• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Jane
    Ik ga op Lars zijn schoot zitten en sla mijn armen om zijn middel.
    'Ik krijg het toch altijd zo warm als ik bij Lars ben' Grap ik.
    'Hallo champagne?' Vraag ik aan de jongen die net de bus inliep. Ik houd de fles omhoog.
    'Oh wacht even.' Zeg ik snel en zet de fles aan Lars zijn mond. 'Drink wat'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [OMG, ANNE, hahahhahaha, ja, zo kan het ook he ;p]

    Jacky
    Ineens zie ik Jane voor me zo op Lars' schoot klimmen, en dat ze een arm om zijn middel slaat. Ik heb geen zin om mijn hoofd op te tillen en wil net wat tegen Jane zeggen waarneer Jane tegen Finn zegt:
    'Hallo champagne? O wacht even,' zegt ze tegen Finn, waarna ze de fles aan Lars zijn mond zet,' drink wat.'

    Ondanks dat ik me hoofd niet optil kan ik wel praten:
    'Jane, val Lars niet zo lastig. Lars, als je niet wilt drinken, hoeft dat niet. En Finn, zo is Jane altijd. Tenminste, ik ken haar net een uur, maar ze is vrolijk, en een tikkeltje gek, maar ze is zoals ze is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Omg, ik kan niet slapen, het is veel te warm, dit faalt.)


    Jasper:


    Ik kijk toe hoe Jacky zich verstelt. "En ik ben Jasper. Jasper Ryan Modttes." Zeg ik langzaam. Ik zet een nieuw liedje op en Kijk naar de jongen. "Dus, iemand, vertel eens iets leuks." Maar wat ik zie is leuk genoeg. Jane die op Lars zijn shoot klimt en de fles champange in zijn mond duwd, geniaal.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 0:35 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lars:


    Jane zet de fles aan mijn hoofd. Als ik hem die eindelijk weer weg is knipper ik een paar keer met mijn ogen. "Ik voel me raar, maar wel goed." Zeg ik half lahend. Ik had me nog nooit zo gevoeld. Ik sla mijn armen om Jane. "Dit ordt een top vakantie."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Yeaaaahh, Jasper/Lars en Sav zijn er weer ;D en dat je het weet Lars, Jane zit ongenegeerd op je schoot xD en je dronken te voeren]

    Jacky
    'En ik ben Jasper. Jasper Ryan Modttes,' zegt Jasper langzaam. Hij zet een nieuw liedje op en kijkt richting de jongen. 'Dus iemand, vertel eens iets leuks.'
    'Ik ben te slaperig om iets leuks te zeggen, ik lig gewoon lekker bij jou, maar inderdaad, iemand, vertel iets leuk.' zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WOESHJ, JANE<3LARS EN JASPER<3JACKY, maar goed, Jasper wordt toch geen homo? O:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Hij slaat zijn armen om me heen. 'Ahw, je bent al aangeschoten na een paar slokjes, dan is het gewoon verplicht om je plat te knuffelen omdat je zo schattig bent!' Ik druk hem een tijdje dicht tegen me aan en ga dan weer op mijn eigen stoel zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Dit is wel de eerste keer dat hij alcohol drikt jij, hou er een beetje rekening mee. ):Y Omg, meer onzin uit mijn mond/gedachte/getypte kunst (lol))


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Yeahh, i know, daarom vind ze hem ook schattig. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Arme Lars, ten prooien gevallen van Jane :P]

    Jacky
    Ik zie dat Jane Lars plat knuffelt omdat ze het schattig vind dat hij al aangeschoten is na een paar slokjes. Het zal wel de eerste keer zijn dat hij drinkt. Ik vraag me af of Jasper een knuffelaar is, of dat hij verder dan een arm om me heen, niet gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (OMG, moet je dit horen. Dit is dus wat ik 's nachts opzoek en luister:
    http://www.youtube.com/watch?v=3B4zSKi3K88 )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [OMFG, DAT KLINKT ZO GRAPPIG HAHAHA, maar het is zo raar xD. Maar dat is toch geen hint dat Jasper homo is? xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik bekijk het morgen wel, het gaat niet op mn mobiel...]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Nee, wij zijn laatst naar Engeland geweest en daar naar een musical.
    Dit was 1 van die liedjes.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [O oke C: gaat er iemand nog wat zeggen trouwens? xD want ik heb net wat gezegd, en anders wordt het awkward als Jacky alleen maar praat ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.