• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    'Nee, jij moet dansen!' lach ik en probeer hem omhoog te trekken. 'Whoooooo, come on Austin, show your moves.' Vrolijk begon ik verder te dansen en lachte naar Austin.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik begon te lachen. "Dat had je niet moeten zeggen". Nee serieus, dat hàd ze niet moeten zeggen. Ik kon wel degelijk dansen. Ik had een tijdje Breakdance gedaan. Alleen was de bus wat klein, maargoed. Ik deed een paar van mijn beste moves die ik hier kon doen en keek haar met twinkelende oogjes aan, "Had je niet gedacht he ?".

    Jane
    'Die had ik inderdaad niet zien aankomen,' grinnik ik. 'Oke, nu mijn geweldige moves.' Ik begon een paar idiote dansjes te doen en te headbangen. 'Dat is dan ook het enige wat ik kan.' lach ik. Ik zet de pet weer op zijn hoofd. 'Nu ben je pas echt een breakdancer.'

    http://weheartit.com/entry/28414723 <- funnyy. Ik heb rare humor.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    Jane
    'Die had ik inderdaad niet zien aankomen,' grinnik ik. 'Oke, nu mijn geweldige moves.' Ik begon een paar idiote dansjes te doen en te headbangen. 'Dat is dan ook het enige wat ik kan.' lach ik. Ik zet de pet weer op zijn hoofd. 'Nu ben je pas echt een breakdancer.'

    http://weheartit.com/entry/28414723 <- funnyy. Ik heb rare humor.]

    [Kijk eens op mijn profiel. (;]

    Austin

    Oké, nu lag ik letterlijk op de grond van het lachen. "D-doe" begon ik, "Doe dat alsjeblieft nooit meer, ik wil graag nog kunnen ademhalen" lachte ik. Ik zette mijn pet terug op en ging weer rechtstaan. Ik klopte mijn kleren af aangezien de grond van de bus niet proper was. Ik stond nog steeds met een ontblote lach haar aan te staren. Zachtjes beet ik op mijn lip, "Doe die pet af alsjeblieft, straks krijg ik weer de slappe lach".

    Ayame
    Ik keek een beetje naar de show en toen er iemand over de grond rolde van het lachen richtte ik me weer op Lars.
    'Iets over mezelf... Vraag maar, ik zou het zo niet weten.'

    Jane
    'Nou ja zeg, het ziet er anders harstikke gaaf uit hoor.' Ik sprong op de grond, en begon iets van zijn breakdance pasjes na te doen. 'Zie je, harstikke gaaf.'
    'Je bijt je lip nog eens kapot,' lach ik nadat hij weer op zijn lip beet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "En wie zijn schuld is dat Janie ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen, "En ik probeer je nog wel een plezier te doen door je niet harstikke hard uit te lachen, wel stank voor dank krijg je dan". Ik stak arrogant mijn kin in de lucht en keek naar alles behalve haar. "Voor de duidelijk die stank voor dank is NIET, ik herhaal, NIET LETTERLIJK !".

    Jane
    'Ahw, niet boos worden.' Ik sprong weer van de stoel en zetten mijn handen weer op zijn wangen en dwong hem zo om me aan te kijken. 'Sorry dat ik zo'n geweldige danser ben, vergeef je me?' Ik lachte vrolijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Wat zei ik nou over de handen" zei ik streng waarna ik op haar neus duwde. "Wees maar blij dat ik geen waterspuit bij heb, anders was het water in je gezicht" grijnsde ik. Ik zette een stapje achteruit waardoor haar handen van mijn wangen afvielen en keek haar lachend aan. "Néh".

    Jane
    Ik zette ook een stap naar voren en legde mijn handen op zijn wangen, ik was veel te koppig. 'Vergeef je me?' vroeg ik met een ondeugende lach. 'Ik zou het maar doen als ik jou was.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog. "Wat ga je dan doen hé Janie ? Ik ben groter dan jou, sterker dan jou en waarschijnlijk ook ouder" somde ik op, "En ik kan tegen kietelen, BAM !". Kijk, dat laatste was een bluf, ik kon niet tegen kietelen als je het op bepaalde plaatsen deed, maar wat niet weet niet deert hé.

    Jane
    'Nou, doe niet zo flauw, je hoort bang te worden, sorry te zeggen dat je me niet gelijk vergaf, niet dit!' Ik laat mijn armen zakken en maar zet ze gelijk weer op zijn wangen. 'Ik heb een idee!' zeg ik vrolijk. 'Vergeef je me?' herhaal ik weer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Kijk eens op mijn profiel. (;]



    [hahaha toeval. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Even 1 post en daarna ben ik alweer weg. Morgen weer Nasr school etc. (:]

    Eerst leek het dat hij Wonderwall ging zingen. Maar daarna ging hij over op het liedje Be the one. Van The Fray. Hij zong geweldig. En bovendien, hij zong voor mij. Ik genoot van zijn stem. Wanneer de laatste woorden wegsterven van zijn vlinderlippen kijk ik hem even aan. Dan pak ik zijn gitaar uit zijn handen, leg die voorzichtig weg. En dan.. zoen ik hem vol op de mond. Dan een klein kusje op zijn neus, een kleintje op beide zijn wangen en fluister:
    'Ik ben overtuigd.'

    [Nu ga ik weer, goodnight]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.