• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    (Het is mijn beurt, wacht ff hoor. ;) )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Okeee, ik heb geduld, ik ga alleen wel even tanden poetsen, dus brb]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Alsof het heel normaal is geef ik Lars een kleine hint. "Lars, zoen haar nou gewoon." Het was geeneens een hint, iedereen had me verstaan. ik kijk hem ongeduldig aan. "Nou, komt er nog wat van?"


    Lars:

    Ik kijk op van wat Jasper zegt. "Ja, weet je, zo dronken ben ik nou ook weer niet."
    Zeg ik tegen hem en kijk naar Jane. "Moet ik het voordoen, samen met Jacky." Zei hij half lachend. Hij had misschien al iets te veel alcohol op...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Lars, zoen haar nou gewoon.' zegt Jasper. 'Nou, komt er nog wat van?' als Lars niet antwoord en Jane ook niet zoent.
    'Ja, weet je, zo dronken ben ik nou ook weer niet.' zegt Lars.
    'Moet ik het voordoen, samen met Jacky?' zegt Jasper half lachend. En daar kwam ik in het spel.
    'Wacht eens even, jij Jasper, hebt al alcohol op, je weet niet eens meer wat je zegt. Dus als je weer nuchter bent,' en ik glimlach erbij,' kan je nog een poging wagen. En Lars, kus haar gewoon.' zeg ik grinnikend. Ik kijk naar Jasper en zeg dan:
    'Wil je anders een knuffel?' en ik grijns naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik keek haar verbaasd aan. "Zo ben ik dus altijd. Ik bedoel hoe kan ik van een half flesje dronken worden?" Even denk ik na. "Maar een knuffel zal ik nooiit af slaan." Zeg ik met een knipoog. Ik kijk verwachtingvol naar Lars. Dit moest hij doen, het moest gewoon..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Maar een knuffel zal ik nooit af slaan.' zegt Jasper met een knipoog. Dus ik ga wat rechterop zitten, en sla zo mijn armen om zijn nek heen. En kijk hem recht aan, met een glimlach. Daarna leg ik mijn hoofd op zijn schouder, en wacht tot hij zijn armen om mij heen slaat.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 1:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ze slaat haar armen om mijn nek. Ik sla de mijne om haar middel en trek haar tegen me aan. "Je bent lief." Fluister ik in haar oor. Daarna kijk ik Lars zijn kant op, zonder Jaky los te laten. "Zoen haar, of knuffel haar, dat mag ook."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij slaat zijn armen om mijn middel en fluistert in me oor:
    'Je bent lief.' daarna voel ik dat zijn hoofd wegdraait in de richting van Lars. 'Zoen haar, of knuffel haar, dat mag ook.'.
    Dan ga ik met mijn lippen naar Jaspers oor en fluister:
    'Hoe kun je nu al weten of ik lief ben of niet?' ik zei dit niet flirterig of sexy. Ik had mezelf voorgenomen om mensen niet te dichtbij te laten komen. En wat doe ik nu, ik knuffel met een jongen die ik pas net ken. Dadelijk wordt hij me ook weer afgenomen..

    [Dit over dat in de buurt toelaten en afgenomen gaat erover dat Jacky haar moeder is gestorven voor haar ogen.]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 1:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ah, arme Jacky)

    Jasper:


    'Hoe kun je nu al weten of ik lief ben of niet?' Vroeg ze zacht. Ik grinnikte. "Dat voel ik aan. En in dit soort gevallen, is het heel duidelijk." Zei ik lief. Normaal had ik al lang geprobeerd een meisje te zoenen, maar haar vond ik eht aardig. En ik moest bekennen, ze rook vreselijk goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik vond het ook erg zielig voor haar, oja, in reallife heb ik dit niet hoor. Mijn ouders leven gewoon nog]

    Jacky
    Hij grinnikte even; 'Dat voel ik aan. En in dit soort gevallen, is het heel duidelijk,' zei hij lief. Mijn hart zei dat ik hem toe kon laten, maar mijn verstand was bang. Ik kon niets meer zeggen, bang dat hij zou horen dat ik elk moment kon gaan huilen. Daarom legde ik mijn hoofd neer op zijn schouder, en verloor mijzelf in zijn warmte.

    Toen ik dacht dat ik niet meer in huilen zou uitbarsten fluisterde ik zachtjes in zijn oor:
    'Dankje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En YES, JASPER IS GEEN HOMO ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dit is zo uber-verschrikkelijk schattig. En ik denk dat ik ong. weet hoe Jacky zich voelt.)

    Jasper:


    Een hele tijd is ze stil. Ik begin me af te vragen o ze nog wel wat gaat zeggen.
    "Dankje." Haar stem klink zoet. Hoe warm het ook was buiten, ik liet haar niet los. Ik was dat hele gedoe met Lars alweer vergeten. Het was ook niet zo moeilijk om iets te vergeten op deze manier.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Op dit moment vervloek ik het leven dat dit niet echt is xd wa t het is inderdaad uber-verschrikkelijk schattig.]

    Jacky
    Het was fijn om me in zijn warmte te vergeten, het maakte niet uit of het buiten warm of koud was, hier voelde ik me veilig en fijn. Ik wist dat ik niet als eerst zou stoppen met de knuffel, voor mij zou hij voor eeuwig mogen duren. En ik vergat de rest om me heen.

    [Jasperos mag de knuffel onderbreken, Jacky zal zich niet rot voelen als hij dat doet, waarschijnlijk zal ze dan gewoon tegen hem aan gaan liggen ofzeu.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Jasperos are you fucking kidding me....xD)

    Jasperos/Jappie:

    Ik liet haar weer los en ging weer tegen het raam aanliggen. Kijk als nou gewoon de hele vakantie zo was ging ik mijn hond geeneens missen. Ik keek op mijn horloge. We zouden tien minuten geleden zijn vertrokken. Ik zucht, ach ja, wat maakt het nou uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nou, mijn ex-vakantie vriendje heette Jasper xd en hij was Belgisch. En ik was met mijn beste vriendin op vakantie, en zij kreeg met de beste vriend van Jasper, Michiel. Maar door onze familie's werden ze vlaamse frieten genoemd xD HOE BEDOEL JE GENANT XD. En mijn vader noemde hem een keer Jasperos, dus daar dacht ik in eens aan ^^]

    Jacky
    Hij liet mij weer los en ging tegen het raam aanliggen. Ik vroeg het niet, en deed het gewoon en gign tegen hem aan liggen. Een beetje afwachtend of hij zijn arm nog om me heen zou slaan. Ik hoorde hem zuchtte, nadat hij op zijn horloge had gekeken. En ik wist het gelijk, we hadden allang moeten vertrekken.
    'Mis jij iemand, nu je op vakantie gaat?' vroeg ik aan Jasper.

    [JASPEROS WOESHHJJJ hahaha]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.