• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Orlando Alex Jhonson

    Mijn mijn gitaar op mijn rug en mijn tassen over mijn linkerschouder loop ik de bus in, ik had er niet veel mee om nieuwe mensen te ontmoeten, vooral niet omdat ik nooit wist wat ik moest zeggen en niet van stiltes hou.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waarom zijn we nou weer aliens? xd maar oke, tot later (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Beter Alian dan stomme mens wezens die niets beters doen dan deze mooie planeet en de natuur verwoesten (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oké, er zijn freaking veel die gitaar spelen :'D en ja, stomme mens wezens verwoesten inderdaad deze mooie natuur. Maar niet alleen de natuur, de hele planeet. s:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Sorry.. Hij moest gwn een gitaar hebben.. Wil er ook wel een keybord van maken? XD

    But indeed, we don't help the planet, it was given to animals and we 'Clamd' it}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahaha, ach, gitaar maakt niets uit. ^^ Copy that]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hello guys!c: Wat heb ik allemaal gemist sinds gisteravond? Ik was nog in gesprek met Megan maar ik weet niet of die al weg is? En waar zou ik in kunnen springen?]


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    [Hello guys!c: Wat heb ik allemaal gemist sinds gisteravond? Ik was nog in gesprek met Megan maar ik weet niet of die al weg is? En waar zou ik in kunnen springen?]


    [Megan staat nog buiten. In de bus zitten Finn, die ergens zit, Orlando, die niet met iemand wilde praten dus gewoon recht de bus in liep. En Jasper, Jane, Jacky en Lars. Jasper en Jacky zitten naast elkaar, en Lars en Jane. En Jasper wilt ervoor zorgen dat Lars Jane zoent ofzeu, en het is een beetje vaag ;D maar goed, de bus is nog niet vertrokken. Want meer dan de helft zit er nog niet in x'D maar je kunt gewoon de bus in stappen als je wilt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Mijn Larsje is dus niet gay he? Ik ga je koppelen aan allemaal meisjes in de discotheek! '
    Net op dat moment komt er een jongen de bus in lopen. 'heehoi, kom er gezellig bij zitten!' Zeg ik tegen hem. Ik ga op de leuning van de stoel zitten zodat er plek is voor drie.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    `Mijn Larsje is dus niet gay he? Ik ga je koppelen aan allemaal meisjes in de discotheek!' Op dat moment komt er een jongen met een gitaar de bus binnenlopen.
    'Heehoi, kom er gezellig bij zitten!' zegt Jane tegen hem.
    'Eindelijk, weer iemand die die bus in stapt. Ik hoop dat de rest allemaal snel instapt, zodat we eindelijk kunnen vertrekken.' ik ga weer tegen Jasper aanleunen, ik werd moe van het wachten en de warmte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Orlando Alex Jhonson

    Ik glimlach naar het meisje waarna ik mijn tassen in het bagage rek gooi en dan op de stoel ga zitten, als ik niets zei zou het nog gezellig zijn, dacht ik sarcastisch waarna ik de bus rond kijk er zouden 17 mensen moeten zijn en voor zover ik kon zien waren ze er nog niet allemaal.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane
    De jongen glimlachte alleen maar naar mij. 'Jij moet eens wat meer met Larsje gaan praten, jullie zijn allebei zo stil.' Ik knik naar Lars zodat hij weet dat hij Lars is. 'Niet beledigend hoor'
    'Maaar goed, hoe heet je?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Nu je het zegt Jane, misschien moeten ze inderdaad met elkaar praten. Tenzij ze geen zin hebben om te praten,' zeg ik.
    'Maar goed, hoe heet je?' zegt Jane.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Orlando Alex Jhonson

    Ik kijk even kort naar de jongen die ze Lars noemde, 'Ik heet Alex' Stelde ik mezelf voor, iets wat ik altijd deed, mijn voornaam was Orlando maar gebruikte hem nooit, om een reden die ik niet aan vreemden zou uitleggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jacky
    'Hoi Alex!,' leuke naam, dacht ik bij mezelf. 'Ik ben Jacky May White, maar je mag me noemen zoals je wilt.' en ik glimlach.
    'Ik zie dat je ook een gitaar meehebt, hoelang speel je al?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.