• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    [Stuur hem naar Engels? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "Nee hioor" glimlach ik naar MErcedes.
    "zou jij mijn boeken misschien willen halen, ik heb ze namelijk nog in mijn kluisje liggen" ik keek even naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik grinnik, en neem nog een slok.
    'Moet je?' vraag ik, en kijk even weg.
    Ik kijk even naar hem en dan naar zijn arm.
    'Wat is er met je arm' mompel ik.


    El Diablo.

    (@Leannan: Is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    jesy Brown
    'Dankje,' zeg ik, maar hij is al weer weg. Ik besluit dat ik er thuis een grote van ga maken, misschien kan ik hem dan verkopen, zodat we wat extra geld hebben. Sinds Jill is overleden, wil mijn moeder bijna niks meer doen. Mijn vader doet wat hij kan, maar hij kan ons niet in zijn eentje onderhouden, als hij genoeg geld wilt, moet hij 7 dagen per week werken, en dan voelt hij zich schulidg dat hij niet vaak genoeg thuis is. Dus probeer ik altijd te helpen, niemand hier weet dat, gelukkig. Terwijl ik hier over nadenk, tekent mijn hand een gelukkig gezinnetje met twee blije ouders en twee dochters, zoals het ooit was.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Nadat ik gedouchd bent en omgekleed. Ging ik toch maar naar engels, ookal zou de docent niet boos zijn, als ik binnen kwam. Hij deed toch niet zo moeilijk en ik haalde toch wel goede cijfers voor zijn vak. Ik liep met mijn tas richting engels en zuchtte. Ik knikte even kort naar de leerkracht en ik zag naast Quinn nog plek. Met dubbelgevoel nam ik plaats naast haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Ik tuitte mijn lippen glimlachend en knikte. "Hoe open ik je kluisje?"
    Op deze school had je verschillende soorten kluisjes.
    Je had er met een hangslot waar een sleuteltje bij hoorde, of een draaislot met een cijfercode.
    Ik had er eentje met een cijfercode aangezien ik het op de één of andere manier toch altijd voor elkaar kreeg om het sleuteltje kwijt te spelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bennet;

    Ik wil net ja zeggen als hij over mijn arm vraagt.
    "Wat moet er zijn?" Vraag ik voor mijn gevoel té snel.
    "Ik bedoel, er is niets mee." Zeg ik dan en schud mijn hoofd.
    "Waar was je eigenlijk?" Vraag ik om eroverheen proberen te lullen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel
    "met mijn sleuteltje" zeg ik en pak het sleuteltje. Ik dacht even na over mijn kluisnummer "612 als ikh et goed heb, dankje wel alvast" ik geef het sleuteltje. Ik vertrouwde haar heel erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Toen er iemand plots naast me kwam zitten, schrok ik op.
    "Blaine," Glimlachte ik in een poging niet te laten merken dat hij me liet schrikken.
    Ik wilde eerst vragen wat hij hier deed, maar dat zou een redelijk domme vraag zijn aangezien we in een klaslokaal zaten.
    "Wat leuk om je, eh...weer te zien." Onbewust leunde ik wat naar voor toe, zodat ik mijn armen op tafel kon plaatsen en draaide langzaam mijn hoofd naar voor.



    Mercedes

    Ik nam het sleuteltje van haar over en stond op van mijn stoel.
    "Tot zo dadelijk," Grinnikte ik en verliet goedgehumeurd het lokaal.
    Mijn ogen gleden over alle nummers van de kluisjes, tot ik eindelijk de goede had gevonden.
    Na eventjes wat gepruts, kreeg ik deze toch open waarna ik de boeken van Rachel er uit haalde en op mijn arm liet rusten.
    Half zingend sloot ik het kluisje weer en slenterde terug naar de klas.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:56 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Ziekenhuis, en er is iets met je arm, ik weet dat soort dingen gewoon' zeg ik.
    'Ik word daarom ook wel de mannelijke Santana genoemd' grijns ik.


    El Diablo.

    Bennet;

    "Ziekenhuis, en er is iets met je arm, ik weet dat soort dingen gewoon. Ik word daarom ook wel de mannelijke Santana genoemd." Grijnst Sebastian.
    Ik schud mijn hoofd even.
    "Gewoon spierpijn." Zeg ik dan, liegen, daar ben ik niet zo goed in.
    Ik kijk Sebastian aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson:

    "Blaine," Glimlachte ze naar mij. 'Hey' zeg ik rustig en kijk naar voren. "Wat leuk om je, eh...weer te zien." zegt ze en kijkt naar voren. 'Ja, denk ik' zeg ik zachtjes en kijk de andere kant op en zucht. Ik wou eerlijk gewoon naar huis en deze dag vergeten. Na boksen voelde ik me altijd rot.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Serieus' zucht ik, en schud mijn hoofd kort.
    Ik doe mijn zonnebril af, en kijk hem aan.
    'Ben, je kan het me gewoon zeggen.' mompel ik.


    El Diablo.

    Rachjel
    "thanks" zei ik nog voor ze het lokaal verliet. Mijn hoofd liet ik vermoeid naar achteren hangen. "het was best vermoeiend dit alles" ik verzonk even in gedachtes. De kast met finn dat was leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan