• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Felicia
    Het gesprek wat Lars met een andere, voor mij nog vreemde jongen had ging langs me af. Ik zat diep verzonken in gedachten waarom ik me ook alweer had opgegeven voor deze vakantie. Ik was moe en ik sloot mijn ogen eventjes. Nee Felicia, niet in slaap vallen, dacht ik en ik haalde snel even een hand door mijn haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ben er weer, sneaky sneaky, ik lees ff snel terug ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik ben ook heel stiemek aan het doen hoor.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij keek me aan en zei:
    'Nee, dat was soulmates verliefdheid. Dat is niet echt.' hij kijkt vanuit zijn ooghoeken naar Justin. 'Daarom moet hij weg, ik ben heel snel jaloers.' gaf hij toe.
    Ik keerde me naar Justin, die ons wel had zien fluisteren, maar niet doorhad dat Jasper mij een liefdesverklaring had gegeven.
    'Sorry Justin, zouden we alsjeblieft heel even samen mogen praten. No offence, het is niet om jou, maar het is iets persoonlijks. Van mij. Ik vertel het je later, oke?' zei ik tegen Justin. Ik mocht Justin, hij was aardig. En of Jasper jaloers zou zijn of niet, ik zou gewoon om gaan met Justin. Justin knikte en liep naar een andere stoel. 'Dankje,' riep ik hem nog achterna. En toen ging ik verzitten naar de stoel, zodat ik niet meer op Jasper's schoot zat maar hem kon aankijken.
    'Ik weet niet wat ik moet zeggen,' en ik keek hem recht aan, zoals gewoonlijk. En elke keer weer viel het mij op, zijn mooie ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben sneaky aan het doen en kan nog héél eventjes ... (= Wie wil er met Austin praten ? Ik ga hem eventjes wakermaken ... Of niet, als niemand wilt ;P]

    [Felicia wil wel met Austin praten hoor =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oké, eventjes maar hoor ;P Wil niet gesnapt worden]

    Vincent:

    "Je hoeft ook niets te zeggen." Glimlach ik. Mijn glimlach was zwak en nep, maar oke. Ik keek haar aan. "Oke, zeg iets wat dan ook. EEn klein dingetje, iets groots. Het maakt echt niks uit." Zei ik wanhopig. Bang keek ik er aan. Het eerste meijse waar ik verliefd op was, na Mary. Het eerste meisje wat ik toegelaten had.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ghehehe, het is raar als ik Jasper doet, maar die zit tenminste nog in dit topic, jij typt gewoon Vincent :P :P :P]

    Jacky
    'Je hoeft ook niets te zeggen.' zegt hij, en hij glimlacht zwak. En hij keek me nog steeds aan. 'Oke, zeg iets wat dan ook. Een klein dingetje, iets groots. Het maakt echt niks uit.' zei hij, en hij klonk wanhopig. Toen besefte ik het me, hij was nooit verliefd geweest op Misery, alleen door hun soulmategedoe waren ze aan elkaar gekoppeld. Hij had nooit iemand meer in zijn hart toegelaten, na Mary... Behalve mij. Toen fluisterde ik heel zacht, bijna niet te verstaan:
    'Ik.. ben verliefd op je.' en mijn hart bevestigde het, en mijn verstand ook. Snel zei ik in gedachten tegen mama, ik heb het hem verteld, ik laat de muur om mijn hart voor hem vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Sorry, oke ik faal echt. Niet schmé)

    Jasper:

    'Ik.. ben verliefd op je.' Zei ze heel zacht. Ik wou opspringen, juichen, schreeuwen, maar al wat ik deed was knikken. "Oke..... oke, mooi zo." De woorden kloken voorzichtig en ik dacht even na. O god wat moest ik nu. Ik denk niet dat ze het zou waarderen als ik haar zou zoenen. Ik kende haar net 5 uur. Maar ik was wel verliefd. Dat wist ik zeker. "Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu moet doen." Ze ik met een klein lachje


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Oke... oke, mooi zo.' zei hij heel voorzichtig.'Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu moet doen.' zegt hij met een klein lachje.
    'We moeten sowieso nog even rijden, maar we zijn al 3 uur onderweg, dus dat is mooi.' kus me, dacht ik, dat is wat je kunt doen. Maar dat is onbehoorlijk in een bus. Dus ik zei het niet hardop. Nu ik me overgaf en niet meer langer verzette tegen de verliefdheid en ik wist dat hij ook verliefd op mij was, voelde ik me gelukkiger. Ineens wist ik wat ik moest doen. Ik strekte mijn armen uit, en gaf een knuffel. Met mijn armen om zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper: (Als ik nu Vincent had neergezet was het awkward geweest xD)

    Ze knuffelde me en ik kon niet anders dan terug knuffelen. Ik keek even rond, om te kijken of er iemand was die op ons lette. Nee, niemand, mooi zo. Ik liet haar los en deinsde iets achter uit. Even keek ik er aan. Ik moest echt minder twijfelen. Ik lag mijn hand op haar wang en schudde even mijn hoofd, niet wetend wat te zeggen. Toen kuste ik haar. Voorzichtig, omdat ik niet wist of ze het wou.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij knuffelde terug, en hij keek even rond. Hij liet me los en ging iets achter uit. Even keek hij me aan, het leek of hij twijfelde om iets. Hij legde zijn hand op mijn wang, en schudde even met mijn hoofd. Alsof hij spijt had van wat hij nu ging doen. En toen, heel voorzichtig, kuste hij me... Wat ik dernet nog had gedacht dat het onbehoorlijk zou zijn, trok ik me nu niets meer van aan, ik kuste hem terug. Maar niet ruw, of wild. Zo was ik niet, tenminste, dit was mijn allereerste kus. Maar soms dan wist je dingen gewoon. Ik stopte heel even, haalde mijn hoofd een klein stukje terug, en keek hem aan. 'Hoe kan dit, in vijf uur?' ik was een beetje gevuld met ongeloof. En ook ik schudde mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik wist het niet, ik kon geen antwoord geven op haar vraag. "Ik weet niet. Ik weet alleen dat ik voor jouw hetzelfde voel als voor Mary. En voor mij is dat genoeg." Zei ik vastberaden. Ik wist het niet zeker, wou ze dit wel. Ik kon er uren over piekeren. Ik was bang, bang dat ze dit alleen deed omdat ik zei dat ik van haar hield. "Je bent trouwens wel een heel goed in zoenen." Lacjte ik, in een poging haar glimlach ook weer terug te krijgen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Je bent trouwens wel heel goed in zoenen,' lachte Jasper. En ik glimlachte naar hem. 'Bedoel je soms dit?' zeg ik, waarna ik hem nog een keer zoen. Dan beken ik:
    'Ik heb nog nooit met iemand gezoend.' Ik wist niet of ik er goed aan deed om het hem te vertellen, maar ik deed het gewoon. Ik vroeg me af of hij dit al had verwacht, dat ik nog nooit had gezoend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.