• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meh, ik ben veel te hard op zoek naar liefde.. Liefde moet vanzelf komen D: Pff elke keer als ik mensen zie zoenen mis ik mn ex -___-'


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Braxford schreef:
    (...)

    ik heb die jongen serieus nooit wat aangedaan..

    Nee ik bedoel karma doet um wat :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je praat niet tegen haar op die manier?
    Je weet van haar godverdomme meer dan van mij. Fijn dat ik zo ook nog eens iets over je te weten kom, maar als ik dan eens vraag om iets te doen, dan gaat alles altijd voor.
    Bitch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat is belangrijker, eerlijkheid of het behouden van een vriendschap vol leugens? Ik weet het niet meer... Zal ik niks doen en het zo laten, of zal ik het haar vertellen? Jouw probleem is mijn probleem geworden...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Schijnheilige, vuile, bitch die je bent!


    26 - 02 - '16

    Ik sta gemakkelijk op overgaan maar ik ben bang dat ik de laatste toetsweek verpruts en daardoor niet over ga


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuuuuu... Ga ik nu ziek worden of wat? Mèh!


    26 - 02 - '16

    Waarom negeer je me? It's not like I did anything wrong..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil je gewoon van de trap laten pleuren!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MORGEN ZIE IK JE EINDELIJK WEER!
    -danst-

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    MORGEN ZIE IK JE EINDELIJK WEER!
    -danst-


    -

    Vuile bitch die je bent. Je had het beloofd, je zou het niet doorvertellen. Jammer dat bijna iedereen het al wist de volgende dag, maar dat je bleef ontkennen dat ze het van jou hadden. Gelukkig was iemand zo eerlijk om te vertellen dat 'ie het van jou gehoord had, maar het is niet leuk om er op deze manier achter te komen. En nu doe je zielig, van: 'Oh, ik heb zo'n spijt.' Nou, ik heb geen medelijden met je, helemaal niet zelfs. Zoek het uit.


    The universal language of art.

    Waarom mag zij godverdomme wel een team hoger en kom ik in een één of ander kutteam terecht!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck. Waarom ben ik in hemels naam zo bang en socially akward? Gaat dit me lukken?


    Intersectional feminist

    Ik wil zo, zo, zo graag door zijn...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien