• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Felicia

    Ik keek rond. 'Niet echt, kom ik vanzelf allemaal wel achter. Het enige wat ik me afvraag is wanneer we gaan vertrekken.' zei ik en ik richtte mijn blik op mijn schoenen. Ik zat hier nu al een tijdje en ik begon het aardig benauwd te krijgen en wilde nu echt wel weg.

    [Okay, me is going to sleep. Tot morgen!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    O shit, dat was een vreselijke vraag. Ik dacht na, ja ik was verliefd, denk k, weet ik. Ik nam een diepe hap adem en ging met mijn hand door mijn haar. "Ja, ik denk het. Ik voel hetzelfde wat ik voelde voor Mary." Vorr mij was dit een hele bekentenis. I had nog nooit voor wie dan ook hetzlefde gevoeld als voor Mary. En nu voelde ik het voor een meisje dat ik net 3 uur kon.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Trusten. Tot morgen Fel. Lars gaat je missen.)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 1:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij nam diep adem, en ging met zijn hand door zijn haar.
    'Ja, ik denk het. Ik voel hetzelfde wat ik voelde voor Mary.'
    Ik zag aan hem dat het iets groots betekende. Hij had het niet gezegd, maar ik wist op wie hij verliefd was. Maar ik durfde niet, dus vroeg ik nog maar verder.
    'Dat.. moet dan wel veel betekenen. Is ze aardig?' ik durfde niet te denken dat ik het was. Wellicht had hij iemand vlak voordat hij mij leerde kennen, kennen. Ik wilde zekerheid hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goodnight Felicia C: Sorry dat ik je niet bij je eigen naam noem, maar die weet ik niet xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik slikte. "Ja, ze is geweldig, ze is mooi en lief. Ik vind haar ook erg cool. Ze is erg spontaan en heeft geweldige ogen." Somde ik op en keek naar Jacky. Ik had gehoopt dat zij ook zei dat ze verliefd was. Ik had gehoopt dat ik nu niet zo omslagtig hoefde te doen. "Ik hou van der."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Trusten Amy. Lekker laat, maar goed.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ze klinkt geweldig,' zei ik tegen Jasper. Hij houdt van haar. Als ik het was, snapte ik niet hoe hij nu al van mij kon houden. Dat deden mensen later toch pas? Ik was in de war. Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus ik zweeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik ga denk ik ook slapen oke, zie/dpreek/typ(????) ik je morgen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ga ook, slapen. Ja, warschijnlijk wel, toedeloe x slaapwel.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Voor dat je gaat, kan je nog 1 keer reageren op jacky? ;p ik wil zijn reactie weten xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Dat is ze ook. Ze heet Misery. Ik ken haar via mijn vader." Zeg ik glimlachend.
    Zij niet zeggen dat ze verliefd op mij is, ik niet verliefd op haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Oooeee, Jasper is echt slecht :P ik reageer een laatste keer, en dan ga ik slaaaapen C:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacky
    'Dat is ze ook. Ze heet Misery. Ik ken haar via mijn vader,' zegt hij glimlachend. Er vormt een brok zich in mijn keel, ik had het kunnen weten. Dat is de reden waarom ik nooit iemand toe laat,
    'Dat klinkt geweldig voor je, jammer dat ze niet hier is nu.. Behalve in je hart dan.' en ik probeer te glimlachen naar hem. Ik voel een traan opkomen, en kijk daarom niet meer naar Jasper, maar naar beneden.
    'Ik hoop dat het wat wordt, tussen jullie.'
    En ik fluisterde zachtjes naar beneden:
    'Ik ben ook verliefd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik kijk even naar mijn mobiel. "Oke, ik ben niet echt verliefd-verliefd op haar. Meer soulmates-verliefd." Legde ik uit. "Je weet wel close genoeg om verliefd te lijken, maar in werkelijkheid gewoon hele goede vrienden." Lachte ik een liet de foto zien. Als ik het zo bekeek, leek Jacky best wel op Mis.


    We've lived in the shadows for far too long.