• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    (Bla, bla bla. Spam spam spam. Jacky en Jasper zijn verliefd. Bla, bla bla. al geven ze dat niet toe.Spam, spam spam. De bus is vertrokken.Bla spam, bla. Finn en Jane gaan trouwen.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Iedereen zit in de bus. Je mag wel met mijn persoontje praten, Ayame. Ik heb ook veel gemist. x"d]


    [XD Oke dannn]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brad Josh Bloogerad

    Ik zette mijn koptelefoon af en keek naar het meisje naast me. 'Hoi' begroette ik haar maar. Ja wat moest ik anders zeggen? Kom jij hier vaker? Nee natuurlijk komt ze hier niet vaker?! Ze zit net als mij in de bus. Mijn broer zei nog: Dat is de beste openingszin en laat ik dat nou net niet geloven.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jacky
    Ik word zo door Jasper op zijn schoot getrokken, hij is sterk en ik was niet zo zwaar. Ik zag dat hij Justin even geniepig aan keek, en ik voelde me enigsinds gevleid dat hij jaloers leek. Wacht eens even, Jacky, je had tegen jezelf gezegd dat je Jasper uit je hart zou halen. Ik zat in dubbio.
    'Maar als je liever naast Justin zit, mag dat ook hoor.' zei Jasper tegen me.
    'Technisch gezien, kan ik naast Justin zitten, aangezien ik bij jou op schoot zit. Dus, het is aan Justin.' zeg ik tegen Jasper.

    [Ik weet het, eigenlijk hoort ze naast Jasper te zitten, maar zo maak ik het lekker lastiger voor Jasper, jaloers kreng dat hij is :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    Hij vond het niet erg. Of hij had er niks van gezegd tenminste. Ik ging wat rechter op zitten en bekeek hem. Eindelijk iemand die normaal deed, die het niet uitmaakte. Toen ging mijn mobiel -Alweer-. "In de bus."-"twee weten ervan."-"normaal."-"Kan zijn."-"Oke bye." Mijn moeder. Ze was bang dat ik uitgescholden of wat dan ook zou worden, ach ja.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [weten twee het al? wie dan?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Hij mag best naast ons komen zitten hoor." Zeg ik langzaam en kijk hem aan. Ik probeer te berijken dat hij dat niet wil. Wat kan ik zeggen, ik was nou eenmaal snel jaloers. "Maar ik zit goed zo." Zeg ik duidelijk. Nu ist ik het zeker. Misery, mijn soulmate. Austin o Lars mijn beste vriend en verliefd? Dat was ik op Jacky?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Dude, zeg me nu niet dat je daarom zo stil bent" zei ik, zachtjes wel, "Er is toch niets om je voor te schamen ? Oké ja, je valt misschien op jongens, maar dan nog ? Je bent heus niet de enige op de hele wereld hoor". Ik dacht even na, "Wel 66 % van de jongeren zijn gay" zei ik toen serieus, "Geloof dat deel maar niet, ik heb geen flauw idee, maar het zijn er alsins veel".

    Ayame
    Ik deed mijn oordopjes uit en deed mijn iPod uit. 'Hoi,' zei ik terug. De jongen zag er vriendelijk uit.
    Ik merkte dat hij niet wist wat hij moest zeggen en ik keek naar zijn koptelefoon. 'Waar luisterde je naar?' Muziek. Dat was iets waar ik bijna altijd mee bezig was.

    Lars:

    Ik moest lachen om zijn opmerking. "Ik schaam me er ook niet voor. Ik ontwijk jongens alleen liever." luister ik. "Ik bedoel hoe groot is de kans dat 1 van de andere jongens gay is?" Ik haalde mijn schouders op en ging rechtop zitten. "Please vertel het niemand anders, alleen jij en Jane weten het." Ik keek even naar mijn schoenen. "Ik ben in elkaar geslagen toen ik het op schoolkamp moest bekennen." Geeft ik eerlijk toe.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Hij mag best naast ons komen zitten hoor.' zegt Jasper langzaam. Maar ik hoorde gelijk dat Jasper dat niet wilde. 'Maar ik zit goed zo.' zegt hij duidelijk. Hopelijk was hij niet te snel jaloers, hoewel dat jongens vaak wel schattig stond. Ik wist alleen niet waarom hij jaloers zou zijn, we hadden niets. En we kenden elkaar pas 4 uur.
    'Nou, je hoort het Justin, je kan gewoon blijven zitten. Oke, het is wel een beetje warm zo, maar dat moet dan maar.' zeg ik. Ik vond het niet erg dat Justin bleef zitten, zo kon ik Jasper nog even stangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brad Josh Bloogerad

    'Hoi,' antwoordde ze terug. 'Waar luisterde je naar' vroeg ze. 'Muziek' zei ik droog en ik glimlachte. Ik merkte dat ik mijn muziek nog aan had, deed hem uit en hing mijn koptelefoon rond mijn nek. Naast skateboarden was ik vooral bezig met muziek luisteren en downloaden daarom had ik ook 34 gig op mijn iphone staan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin

    Ik moest gewoon lachen. "Wie denken ze wel niet dat ze zijn ?" vroeg ik verontwaardigd. Ik schudde mijn hoofd en rolde mijn ogen, "De volgende keer dat je ze ziet, zeg je dat een vriend van je heeft gezegd dat hij ze in elkaar gaat slaan omdat ze lelijke kleren aanhebben," zei ik serieus. Ik knikte even, "Maaruh, dus als je verliefd bent, dan is dat dus op een jongen right ?". Slimme vraag Austin, zo slim. Ik voelde mijn iPhone trillen en haalde hem uit. "Momentje" mompelde ik. Ik sprong recht en liep naar voren waar niemand was. Ik ging zitten. "Wat moet je Abbigail ?" vroeg ik verveeld, "-" "Nee ik wil je niet terug" "-" "Proficiat, moet je een lolly hebben ?" "-" "Draag wat Make-Up, het zal je vooruit helpen" "-" "Whatever". Ik drukte op het rode telefoontje en liet een zucht. Sommige meisjes zijn onuitstaanbaar. Ik liep terug naar Lars en keek hem verondschuldigend aan. "Vrouwen" zuchtte ik.

    Lars:
    "Ik zou het niet weten. Dat is wel weer een voordeel" Zou ik bloedserieus. En keek even om me heen. "Nou, aangezien ik gay ben. Ja, het is een jongen." Zei ik moeilijk. Dit was niet leuk. Ik moest iets bedenken om van onderwerp te veranderen. Maar hoe? "Wie was dat?" Vroeg ik om van onderwerp te veranderen



    Jasper:
    Ik keek haar een beetje teleurgesteld aan. ik ging het haar vertellen en wel nu. Ja, ik vertelde het haar gewoon, dan wist zij het. Ik keek haar zenuwachtig aan. Daarna keek ik even naar Justin. Jaloesie was te voelen overal. Volgens mij kon iedereen het zien. "Maar ik ben verliefd op je." Fluisterde ik in haar oor.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    'Zo kan ik het ook wel. Welke muziek?' Ik luisterde dus vooral rock, van langzame muziek zou ik spontaan in slaap kunnen vallen. Drie keer raden wat er gebeurd is op school tijdens muziekles toen de lerares klassieke viool begon te spelen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:25 ]