• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Emma

    Ik glimlachte.
    'Leuk. Zelf speel ik eh..' ik moest even grinniken omdat niemand dat van mij verwacht. ' Klinkt raar dat weet ik, maar het is waar, ik speel het liefst rock.' ik denk even na. 'Ik eh.. ik zing ook graag.'
    Uit mijn zak haal ik een flesje drinken en neem een slok. 'Jij ook een slokje?' vraag ik en na de bovenkant schoon gemaakt te hebben reik ik haar het flesje aan.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane
    Ik ging naast Jacky in de bus zitten, Jasper zat achter ons. 'Oke, allen jij mag mij Jappie noemen oke, alleen jij?' zucht hij.
    'Dus ik ben bijzonder? Gaaf.' Ik pakte de fles champagne uit mijn tas en kijk Jacky aan. 'Zal ik hem schudden?' Grijns ik. 'Dat is dan zekker een spetterend begin van deze vakantie. En voor deze bus maakt het niet uit, die komt toch uit 1900' Afkeurend kijk ik naar het tapijt op de grond die vol met vlekken zit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Doe het maar die kant op. En Jaky als het echt nodig is, mag jij mij ook Jappie noemen, maar niemand anders. Ook jij niet." De jongen, Lars, zat stil naast me. "Je mag wel wat meer praten hoor." Zeg ik hoofdschuddend. En draai me weer naar Jane. "Doe dan"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb zelf.' Ik hield een flesje water omhoog. 'En ik speel eigenlijk alleen rock, met soms uitzonderingen.' Ze was minder teruggetrokken als eerst, maar het was er nog wel. 'Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn, hoor,' zei ik.

    Jacky

    Jane ging naast me zitten in de bus en Jasper plofte achter ons neer. 'Oke, alleen jij mag mij Jappie noemen, oke, alleen jij'zuchtte hij.
    'Dus ik ben bijzonder? Gaaf.' zegt Jane. Ze pakt de fles champagne uit haar tas en kijkt me aan. 'Zal ik hem schudden,'grijnst ze,' dat is dan zeker een spetterend begin van deze vakantie. En voor deze bus maakt het niet uit, die komt toch uit 1900.'
    Ik legde mijn hand om de hals van de fles en keek grijnzend naar Jane en Jasper.
    'Oke, doen we.' en ik begonnen met het schudden van de fles. En terwijl ik dat deed zei ik tegen Jasper:
    'Ik zal je gewoon Jasper noemen, ik vind het een mooie naam.' en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Jacky

    Jane ging naast me zitten in de bus en Jasper plofte achter ons neer. 'Oke, alleen jij mag mij Jappie noemen, oke, alleen jij'zuchtte hij.
    'Dus ik ben bijzonder? Gaaf.' zegt Jane. Ze pakt de fles champagne uit haar tas en kijkt me aan. 'Zal ik hem schudden,'grijnst ze,' dat is dan zeker een spetterend begin van deze vakantie. En voor deze bus maakt het niet uit, die komt toch uit 1900.'
    Ik legde mijn hand om de hals van de fles en keek grijnzend naar Jane en Jasper.
    'Jij mag me ook Jappie noemen,' zei hij tegen mij. 'Maar jij niet,'zei hij tegen Lars,' en je mag best wel wat meer praten.'
    'Oke, doen we.' en ik begonnen met het schudden van de fles. En terwijl ik dat deed zei ik tegen Jasper:
    'Ik zal je gewoon Jasper noemen, ik vind het een mooie naam.' en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    We begonnen met het schudden van de fles, na een tijdje vond ik het genoeg. ' Ik hoop dat jullie niet vies van elkaar zijn want ik heb geen glazen, oke, hier komt ie' Ik probeeer de dop van de fles te trekken, het is me nog nooit gelukt, voor die doppen moet je veel te veel kracht hebben, die ik niet heb.. 'Doe jij het maar' Zeg ik tegen Jacky. Ik schaam me niet voor het feit dat het me niet lukt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [woeps, dit gebeurt me wel vaker, lees de tweede maar, in het kader want die is de aangepaste :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga maar eens, ben op vakantie dus mn ouders worden een beetje gek van het feit dat ik nu al een hele tijd bij de receptie zit. ^^ see you tomorrow!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky

