• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    (Je kan met Lars gaan praten. Of Jasper aanspreken. Kan Jacky haar vraag stellen aan Justin.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Eeeeetsmakelijk :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Arme Lars, ik vind het zo zielig voor hem xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Austin en Megan zijn vrij, iemand ?]

    [Allison was toch nog vrij? Anders kan Allison ook naar een van hen C:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Ze komt weer bij me op schoot zitten. 'Hij vindt het goed.' zegt ze vrolijk. 'Als getrouwd stel moet je natuurlijk wel bij elkaar slapen he?' voegt ze er lachend aan toe.
    'In hetzelfde bed?' vraag ik met een ondeugende lach, ookal merk ik dat Lars niet helemaal akkoord is.


    The truth may be orange!

    jaimyhoi schreef:
    [Allison was toch nog vrij? Anders kan Allison ook naar een van hen C:]


    Wie wil je ? Austin of Megan ? wbw

    (Ja Allison is vrij)


    Now life has killed the dream I dreamed

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Wie wil je ? Austin of Megan ? wbw

    Mij maakt niet uit


    Now life has killed the dream I dreamed

    (Lars zit ook heel alleen. En waarneer zijn we er? Ik hou niet zo van bussen en de jongens ook niet.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'In hetzelfde bed?' vraagt hij met een ondeugende lach op zijn lippen.
    'Dat wil je wel he?' Ik wiebel even met mijn wenkbrauw. 'Ik weet niet hoe het er daar uitziet, misschien zitten we wel in huisjes met aparte bedden.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik stuur Austin wel naar Lars en Megan naar Allison]

    Megan

    Ik zag een meisje dat er wel leuk uitzag en aangezien Jussie me had verlaten besloot ik ernaartoe te gaan. "Hee" zei ik terwijl ik neer ging zitten, "Ik ben Megan". Ik zette een Megan-lachje op en keek haar liefjes aan.

    Austin

    Ik begon te grijnsen en dacht dat het wel eens tijd werd om uit te zoeken of Lars nou echt gay was of niet. Ik liep naar hem toe. "Is het erg als ik hier ga zitten ? Anders zit ik daar zo eenzaam, zo zielig" zei ik, een beetje dramatisch.

    [Laten we even wachten tot dat topicstarter aka Justin er weer is, dan laten we het aan haar over. (: want het ligt eraan vanaf waar je rijdt. Vanaf Nederland/België duurt het wel een dag. Maar vanaf Spanje ergens naar de camping veel korter.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Dat wil je wel he?' Ze wiebelt even met mijn wenkbrauw. 'Ik weet niet hoe het er daar uitziet, misschien zitten we wel in huisjes met aparte bedden.'
    'Ach, we passen ook wel met z'n tweetjes in een eenpersoonsbed. Maar da's misschien niet zo gezellig voor Lars.', zeg ik nadenkend. 'Als je maar weet dat ik praat in mijn slaap, lekker luid.' voeg ik er lachend aan toe.


    The truth may be orange!

    Lars:

    "Is het erg als ik hier ga zitten ? Anders zit ik daar zo eenzaam, zo zielig" Hoorde ik iemand zeggen. Ik keek op, het was de jongen waar Jasper net mee had gepraat. "Nee, natuurlijk niet ga zitten." Zei ik droog en stopte mijn mobiel weg. "Ik ben Lars, al durf ik te wedden dat Jasper dat al had verteld."


    We've lived in the shadows for far too long.