• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    Jane
    'Jup, ik ben Jane, de enige echte' Zeg ik vrolijk. 'Jullie moeten niet zo pessimistisch doen, we gaan heus niet naar de rimboe hoor' De tien minuten zijn volgens mij al om. 'Zullen we naar de bus gaan?' Zeg ik hard zodat iedereen het wel zou moeten horen, zelfs een paar mensen die niet eens bij ons horen kijken naar me om. 'Niet jullie!' roep ik verontschuldigend naar die mensen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dragneel schreef:
    Ayame
    'Beetje maar.' Ik zag dat ze een gitaar bij had. 'Speel jij gitaar?' Ik had mijn gitaar ook bij in zijn tas. Vraag me niet hoe, maar ik heb het voor elkaar gekregen dat mijn versterker ook meekwam.

    [Tot morgen :3]


    [Zeg je dit tegen Jacky? Want Jacky was namelijk alweer in gesprek met iemand anders xd. Of er moet nog iemand zijn met een gitaarkoffer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    'Ga je dan mee op supermarktjacht?' vraagt ze. "Tuurlijk, lijkt me leuk." Zeg ik glimlachend. "En jij kleine." Zeg ik duidend op de jongen die al de hele tijd stil is. "Umh, ik weet niet." Zeg hij zacht. Hij wwas volgens mij wil de jongste van ons. "Nou ja, gaan wij in ieder geval." Ik haal me schouders op en kijk om mijn horloge. "Nog 5 minuten waxhten op de bus." Zeg ik nep vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Zeg je dit tegen Jacky? Want Jacky was namelijk alweer in gesprek met iemand anders xd. Of er moet nog iemand zijn met een gitaarkoffer :3]

    [ik heb ook gitaar :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jacky

    'Jup, ik ben Jane, de enige echte.' zegt ze vrolijk. 'Jullie moeten niet zo pessimistisch doen, we gaan heus niet naar de rimboe. Zullen we naar de bus gaan?' zegt ze luid genoeg zodat iedereen die er is het hoort. Zelfs een paarm ensen die niet bij ons horen kijken om, waarop Jane zegt:
    'Niet jullie!'
    'Ja, ik ga mee op supermarktjacht.' antwoord Jasper. 'Ga jij ook mee kleine?' vraagt hij aan Lars.
    'Ja, ga ook gezellig mee Lars,' zeg ik tegen Lars. En dan zeg ik tegen Jane:
    'Ik, pessimistisch. Het glas melk is halfvol. Ik ben een optimist' zeg ik lachend. 'En ja, ik ga mee naar de bus. En aangzien jij wel vrolijk bent, en dadelijk champagne hebt, kom ik naast je zitten, als je dat oke vind?' zeg ik tegen Jane.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Jasper kan gitaar spelen.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emma

    'Ja.' glimlachte ik. 'Jij ook?' gelukkig was ik daar dus niet de enige in. glimlachend om dat ik uberhaupt met iemand praatte keek ik haar aan. 'Hoelang jij al?' Zelf speelde ik al van kleins af aan, ook eerst nog piano gespeeld maar mijn liefde voor gitaar was sterker geworden. Ook het zingen ging me goed af, alhoewel ik dat niet tegen haar zou zeggen want zelf vond ik het eigenlijk niet heel erg mooi. Natuurlijk was dat het wel, maar dat soort dingen dacht ik niet over mezelf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MyMisery schreef:
    (Jasper kan gitaar spelen.)


    [kan hij ook zingen, anders kunnen Jacky en hij een keer een duet zingen ofzo, voor de gezelligheid op de camping :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Zeg je dit tegen Jacky? Want Jacky was namelijk alweer in gesprek met iemand anders xd. Of er moet nog iemand zijn met een gitaarkoffer :3]

    [Nee, Emma. :')]

    Ayame
    Ik moest even denken. Hoelang al? 'Volgens mij sinds mijn tiende. Ik zing ook, maar gitaar spelen doe ik liever.' Mijn vader zag vroeger dat ik gitaren zo leuk vond dus vroeg of ik op les wilde. Daaruit bleek dat ik rockmuziek leuk vond, dat speel ik ook het meest nu.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [kan hij ook zingen, anders kunnen Jacky en hij een keer een duet zingen ofzo, voor de gezelligheid op de camping :3]



    (Hij vindt zelf van niet, maaar ik zeg van wel.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'En ja, ik ga mee naar de bus. En aangzien jij wel vrolijk bent, en dadelijk champagne hebt, kom ik naast je zitten, als je dat oke vind?' Zegt Jacky. 'Natuurlijk vind ik het oke! Het is juist harstikke gezellig! En onze Jappie komt er dan gezellig bij ziten' Ik sla mijn hand voor mijn hond. 'Sorry, ik bedoelde Jasper!' Ik loop naar de chauffeur die mijn koffers heeft en geef hem aanwijzingen zodat hij mijn koffers naar de bus brengt. Dan loop ik weer terug naar Jasper en Jacky. 'Let's go'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    MyMisery schreef:
    (...)


    (Hij vindt zelf van niet, maaar ik zeg van wel.)


    [Woeshj, dat gaat leuk worden :3 want Jacky heeft hetzelfde >.<]

    Jacky
    Ik trek Jasper en Jane mee overeind. 'Kom, laten we naar de bus toe gaan. En hopen dat hij airco heeft, anders zijn we dadelijk allemaal gaar.'
    Ik loop richting de bus, en stap de bus in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BIEBERCREW schreef:
    Justin

    Megan grinnikte even en haalde vervolgens haar schouders op. "Het feit weglatend dat ik totaal niet tegen bussen kan en Jane heeft besloten champagne rond te delen dus ik waarschijnlijk wagenziek ga worden, gaat alles goed," glimlachte ik. Ik dronk nog een slok van mijn water. "Met jou ?" Op mijn gezicht verscheen een klein lachje vanwege het antwoord wat ze net gegeven had. ''Met mij gaat het best goed eigenlijk,'' zei ik. ''Hoewel ik ook niet zo van bussen hou.'' Wat ik zei klonk het iets vreemder dan de bedoeling was, maar ja.


    Megan

    Ik kreeg een ontblote glimlach op mijn gezicht. "Gelukkig, maar jij pakt mijn kotszakje niet van me af hoor" plaagde ik hem. Ongezien nam ik hem in me op. Bruin, warrig haar. Redelijk gespierd. Een stuk groter als mij. "God ik voel me klein tegenover jou". Ik keek rond en zag dat Jane en Jacky met een jongen op de bus gingen. Ironisch want die jongen heette Jasper. JJJ. Nou, zij mochten de bus al op. Ik bleef liever in de buitenlucht staan, niet in een bus die naar bus ruikt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:12 ]

    Jasper:


    "Kleine kom ook mee." Lars stond langzaam op en voorzichtig liep hij richting ons. "O, kom op." Ik trok hem aan zijn pols mee. "We gaaaahaaan." Schreeude ik over het pleintje en liep de bus in. Ik plofte op een random plaats en zuchtte. "Oke, alleen Jij mag mij Jappie noemen oke, alleen jij."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Vergeet mijn vorige stukje xD]

    Jacky
    'Natuurlijk vind ik dat oke!' zegt Jane, 'En onze Jappie komt er gezellig bij zitten.' ze slaat een hand voor haar mond,' sorry. Ik bedoelde Jasper!' Jane loopt even naar een man die blijkbaar met haar koffers staat. Dan loopt ze naar mij en Jasper terug en zegt:
    'Let's go.'
    'Ja, laten we gaan.' Ik trek hen mee naar de bus en stap in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.