    Jane probeert de dop van de fles te trekken als ze zegt:
    'Ik hoop dat jullie niet vies van elkaar zijn wanti k heb geen glazen oke, hier komt ie.' maar het lukt haar niet. Dan zegt ze tegen me:
    'Doe jij het maar,' en ik haal met 1 beweging de dop van de fles. Het verbaasde me, ik had nog nooit eerder zo'n dop eraf gehaald. Het begint gelijk met spuiten, en sommige kijken verbaasd. Maar het enige wat ik doe is lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@mymisery je bent echt heel goed in het uitkiezen van knappe jongens haha.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    [Ik ga maar eens, ben op vakantie dus mn ouders worden een beetje gek van het feit dat ik nu al een hele tijd bij de receptie zit. ^^ see you tomorrow!]


    [Okeee! Fijne vakantie nog :3 waar ben je op vakantie?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Emma

    Ze schudde haar hoofd. 'Ik heb zelf.' Ze hield een flesje water omhoog. 'En ik speel eigenlijk alleen rock, met soms uitzonderingen. Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn, hoor,' zei ze. 'Ik kan er niks aan doen, het gaat vanzelf.' zei ik en stopte het flesje weer terug. 'Ik speel al van kleins af aan. Ik kan me niet meer herinneren hoe oud, ik had ooit een keer de gitaar van mijn oom gestolen mee naar mijn kamertje vlakbij en was wat gaan spelen met het ding. Ik vond het geweldig hoe het vage voorwerp geluid maakte en mijn oom ontdekte het. Volgens hem was ik een natuurtalent. Eerst heb ik drie jaar op normale gitaar gezeten en toen ging ik er naast elektrische gitaar doen. Nu heb ik een gitaar gekregen van mijn leraar die alle twee is. Akoestisch en Elektrisch.' vertelde ik. Dit alles zei ik rustig en met lange tussen pauzes tussen sommige zinnen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xMockingjayy schreef:
    [@mymisery je bent echt heel goed in het uitkiezen van knappe jongens haha.]



    (Weet ik toch xD, hoelaat ben je er morgen weer?)


    Jasper:

    "Dankje, mijn tweede naam is Ryan, maar dat is zo een stomme naam." Zeg ik lahend. Ik pak mijn Iphone en zoek een leuk liedje op. "Ik zou niet zonder muziek kunnen." Mompel ik en zet een random liedje op. American Idiot vam Green Day. Ik vond het een geweldig nummer. De fles gaat open en ik hou bescherment mijn handen voor mijn Iphone.


    Lars:

    Ik knik. "Ik hou niet zo van praten en ik ben niet interessant." Meld ik.
    Kom op mijn initialen waren Lars wat ookk mijn roepnaam was, hoe
    zielig was dat. En ik was een stuk jonger dan hun, dus had geen idee
    wat ik moest zeggen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    'Dankje, mijn tweede naam is Ryan, maar dat is zo een stomme naam.' zegt hij lachend. Hij pakt zijn iPhone en zet een liedje op, ik ken hem nog niet, maar ik hoorde wel gelijk dat het Greenday was.
    'he, dat is Greenday. En Ryan is geen stomme naam! Misschien dat ik je wel Ryan ga noemen in plaats van Jasper,' zeg ik glimlachend. Dan zegt Lars:
    'Ik hou niet zo van praten en ik ben niet interessant.'
    Dus ik zeg tegen hem:
    'Hoezo niet interessant? We kennen je nog niet eens, en ik ben ook niet interessant hoor, maar ik praat wel. Maar goed, als je niet wilt praten, dan praat ik wwel hahaha, nee oke, flauw.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.