er bij ben, laat ik mijn blik wat zakken zodat ik koffers kan zien. Het duurt niet lang voor ik de koffer spot die Alana me beschreef. Ik wandel er heen.
    "Nog nooit zo blij geweest jou te zien," lach ik terwijl ik Alana een schouderklopje geef.
    Ik stel mezelf voor aan de Covins en leg de situatie nog een keer uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar zijn mensen van de Blueford of Linscott familie?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    [Waar zijn mensen van de Blueford of Linscott familie?]


    [ Mijne van Blueford zit thuis (: ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    xMarvelous schreef:
    [Waar zijn mensen van de Blueford of Linscott familie?]

    Summer is op het strand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raphael Zach Verville
    Nadat ik een tijdje op de kamer heb gezetten, die ik jammer genoeg met Damario moet delen, besluit ik maar naar beneden te gaan. Met een lichte zucht kom in overeind, loop ik de kamer uit, de trap af.
    Als het goed is is er ook nog een jonger zusje maar die heb ik nog niet gezien, waarschijnlijk zat die nog op school toen wij aankwamen. Zodra ik beneden aankom zie ik haar al zitten. Ik tover een glimlach op mijn gezicht en loop naar haar toe. 'Raphael,' stel ik mezelf voor. 'En dan ben jij toch...' ik denk even na. Het is iets met de F... 'Eh, Fennie?' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered