• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Allison
    Ik keek een beetje doelloos om me heen als er opeens een meisje naast me komt zitten.
    "Hee, ik ben Megan." zegt ze en glimlacht naar me.
    "Hoi, ik ben Allison." zeg ik en glimlach terug.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Austin

    Ik knikte. "Jup inderdaad" zei ik terwijl ik ging zitten. Hij bloosde helemaal niet, Jasper toch, misschien was hij gewoon lekker op jou verliefd. "Hij zei dat hij dacht dat je gay was" begon ik, "Ik heb gezegd dat dat niet zo is en dat je gewoon verliefd bent op iemand," zei ik verder, "Dus wie heeft gelijk ?" grijnsde ik.

    Megan

    "Allison" herhaalde ik knikkend. Goed begin van een gesprek Megan, goed bezig. "Duss" zei ik wat ongewoontjes, "Al veel mensen ontmoet ? Ik eigenlijk niet, ik kan niet zo tegen bussen dus ben ik buiten gebleven- Ik praat weer teveel".

    Lars:

    "Ja, ik ben verliefd op iemand." Zeg ik vorrzichtig en kijk naar de grond. Ergens hoopte ik dat hij niet door vroeg. "Maar, oke. Jasper zegt een boel dingen. Hij praat gewoon teveel." Besluit ik en zak nog wat onderuit. "Dus, vind jij iemand leuk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ach, we passen ook wel met z'n tweetjes in een eenpersoonsbed. Maar da's misschien niet zo gezellig voor Lars,' zegt Finnie.
    'Lars vindt dat waarschijnlijk alleen maar fijner,' zeg ik.
    'Als je maar weet dat ik praat in mijn slaap, lekker luid,' voegt hij eraan toe.
    'Dan heb ik tenminste iets om naar te luisteren als ik niet kan slapen,' zeg ik met een vrolijke lach op mijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik begon te lachen, "Ryan Dude !" riep ik door de bus. Ja Ryan zodat hij zeker wist dat ik het was, "Ik heb gelijk, lekker Puh !". Ik draaide me weer om naar Lars, "Sorry, dat moest gewoon" grinnikte ik. Ik dacht even na over zijn andere vraag, "Jasper vroeg dat ook al maar nee, niemand". Ik besloot maar niet door te vragen over aangezien hij onderuitgezakt ging zitten en dat gewoon een teken was, ik spreek er liever niet over, laat me met rust.

    Allison

    "Al veel mensen ontmoet? Ik eigenlijk niet, ik kan niet zo tegen bussen dus ben ik buiten gebleven- Ik praat weer teveel". Ik grinnik even om haar geratel.
    "Nee hoor, Je praat niet teveel. Nou, mischien een beetje, maar ik praat ook vaak te veel. Ehm... ik heb alleen Justin ontmoet."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Megan

    "Jussie" grinnikte ik, "Nou ik hoop voor jou dat je hem niet hebt zien dansen en al zeker niet horen zingen want serieus, ik wel en ik heb een trauma voor héél mijn leven". Ik sloeg dramatisch mijn ogen ten hemel en sloeg mijn handen om mijn hoofd. "Ik kon het niet meer aan, dus ben ik gevlucht" knikte ik, "Nou eigenlijk is hij gevlucht, whatever".

    [Sigh. Samenvatting please? Vanaf topic twee pagina 9?]

    Lars:

    Ik lachte omdat Austin inene naar Jasper schreeuwde. "Ik heb gelijk, lekker Puh !" Een beetje geschrokken keek ik naar Jasper. "Sorry, dat moest gewoon. Jasper vroeg dat ook al maar nee, niemand" Ik knikte. Oke en nu ik had geen idee wat ik moest zeggen. En zuchte. "Weet je, alle jongens hier zijn muzikaal of heel stoer."
    Ik haalde een hand door mijn haar. "En ik kan alleen boogschieten en skateboarden. Oke en een klein beetje keyboard spelen, maar daar houd het op." Ratel ik aan 1 stuk door. "En jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [De bus is vertrokken. Er zijn een paar mensen die al met elkaar in een tentje liggen, dus het is handig om daarvoor iemand te vinden. En we zijn nog niet aangekomen. Oja, en Finn en Jane gaan trouwen, de tweede dag als we in Spanje zijn. En Jacky gaat ervoor zorgen dat iedereen in bikini en zwembroek komt, gelijk een beetje kennismaken met elkaar :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik gaf hem een klopje op zijn schouder, "Wees blij" grinnikte ik, "Wie kan er voor eten zorgen als we in een oerwoud zitten ? Juist ja jij," zei ik, "En skateboarden is stoer, ik doe Surfen en Drum". Ik keek even rond, "Surfen is eigenlijk totaal niet moeilijk, maar zwijgen daarover" grinnikte ik.

    Allison

    "Ik kon het niet meer aan, dus ben ik gevlucht" knikte ik, "Nou eigenlijk is hij gevlucht, whatever". Ik begin te lachen.
    Meteen krijg ik beelden in m'n hoofd van Justin die danst en zingt en trek even een raar gezicht.
    "Nou, ik hoop dat ik nooit ga meemaken." grinnik ik.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Finn
    'Dan heb ik tenminste iets om naar te luisteren als ik niet kan slapen,' zegt ze met een vrolijke lach op haar gezicht.
    'Ik hoop maar dat ik mijn diepste geheimen niet per ongeluk vertel.' zeg ik lachend. 'Maar vertel eens, wat brengt jou hier op deze bus?'


    The truth may be orange!

    Megan

    "Ik hoop het ook voor jou" grinnikte ik. We gingen op een kronkelbaantje waardoor ik vluchtte naar mijn plaats en mijn kotszakje uithaalde. Ik liep terug naar Allison en ging weer zitten. "Ik loop wel terug naar daar als het zover is".