• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jacky
    'Dit is Justin, Justin dit is Jasper. De jongen waarmee ik in een tent lig.' zeg ik. Dan zie ik dat Jasper nog staat. Ik gebaar naar de twee stoelen en zeg 'Of we moeten ons hier met zijn drieën gaan proppen, of er moet iemand weg..'

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dragneel schreef:
    [Sigh. Samenvatting please? Vanaf topic twee pagina 9?]

    Jane
    'Ik hoop maar dat ik mijn diepste verhalen niet per ongeluk vertel.' zegt hij lachend. 'Maar vertel eens, wat brengt jou hier op deze bus?'
    'Heb je geheimen voor mij dan?' vraag ik nieuwschierig. 'Ik had gewoon zin in en vakantie zonder overbezorgde ouders,' beantwoord in zijn tweede vraag.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dragneel schreef:
    (...)


    [Ik heb het dernet even samengevat, vond je dat niet goed genoeg (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allison

    "Ik loop wel terug naar daar als het zover is."
    "Heb je last van wagenziekte?" vraag ik. "Ik wel, maar heb vanmorgen een asprientje genomen die daar tegen werkt."

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:41 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Finn
    'Ah gosh, natuurlijk heb ik geheimen voor je. Ik ken je ook pas enkele uren.', zeg ik, hopend dat ik haar daarmee niet kwets.


    The truth may be orange!

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik heb het dernet even samengevat, vond je dat niet goed genoeg (:]

    [Niet gezien. Sorry. ;x
    Waar kan Ayame inspringen? Elke dag als ik online kon is er een nieuw topic en zijn jullie al weer op de helft van die. D:]

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Niet gezien. Sorry. ;x
    Waar kan Ayame inspringen? Elke dag als ik online kon is er een nieuw topic en zijn jullie al weer op de helft van die. D:]


    [Gheheh, dat zal nu wel minder worden xD, aangezien het en niet meer weekend is of pinksteren morgen dus dan zal het minder worden xD. En iedereen zit in de bus, hij rijdt, dus anders zit je zogenaamd al. Wellicht kan Justin naar je toekomen als die weer online is, want die ging eten geloof ik? En anders kan je gewoon op iemand afstappen xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Leuk, maar nee. Wij gaan wel samen." Zeg ik glimlachend en trek haar over het bakje heen. Ze was totaal niet zwaar en ik was vrij sterk, dus dat ging heel goed. Ik kijk Justin even geniepig aan. "Maar als je liever naast Justin zit, mag dat ook hoor."



    Lars:
    Ik kijk hem heel even aan. "Ik heb het ooit geprobberd te leren, maar dat was geen succes." Zeg ik langzaam en haal zijn hand van mijn schouder. "Doe dat maar niet." Zeg ik lachend. "Want je kan zeggen wat je wilt, maar Jasper, of zoals jij hem noemt Ryan, had ook gelijk."

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ah gosh, natuurlijk heb ik geheimen voor je. Ik ken je ook pas enkele uren,' zegt hij.
    'En je wilt wel met me trouwen?' Ik kijk hem beschuldigend aan. 'Je gaat vreemd he?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [shit sorry xD, Sav, ik moet even mijn post aanpassen, mijn gedachten liepen op me voor. Je moet even nadat je mijn aangepaste post heb gelezen, de jouwe ook aanpassen xD want het is nogal een verschil ;p althans, een beetje.

    Jasper is jaloeeehoooeers :P]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Doe ik. Wij zijn zo goed mensen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Heeey people, ik kom er nu pas in mag ik een samenvatting? Ik ga namelijk geen drie topics lezen... ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LuvMustache schreef:
    [Heeey people, ik kom er nu pas in mag ik een samenvatting? Ik ga namelijk geen drie topics lezen... ]

    [Iedereen zit in de bus. Je mag wel met mijn persoontje praten, Ayame. Ik heb ook veel gemist. x"d]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:56 ]

    Austin

    "Zeg hem dat maar niet" grinnikte ik, "Want dan ben ik 1. Verloren en 2. Gaat hij de hele tijd blijven zeuren, let er maar niet op" zuchtte ik. Ik ging rechtstaan en liep naar de buschauffeur. "Nee laat me nu gewoon-" "-" "Ik doe het lekker toch, Néh". Ik drukte op het knopje van de radio en keek de man triomfantelijk aan. "Je hoeft me niet te bedanken mensen" grinnikte ik. De muziek was niet te verstaan en oerslecht, "Zoals ik al zei, je hoeft me niet te bedanken" zuchtte ik.