• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    [ik snap echt niet dat jullie ruzie maken om 1 man, er zijn er wel meer in deze rpg :P Echt waar en laat de RPG zelf beslissen (cat)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahaha, het was niet echt ruzie maken hoor (; En hoe bedoel je, laat de RPG zelf beslissen? (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik noem het gewoon ruzie, ook al is het dat niet xD. Daarmee bedoel ik; zorg dat, aan de hand van wat er allemaal in de rpg gebeurt, je er langzamerhand achterkomt wie met wie gaat. Het is helemaal niet leuk als je al vanaf 3 seconden al met mensjes hebt afgesproken wie met wie gaat, als je weet dat de ander eigenlijk de ander wilde (falende zin..(bat)] Of als je binnen 3 seconden iemand zit te knuffelen of te zoenen, dat doe je ook niet in ''het echt''. Dus laat alles wat er gebeurt in de RPG het beslissen :P O, die 3 seconden zijn bij wijze van spreken]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 9:29 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik snap wat je bedoelt (: ach, we zijn nog niet eens op de camping x'D wellicht is er dan al weer ruzie :3 en ik snap dat de 3 seconden bij wijze van spreken zijn C: maar het is nu wel al gebeurt xd, maar goed. Ik zal er wel op letten inderdaad ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ik ben vandaag met een vriendin bootje varen. Ben vanaaf terug)


    Now life has killed the dream I dreamed

    xEPONINEx schreef:
    ( Ik ben vandaag met een vriendin bootje varen. Ben vanaaf terug)


    [veel plezier :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    jaimyhoi schreef:
    [Ik snap wat je bedoelt (: ach, we zijn nog niet eens op de camping x'D wellicht is er dan al weer ruzie :3 en ik snap dat de 3 seconden bij wijze van spreken zijn C: maar het is nu wel al gebeurt xd, maar goed. Ik zal er wel op letten inderdaad ^^]

    [deed het vroeger zelf ook dus ik spreek uit ''eigen ervaring'' (lol)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    [veel plezier :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)
    [deed het vroeger zelf ook dus ik spreek uit ''eigen ervaring'' (lol)]


    [Wanneer ga jij eigenlijk de bus in stappen? (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Wanneer ga jij eigenlijk de bus in stappen? (: ]

    [als Ayame reageert of als TheRum er is...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga sporten dus ik reageeer voorlopig niet! ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ga eten etc. weet nog niet hoe laat ik terug kom :3 adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Im back, hier thuis is niets anders te doen dan computer. Aangezien we geen tv hebben, omdat we in een verbouwing zitten en alle belangrijke spullen weg zijn xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Hoe ben jij eigenlijk hier terecht gekomen? Tuurlijk, iedereen is uitgeloot maar heb je jezelf opgegeven, ben je opgegeven, etc?' vraagt ze
    'ik heb mezelf opgegeven, dan heb ik tenmminste een zomer dat ik niet constant door mijn ouders in de gaten wordt gehouden. En jij?'
    Precies op dat moment vliegt er een vogel tegen de ruit naast me, ik spring van mijn stoel van de schrik. Het vogeltje vliegt vrolijk verder alsof er niets aan de buurt ben. Als ik van de schrik ben bekomen begin ik te lachen. 'Dat was dus echt eng'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'En jij?' vraagt Jane. Op dat moment vliegt er een vogel tegen het raam, ik schrik me kapot en maak een spastisch uitziende beweging. Ik kijk gauw naast me naar Jasper, is hij wel of niet wakker geworden van mijn beweging?
    'Dat was dus echt eng,' zei Jane.
    'Ja, ja dat was het zeker, ik heb een halve hartverzakking hier,' zeg ik, en ik lach met haar mee. Nog half lachend zeg ik;
    'Ik ben hier ook gekomen door mezelf op te geven, alleen niet zozeer omdat ik door mijn vader in de gaten word gehouden. Ik houd van nieuwe mensen ontmoeten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.