• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Bennet;

    "Serieus. Ben, je kan het me gewoon zeggen." Mompelt Sebastian.
    Ondertussen had hij zijn bril af genomen en kijkt hij me aan.
    "Ik zei het ook, spierpijn." Zeg ik dan en knik even.
    Ik hou mijn armen achter mijn rug en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian

    Ik zucht, en rol even mijn ogen.
    'Wat jij wil' mompel ik, en doe de zonnebril op.
    Ik sla mijn armen over elkaar, en kijk rond.


    El Diablo.

    Mercedes

    Toen ik de klas weer inliep, nam ik gelijk weer plaats tussen Kurt en Rachel.
    "Hier liefje," Glimlachte ik en schoof haar boeken naar haar toe terwijl haar sleuteltje bovenop lag.
    Ik zuchtte verveeld toen ik de leerkracht weer in het oog kreeg en hoopte dat deze les snel voorbij zou gaan.



    Quinn

    Nonchalant haalde ik een hand door mijn haren, waardoor ze nog wilder als anders stonden.
    Vanuit mijn ooghoeken hield ik Blaine wat in het oog en vroeg me af of er iets scheelde aangezien hij bij mij de indruk wekte dat hij een beetje slechtgehumeurd was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "dankje" zuchtte ik en ik schoof mijn boeken en sleuteltje in mijn tas. Ik bedacht dat ik nog een pil in moest nemen van de dokter. Ik pakte mijn flesje water en het pilletje, het was een dikke grootte knal oranje pil. Ik grinnikte even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bennet;

    "Wat jij wil." Mompelt Sebastian.
    "Ey, mijn boeken liggen in het lokaal dus ik denk dat ik weer terug ga."
    Zeg ik achter me kijkend.
    "Na school anders iets doen?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    Ik lette niet meer op Quinn, wat ik meestal wel doe en kijk somber voor mij uit. Ik luisterde al niet meer naar de leerkracht, ik had de stof toch al door. Ik zuchte nu diep en sluit mijn ogen om even alles om mij heen te vergeten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Snel nam ik mijn pil in en legde mijn hoofd weer tegen Finns schouder aan. Ik keek nog nar hem voor mijn ogen weer dichtvielen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Blaine?" Fluisterde ik zacht zodat de leerkracht niets zou merken. "Is alles wel in orde?"
    Ik had mijn hoofd naar hem toe gedraaid en keek hem lichtelijk bezorgd aan.
    Mijn ogen gleden over zijn gezicht en bleven bij zijn gesloten ogen hangen.
    Geduldig wachtte ik dan maar tot hij zou reageren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Tuurlijk' mompel ik.
    Ik haal een hand door mijn haar, zit nog steeds goed door de haarlak en gel..


    El Diablo.

    Bennet;

    "Tuurlijk." Mompelt Sebastian op mijn vraag.
    "Goed, dan ga ik nu terug." Zeg ik en glimlach even naar Sebastian.
    Dan draai ik me om en loop richting het lokaal terug, daar ga ik weer zitten waar ik zat en kijk naar de docent die van alles uitlegt.
    Zou ik het moeten vertellen aan Sebastian?
    Ik zuchtte even en zette mijn hand onder mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    Opeens hoor ik een zachte stem die me weer liet wekken. "Blaine?" Fluisterde Quinn zacht. "Is alles wel in orde?" zegt ze bezorgd en keek mij aan. Ik deed mijn ogen weer open en ik keek haar aan. Mijn ogen zal vast wel een beetje rood zijn. 'Nee, niet echt' mompelde ik en keek naar de tafel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zucht een keer overdreven en draai me dan om naar Mercedes. 'Oh Cedes, verveel jij je ook zo?' vraag ik met een hoge toon aan haar.

    Finn
    Ik glimlachte omdat Rachel weer in slaap gevallen is op mijn schouder en probeer me te concenteren op de les. IJverig schrijf ik woordjes over die op het bord geschreven worden, maar al gauw verlies ik mijn concentratie vanwege mijn hoofdpijn. Vandaag zou ik daar vast wel de hele dag last van hebben. Ik zucht als ik even aan Football training denk, normaal gesproken heb ik er altijd heel veel zin in, maar behalve vandaag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik ging ook maar naar die les, en plofte naast Bennet neer.
    Ik zucht, en kijk voor me uit.
    Opeens voel ik mijn mobiel trillen, en vis hem uit mijn zak.
    Je hebt het verpest! Je weet wat er nu gaat gebeuren..
    Mijn ogen worden groot, en ik slik.
    Daarna stop ik hem in mijn zak.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik keek hem onderzoekend aan en fronste eventjes. "Wat scheelt er aan?"
    Een schuine, haast onzichtbare glimlach speelde op mijn lippen terwijl ik hem aankeek.
    Zijn ogen waren een klein beetje rood, maar ik ging er maar niet op in.
    Voorzichtig strekte ik mijn arm, zodat ik met mijn vingers aan zijn hand kon om die er vervolgens op te leggen. "Wil je er over praten?"
    Mijn stem klonk nog steeds zacht, maar misschien kon je de nieuwsgierigheid er niet in missen.


    [Ben zo terug, even snel de douche in.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik droomde over een heldere dag die ik met Finn ging doorbrengen. Op wat voor manier wisten we nog niet. Ik glimlach even naar hem en kus hem.
    daarna zucht ik, ik was zooooo moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan