• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    WOEHOOOOOOOOOOOEEE
    Bijna vakantie :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    To the one: Damn glad I met you. <3

    To the other: Even though you've let me down and I'm angry, I still want you back as my friend... We can't let that little issue break us apart, can we?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sometimes I'm so glad with who I am and what people think of me.
    Sometimes I feel like nobody knows me. Like nobody understands me.
    But even I don't understand myself anymore.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    He, ik was vrolijk... Met nadruk op was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan alleen maar bidden dat het donderdag goed gaat komen en ik de vlag buiten kan hangen met mijn tas eraan!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het heeft toch geen nut meer, waarom nog proberen? Ik ga toch naar HAVO en die paar onvoldoendes maken het er echt niet beter op.. Kut situatie want van mijn moeder moet ik gewoon mijn best doen.. Het heeft geen zin! I give it up..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hoop dat alles een keer goed gaat. Nog meer tegenslagen kan ik niet gebruiken op het moment. (cat)


    -

    F**K this place burn it down

    mother why are you doing this to me!


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Bitch ik ben ziek! Ga mij niet dwingen om naar school te komen alleen omdat jullie geen zin hebben om een andere keer te filmen. Ik ben ziek oke?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I really like you... But I won't ever tell you.


    The universal language of art.

    Dit hoofdstuk heb ik afgesloten. :)


    Life is hard and then we die

    Je hebt helemaal niks te willen, we hebben geen relatie dus laat mij doen wat ik wil wijf!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Love fucking hurts.


    The universal language of art.

    Ik ben zo vreselijk moe...


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik ben zo vreselijk moe...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered