• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "Haha, okay maar je ziet er best leuk uit hoor" complimenteer ik hem.
    Langzaam loop ik langs de rekken.
    "Hier hangen zwemshorts!" zeg ik.
    Hele rekken vol zwemshorts, lachen dat de jongens ook die dingen met bloemetjes.
    Grappend hou ik een lelijk ding met bloemetjes omhoog.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Je ziet er best leuk uit hoor, hier zijn de zwemshorts!" Zegt Beth. "Dankje" antwoord ik. Ik kijk op en loop naar haar toe en trek een walgend gezicht als ze een lelijke met rare bloemetjes ophoud. "Als je denkt dat ik in zulke dingen loop dan is er toch echt iets mis met dat hoofdje van je" zeg ik. Ik bekijk de shorts. "Tips?" Vraag ik als ik al een paar leuke voorbij heb zien komen. "Ik kan ook nooit kiezen" zucht ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Ik lach en hang de lelijke bloemetjes short weer terug.
    Niet veel later heeft Damario er een aantal in zijn hand.
    "Tips?" vraagt hij.
    Ik bekijk ze allemaal even en wijs uiteindelijk de meest linker aan,
    "Die is leuk!" zeg ik enthousiast. "Anders moet je hem passen." zeg ik kijkend naar de pashokjes.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Die is leuk!" Zegt Beth enthousiast en ze wijst naar de meest linker. Ik bekijk de shorts even. Hij is wit met neon groene vlammen die van onder naar boven lopen langs de zijkant. Ik knik naar het voorstel om te passen. "Dan pas ik deze ook" zeg ik over de wit met lichtblauwe zwemshor. Ik loop naar de de pashokjes en doe eerst de wit met neongroene vlammen. "En?" Vraag ik als ik het gordijntje open doe


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben alleen even om reactie's te lezen/kijken. Moet economie leren.]

    [ik leef ook weer voor zolang het duurt]

    Bethany
    Als Damario in het pashoje verdwijnt plof ik op een bankje neer tegenover de pashokjes en kijk een beetje doelloos rond.
    Dan komt Damario het hokje weer uit.
    "en?" vraagt hij.
    "Stoer hoor" lach ik, maar ik meen het wel het staat hem goed.
    Dan verdwijnt hij het pashokje weer voor de volgende.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Stoer hoor" zegt Beth. Ik verdwijn weer in het pashokje en kom er weer uit met de volgende. "Ik denk dat ik ze beide koop" zeg ik na een blik in de spiegel. "Er is niks mis met een extra paar toch?" Ik grijns even en verdwijn het pashokje weer in en kom er uit met mijn eigen korte broek weer aan en de shorts over mijn arm.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany
    "Nee niks mis met een extra paar," zeg ik.
    We lopen naar de kassa en hij rekent af.
    Daarna lopen we richting het strand, hoe meer we in de buurt komen hoe meer ik de zee lucht ruik.
    Als we nog een straat moeten wijs ik op de winkel bij het strand.
    "Daar kan je echt vanles kopen" zeg ik.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [I'm back (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario da silva reyes
    Ik kijk bethanie even kort aan. "Wat houd van alles in?" Vraag ik voor ik toch naar het winkeltje loop en binnen stap. Ik kijk even om me heen met mijn ene hand in mijn zak en in mijn andere hand het tasje van de vorige winkel. Al de surfboards doen me glimlachen en ik loop langzaam rond. Al snel vind ik er een die precies lijkt op mijn oude en precies zo voelt als ik hem heel even oppak. Ik ben verkocht


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Shane Welsch

    Ik voel me vreemd als ik te horen krijg dat er een administratiefout gebeurd is waardoor ik nu in een ander gastgezin terecht kom. Niet bij Cádiz, wel bij twee meiden uit de klas. Dit gaat Féline niet leuk vinden.
    Nu kan je wel denken, dan vertel je het haar toch niet? Maar ik zou me er zelf enorm schuldig om voelen. Met koffer, rugzak en gitaar loop ik nu dus verloren door de luchthaven, op zoek naar de Covins.
    Ik moet even denken. Wie had ik nou alweer horen zeggen dat ze naar de Covins toeging in de klas? Was het nou Alana of Miare?
    Op goed geluk besluit ik maar op zoek te gaan naar Alana. Beter nog, ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en draai haar nummer. Ik ga op mijn koffer zitten terwijl ik wacht tot ze opneemt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alana Baylee Emerson.

    Een bekend pianospel laat zich horen en ik geniet even van het geluid, maar tot mijn grote verbazing begint mijn rugzak ook zachtjes te trillen. Wat dus betekend dat het mijn mobiel is, in plaats van de radio hier in het vliegveld. Als ze dat al zouden hebben natuurlijk.
    Snel werp ik mijn rugzak van mijn schouder en rits hem met een vaart open. Snel vis ik mijn mobiel uit mijn tas, aangezien hij naar mate van tijd beëindigt.
    "Alana," Zeg ik, nadat ik het groene rondje naar rechts breng, zodat ik hem op neem. Afwachtend staar ik naar mijn witte koffer tussen mijn benen en wacht ik tot diegene aan de andere kant van de lijn zichzelf bekend maakt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shane Welsch

    Het duurt even ik merk dat ik nerveus begin te worden. Ik panikeer niet snel, maar ik zou liever niet alleen achter gelaten worden op de luchthaven om vervolgens zelf uit te zoeken hoe ik bij de Covins moet raken. Het zou me wel lukken, maar ik heb liever even een paar dagen de tijd om aan Perth te wennen voor ik er ga rond dolen.
    "Alana," zegt een verlossende stem plots.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik val bijna van mijn koffer uit blijdschap dat ze opneemt. Zelfs al zou ze niet bij de Covins zitten, misschien kan ze me dan wel vertellen met wie ik daar wel heen zou gaan.
    "Met Shane," zeg ik rustig. "Jij zou bij de Covins logeren, toch?" val ik meteen met de deur in huis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alana Baylee Emerson.

    "Met Shane," Zegt de stem aan de andere kant van de lijn. Shane? Waarom zou hij mij bellen? We hebben wel eens wat met elkaar gepraat, maar meestal bleef ik toch liever bij de meiden en praatte ik niet veel met de jongens. De enige jongens waar ik mee praat op school zijn Oliver, Jake en dan nog wel eens met Shane.
    Eigenlijk heb ik met iedereen wel een keer gepraat, maar hun drie zijn zo ongeveer de enige jongens uit mijn klas die mijn nummer hebben.
    "Jij zou bij de Covins logeren, toch?" Vraagt hij dan, waarna ik even knik. "Eh, ja. Bel je alleen daar voor?" Vraag ik nogal verbaasd aan hem, omdat ik van hem weet dat hij meestal niet zomaar belt. Er is dan wel wat meer aan de hand dan dat hij alleen iets wilt vragen of wilt zeggen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'